نتایج مهم ترین مسابقات فوتبال اروپا

توقف چلسی مقابل منچستر و برتری سیتیزن ها در شب زیبای برفی/VAR بلای جان مهدی طارمی+عکس و ویدیو

تیم های منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر جزیره به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های پورتو و ویتوریا گیمارش در چارچوب بازی های هفته دوازدهم مسابقات لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید. گل های این بازی را مارکوس ادواردز در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی برای ویتوریا و لوییس دیاز در دقیقه ۳۸ و اوانیلسون در دقیقه ۵۹ برای پورتو به ثمر رساندند. گفتنی است، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت نمایش ضعیفی داشت و نمره ضعیف ۶.۵ را گرفت. او یک گل زد اما وار آن‌را رد کرد. این چهارمین بازی پیاپی پورتو است که طارمی موفق به گلزنی نشده است. با این نتیجه تیم فوتبال پورتو با کسب دهمین پیروزی فصل ۳۲ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. تیم ویتوریا گیمارش هم با ۱۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ پرتغال جای گرفت.

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

رئال مادرید ۲- سویا یک

در بازی ماقبل آخر از هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سویا بود و حریف آندلسی خود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد. رئالی‌ها در حالی سه امتیاز بازی را از آن خود کردند که این سویا بود که در دقیقه 12 با گل رافا میر پیش افتاد. کریم بنزما اما در دقیقه 32 گل تساوی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. سه دقیقه مانده به پایان مسابقه نیز وینیسیوس جونیور با پاس هموطنش ادر میلیتائو بازگشت کهکشانی‌ها را کامل کرد تا سه امتیاز بازی به شاگردان کارلو آنچلوتی برسد. رئال مادرید با این نتیجه ضمن کسب دهمین پیروزی خود در چهاردهمین بازی‌اش  33 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا تثبیت کرد. سویا هم که برای دومین بار در این فصل متحمل شکست شد، با 28 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

رئال مادرید سویا کریم بنزما

رئال مادرید سویا تونی کروس

رئال مادرید سویا

رئال مادرید سویا لوکا مودریچ

سنت اتین 1 - پاری سن ژرمن 3

از هفته پانزدهم رقابت های لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در خانه سن اتین به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت.در این بازی سن اتین از دقیقه 45، 10 نفره شد.گل های این بازی را مارکینیوش در دقایق 45 و 1+90 و دی ماریا 79 به ثمر رساندند.لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این بازی بر روی هر 3 گل تاثیرگذار بود و موفق به ثبت هت تریک در پاس گل شد. مصدومیت شدید نیمار در این بازی اتفاق ناگوار برای پاریسی ها بود و باعث شد در اواخر بازی تعویض شود.پاریس با این برد 40 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

نیمار

سنت اتین - پاری سن ژرمن

سنت اتین - پاری سن ژرمن

سنت اتین - پاری سن ژرمن

سنت اتین - پاری سن ژرمن

سنت اتین - پاری سن ژرمن

آث میلان 1 - ساسولو 3

در این بازی رومانیولی در دقیقه 21 ابتدا میلان را پیش انداخت اما در ادامه ساسولو 3 گل توسط اسکاماکا 24، کیائر گل به خودی 33 و براردی 66 به ثمر رساند.این دومین باخت متوالی میلان در سریA بود و در امتیاز 32 باقی ماندند. با توجه به برد اینتر، حالا سایه نراتزوری بر روی سر روسونری سنگینی می کند.ساسولو هم با 15 امتیاز مکان سیزدهم را در اختیار دارد.

آث میلان - ساسولو

آث میلان - ساسولو

آث میلان - ساسولو

آث میلان - ساسولو

آث میلان - ساسولو

آ اس رم 1- تورینتو صفر

از هفته چهاردهم رقابت های سری A ایتالیا، رم در المپیکو میزبان تورینو بود و با یک گل به برتری دست یافت.تک گل این بازی را آبراهام در دقیقه 32 به ثمر رساند.رم با این برد 25 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.تورینو هم با 17 امتیاز مکان سیزدهم را در اختیار دارد.

کادیز 1- اتلتیکومادرید 4

 اتلتیکو مادرید امشب از سری مسابقات هفته پانزدهم لالیگا مهمان کادیز پایین جدولی بود که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 4-1 به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه خاتمه یافت. این نتیجه باعث شد اتلتیکو مادرید به یک پیروزی پرگل و ارزشمند دست پیدا کند و پیش از دیدار امشب رئال مادرید مقابل سویا فاصله را با این تیم به یک امتیاز کاهش دهد.

چلسی 1- منچستریونایتد 1

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان منچستر یونایتد بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در این بازی سانچو، روی اشتباه جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی، دروازه این تیم را باز کرد تا اولین گل خود را در لیگ برتر انگلیس در دقیقه 50 به ثمر رساند.در ادامه جورجینیو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 69 اشتباه خود را جبران کرد و موفق به گلزنی شد.چلسی با این تساوی 30 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه داد.منچستر یونایتد هم با این تساوی 18 امتیازی شد و در مکان هشتم ایستاده است.

چلسی- منچستریونایتد

چلسی- منچستریونایتد

چلسی- منچستریونایتد

منچسترسیتی2 - وستهام 1

منچسترسیتی با درخشش و تاثیرگذاری گوندوعان روی هر دو گل این تیم، سه امتیاز این بازی را کسب کرد.منچسترسیتی و وست هم در چارچوب بازی های هفته سیزدهم فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت منچسترسیتی با نتیجه 2-1 وست هم را شکست داد و به رده دوم جدول لیگ برتر بازگشت. بدین ترتیب فاصله وست هم با رده سوم افزایش پیدا کرد. آیمریک لاپورت با دریافت کارت زرد در این بازی، پنج کارته شد و مقابل استون ویلا بازی نخواهد کرد. ایلکای گوندوعان باز هم نمایش درخشانی داشت و یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. فابیانسکی، دروازه بان وست هم در این دیدار 6 سیو داشت اما نتوانست مانع پیروزی سیتیزن ها شود.

منچسترسیتی - وستهام

منچسترسیتی - وستهام

منچسترسیتی - وستهام

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید