جی پلاس،

شکست چلسی و بارسلونا؛ پیروزی سیتی و لیورپول/ بایرن فاتح درکلاسیکر شد؛ بیرانوند باز هم کلین شیت نکرد+ عکس

با توجه به شکست چلسی تیم های منچسترسیتی و لیورپول به رده های اول و دوم لیگ برتر انگلیس صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های لانس و پاری‌سن‌ژرمن شنبه شب در چارچوب هفته هفدهم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید. سکو فوفانا در دقیقه 62 تنها گل لانس را به ثمر رساند و جورجینیو واینالدوم در دقیقه 2+90، دروازه میزبان را گشود تا PSG از شکست فرار کند. پاری‌سن‌ژرمن که در این مسابقه از ستارگانی چون لیونل مسی، مائورو ایکاردی، آنخل دی‌ماریا و کیلیان امباپه بهره می‌برد، دومین تساوی متوالی خود را در لوشامپیونه کسب کرد و با 42 امتیاز، اختلافش را در صدر جدول با سایر مدعیان به 13 امتیاز رساند. لانس نیز با 27 امتیاز در رده پنجم جدول ماندنی شد.

سری A

از هفته شانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، رم در ورزشگاه المپیکو میزبان اینترمیلان بود و با نتیجه سنگین 3 بر صفر متحمل شکست شد. در این بازی چالهان اوغلو در دقیقه 15 گلی دیدنی و زیبا را از روی نقطه کرنر به ثمر رساند. در ادامه ادن ژکو در دقیقه 24 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و دامفرایس در دقیقه 39 گل سوم تیمش را وارد دروازه تیم مورینیو کرد. اینترمیلان با این پیروزی 37 امتیازی شد و تا قبل از برگزاری دیدار ناپولی به رده دوم صعود کرد. رم هم دومین باخت متوالی پس از شکست هفته گذشته مقابل بولونیا را متحمل شدو در امتیاز 25 و رده پنجم باقی ماند.

لالیگا

از هفته شانزدهم رقابت های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال بتیس بود و با یک گل متحمل شکست شد. تک گل این بازی را خوان می در دقیقه 79 به ثمر رساند. این اولین شکست ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در لالیگا محسوب می شود. این در شرایطی است که آبی اناری ها در لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه باید در دیداری حساس به مصاف بایرن مونیخ بروند. بارسا با این باخت در امتیاز 23 و رده هفتم باقی ماند. بتیس هم با 30 امتیاز به رده سوم صعود کرد.بارسا با این باخت در امتیاز 23 و رده هفتم باقی ماند. بتیس هم با 30 امتیاز به رده سوم صعود کرد.

 از هفته شانزدهم رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود میزبان مایورکا بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این بازی کونها در دقیقه 68، اتلتیکو را پیش انداخت اما در ادامه مایورکا در دقایق 80 توسط روسو و کوبو ستاره جوان ژاپنی 1+90 به گل رسید تا شاگردان سیمئونه متحمل شکست تلخی شوند. کوبو در شرایطی در این بازی گلزنی کرد که به عنوان بازیکن قرضی از رئال مادرید، در مایورکا حضور دارد. اتلتیکو با این شکست در امتیاز 29 باقی ماند و در رده چهارم قرار دارد.مایورکا هم با 19 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

هفته شانزدهم لالیگا شنبه شب با دیدار تیم‌های رئال سوسیه‌داد و رئال مادرید پیگیری شد که رئال مادرید با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود غلبه کرد. در دقیقه 17 مسابقه، کریم بنزما دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکا یوویچ داد. یوویچ که در سال‌های حضورش در مادرید فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است، گل اول کهکشانی‌ها را در دقیقه 47 برای وینیسیوس جونیور ساخت و گل دوم رئال را در دقیقه 57 وارد دروازه سوسیه‌داد کرد. رئال مادرید که ششمین پیروزی پیاپی خود را رقم زد، با 39 امتیاز و اختلافی هشت امتیازی نسبت به تیم دوم، صدرنشین لالیگا باقی ماند. سوسیه‌داد نیز با 29 امتیاز همچنان در رده پنجم جدول رقابت‌ها ایستاده است.

لیگ برتر انگلیس

 از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، وستهام و چلسی به مصاف هم رفتند تا هواداران شاهد دربی لندن باشند. این دیدار با برتری 3 بر 2 وستهام به پایان رسید. چکش ها در شرایطی به پیروزی دست یافتند که این بازی تا دقایق پایانی با تساوی همراه بود. گل های این بازی را تیاگو سیلوا در دقیقه 22 و میسون مونت 44 برای چلسی به ثمر رساندند و گل های وستهام توسط لانزیزی (40 - پنالتی)، بوئن 56 و ماسواکو 87 زده شد. آبی های لندن با این باخت در امتیاز 33 باقی و فعلا در صدر باقی ماند. وستهام هم با 27 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 در ادامه هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول میزبان ولورهمپتون بود و با یک گل به برتری دست یافت. تک گل این بازی را اوریگی در دقیقه 4+90 به ثمر رساند. قرمزهای آنفیلد با این برد 34 امتیازی شد. ولورهمپتون با 21 امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

 از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در خانه واتفورد به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. در این بازی استرلینگ 4، برناردو سیلوا 31 و 63 برای من سیتی گل زدند و تک گل واتفورد توسط هرناندز در دقیقه 74 زده شد. من سیتی با این برد 35 امتیازی شد و بالاتر از لیورپول 34 امتیازی به صدر جدول صعود کرد.

بوندسلیگا

از هفته چهاردهم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایندوناپارک میزبان بایرن مونیخ بود تا هواداران شاهد درکلاسیکر باشند. این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود بایرن به پایان رسید. در این بازی دورتموندی ها ابتدا توسط برانت در دقیقه 5 به گل رسید اما در ادامه لواندوفسکی در دقیقه 9 بازی را مساوی کرد. کینگزلی کومان در دقیقه 44 بایرن را پیش انداخت تا این تیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود. در آغاز نیمه دوم ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند موفق شد در دقیقه 48 بازی را مساوی کند. این پایان کار نبود و در ادامه روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی گل برتری را به ثمر رساند. در ادامه مارکو روزه سرمربی دورتموند با اعتراض های فراوان خود کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. بایرن با این پیروزی 34 امتیازی شد و به صدرنشینی خود استحکام بخشید تا با روحیه آماده مصاف با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا شود. دورتموند هم با 30 امتیاز در مکان دوم باقی ماند.

لیگ پرتغال

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، بواویشتا در حضور 90 دقیقه ای علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی خود میزبان ماریتیمو بود و در شرایطی که با یک گل پیش بود در نهایت تن به تساوی یک بر یک داد. تک گل بواویشتا را موسی در دقیقه 5 به ثمر رساند اما در ادامه هنریکه در دقیقه 5+90 گلزنی کرد تا دروازه بیرانوند در ثانیه های پایانی باز شود و او موفق به ثبت کلین شیت نشود. این دیدار دو اخراجی داشت که سهم هر یک از دوتیم یک بازیکن بود. علی علیپور بازیکن ایرانی ماریتیمو در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه 80 وارد میدان شد. بواویشتا با این تساوی 12 امتیازی شد و در رده یازدهم است. ماریتیمو هم با 11 امتیاز تا رده دوازدهم صعود کرد.

لیورپول ولورهمپتون

لیورپول ولورهمپتون

لیورپول ولورهمپتون

چلسی وستهام

چلسی وستهام

چلسی وستهام

چلسی وستهام

دیدگاه تان را بنویسید