نتایج مهم ترین مسابقات فوتبال اروپا

بارسلونا در مسیر خروج از بحران و بانوی پیر در سراشیبی/ پیروزی لیورپول و آرسنال در انگلیس+ عکس

بارسلونا در شبی که تا دقایق پایانی بازی با ویارئال از کسب پیروزی بازمانده بود، برتری شیرینی در خانه قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا شنبه شب با دیدار تیم‌های ونتزیا و اینتر پیگیری شد که اینتر با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. هاکان چالهانوغلو در دقیقه 34 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 6+90 (از روی نقطه پنالتی) برای نراتزوری گلزنی و نهمین پیروزی شاگردان سیمونه اینزاگی را به آنها هدیه کردند. اینتر که در پنج هفته اخیر به چهار پیروزی و یک تساوی رسیده است، با 31 امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول سری A مستحکم کرد و همچنان به تعقیب ناپولی و میلان ادامه می‌دهد. ونتزیا نیز با 15 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول جای گرفته است.

بارسا با ژاوی دوباره برد

از در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا)، شنبه شب در ورزشگاه سرامیکا میهمان ویارئال بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. بارسا در این مسابقه با گل فرنکی دی‌یونگ در دقیقه 48 از میزبان خود پیش افتاد، اما ساموئل چوکووئزا گل تساوی زیردریایی زرد را در دقیقه 76 به ثمر رساند. این پایان کار نبود و و ممفیس دپای در دقیقه 88 دومین گل بلوگرانا را وارد دروازه ویارئال کرد. فیلیپه کوتینیو هم در دقیقه 4+90 یک پنالتی برای بارسونا گرفت و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد. بارسلونا که به دومین پیروزی خود در لالیگا با هدایت ژاوی دست یافت، با 23 امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات ماندنی شد و اختلافش را با رئال مادریدِ صدرنشین به هفت امتیاز کاهش داد. ویارئال نیز با 16 امتیاز همچنان در جایگاه دوازدهم جدول لیگ دسته اول اسپانیا روزگار می‌گذراند.

 

 

پیروزی تویچی ها در امارات مقابل نیوکاسل

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان نیوکاسل بود و با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافت. گل های توپچی ها در این بازی را ساکا 56 و مارتینلی در دقیقه 66 به ثمر رساندند.آرسنال با این پیروزی 23 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.نیوکاسل هم با 6 امتیاز قعرنشین است و با این شرایط یکی از نامزدهای سقوط به شمار می رود.

آتش بازی لیورپول مقابل ساوتهمپتون

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان ساوتهمپتون بود و با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست یافت.

ویرجیل فن دایک/ لیورپول

در این بازی دیگو ژوتا ستاره پرتغالی لیورپول درخشید و موفق به ثبت دو گل در دقایق 2 و 32 شد.دیگر گل های این بازی را آلکانتارا 37 و فان دایک 52 به ثمر رساندند.لیورپول با این برد 28 امتیازی شد و موقتا تا رده دوم صعود کرد.ساوتهمپتون هم با 14 امتیاز جایگاه سیزدهم را در اختیار دارند.

لیورپول

لیورپول

لیورپول/ هندرسون

لیورپول/ محمد صلاح

کامبک دورتموند مقابل گرگ ها/هالند هفت دقیقه نیاز داشت

از هفته سیزدهم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند میهمان ولفسبورگ بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت. در این بازی وگهورست در دقیقه 2 برای ولفسبورگ گلزنی کرد اما در ادامه زنبورها کامبک زدند و توسط امره چان 35 (پنالتی)، مالن 55 و ارلینگ هالند 80 به گل رسیدند. هالند در شرایطی گلزنی کرد که پس از مدت ها آسیب دیدگی به این بازی آمد و پس از 7 دقیقه موفق به گلزنی شد.

دورتموند/ هالند

دورتموند با این برد 30 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید.ولفسبورگ هم 20 امتیاز در مکان ششم قرار دارد.

غلبه جرارد بر شاگردان ویرا

استیون جرارد در بازگشت به لیگ برتر انگلیس در قامت سرمربی، عملکرد درخشانی از خود برجا گذاشت. وی که در بازی اول خود به عنوان سرمربی، بر برایتون غلبه کرد، در دومین بازی هم مقابل شاگردان پاتریک ویرا به برتری دست یافت. استون ویلا موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد کریستال پالاس عبور کند. ویلایی ها با این برد با 16 امتیاز یازدهم هستند.

یووه روی مسیر سینوسی قدم بر می‌دارد

یوونتوس از ساعت 20:30 امشب (شنبه - به وقت ایران) در هفته چهاردهم سری A ایتالیا، در ورزشگاه آلیانتز تورین مقابل آتالانتا صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. دووان زاپاتا در دقیقه 28، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند و زمینه‌ساز پنجمین شکست فصل بانوی پیر شد. آتالانتا با 28 امتیاز و تفاضل گل کمتر از اینتر، در جایگاه چهارم جدول مسابقات ماندنی شد. بیانکونری نیز با 21 امتیاز، تفاضل گل برابر با فیورنتینا و گل زده کمتر نسبت به بنفش‌ها، به رتبه هشتم جدول سقوط کرد و حالا 11 امتیاز با صدر جدول سری A فاصله دارد.

 

یوونتوس/ رابیو

یوونتوس

یوونتوس

یوونتوس/ موراتا

پیروزی اقتصادی باواریایی‌ها با تک گل لروی سانه

در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم بوندس‌لیگای آلمان، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای آرمینیا بیلفلد بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.لروی سانه در دقیقه 71 دروازه بیلفلد را باز کرد و بردی ارزشمند برای باواریایی‌ها به ارمغان آورد. بایرن با 31 امتیاز، به صدر جدول بوندس‌لیگا بازگشت و به یکه‌تازی سه ساعته دورتموند پایان داد. بیلفلد نیز با تحمل ششمین شکست فصل خود، با 9 امتیاز در رتبه هفدهم جدول مسابقات قرار گرفت.شاگردان یولیان ناگلسمان با تنها گل سانه، تعداد گل‌های خود را در مسابقات بوندس‌لیگا در سال 2021، به عدد 102 رساندند و رکورد بیشترین گل زده یک تیم در تاریخ بوندسلیگا است.

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

 

بایرن مونیخ

پیروزی آک آتن مقابل جیانینا با دو بازیکن ایرانی

 از هفته یازدهم رقابت های سوپرلیگ یونان آاک آتن در خانه جیانینا به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. در این بازی میلاد محمدی از ابتدا در ترکیب تیمش به طور ثابت حضور داشت و کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی نیمکت نشین بودند. در ادامه انصاری فرد از دقیقه 60 وارد میدان شد. گل برتری بخش آاک در دقیقه 90 زده شد. حاج صفی هم در میدان حاضر نشد. آاک با 23 امتیاز در رده دوم سوپرلیگ یونان قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید