جی پلاس،

برتری قاطعانه اتلتیکومادرید؛ میلان با رکوردشکنی پیرمرد برد!+ عکس و ویدیوی گل ها

رئال سوسیداد با وجود تساوی مقابل حریفش اما در صدرجدول لالیگا قرار گرفت و میلان هم در شب رکوردشکنی ایبرا مقابل رم به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین بازی از شب دوم از هفته یازدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 در حساس‌ترین بازی هفته، تیم فوتبال رم میزبان میلان بود که این بازی با برتری 2 بر یک میلانی‌ها به پایان رسید. در این بازی پربرخورد که 10 بازیکن از دو تیم کارت زرد گرفتند و تئو هرناندس مدافع میلان هم در دقیقه 66 با دریافت کارت زرد دومش اخراج شد، ابتدا زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 26 گل نخست را برای میلان زد. زلاتان با این گل به رکورد 150 گل زده در سری آ رسید و به رکورد 400 گل زده در  تمام لیگ هایی که بازی کرده رسید. او در دقیقه 50 گل دوم را زد که البته این بار VAR‌ آن را مردود اعلام کرد. با این حال تنها هفت دقیقه بعد این کار توسط فرانک کسیه و از روی نقطه پنالتی صورت گرفت و اختلاف دو تیم به دو گل افزایش پیدا کرد. رم با وجود اینکه در نیم ساعت پایانی بازی یک بازیکن بیشتر داشت تنها توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند، گلی که استفان الشعراوی در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد. به این ترتیب روند ناکامی‌‌های تیم ژوزه مورینیو برابر تیم‌های بزرگ ایتالیا از جمله ناپولی، یوونتوس، لاتزیو و حالا میلان ادامه پیدا کرد.

 

رم میلان

رم میلان زلاتان ایبراهیموویچ

رم میلان

زلاتان ایبراهیموویچ

رم میلان

 

رئال سوسیداد یک - اتلتیک بیلبائو یک

در آخرین بازی شب سوم از هفته دوازدهم لالیگا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتا مقابل میهمان همشهری‌اش تیم اتلتیک بیلبائو به میدان رفت که این مسابقه در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا این سوسیه‌داد بود که با گلزنی الکساندر ایزاک در دقیقه 58 پیش افتاد. در ادامه اما تیم بیلبائو با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 84 پس از اخراج اینیگو مارتینس، در دقیقه نخست وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم به وسیله ایکر مونیایین گل تساوی را به ثمر رساند و از شکست گریخت. با این نتیجه سوسیه‌داد 25 امتیازی شد و با سبقت از رئال مادرید 24 امتیازی به صدر جدول لالیگا برگشت. بیلبائو هم با 18 امتیاز از 11 بازی در رده هشتم جدول ایستاده است.

رئال سوسیداد اتلتیک بیلبائو

رئال سوسیداد اتلتیک بیلبائو

استون ویلا 4 - وستهام یک

دو تیم استون ویلا و وستهام در رقابت های لیگ برتر انگلیس امشب از ساعت 20 به مصاف هم رفتند. جدال این دو تیم در دیداری پرگل با نتیجه 4 بر 1 به سود وستهام به پایان رسید.برادلی جانسون در دقیقه 7، ریس در دقیقه 39، پابلو فورنالس در دقیقه 81 و باون در دقیقه 84 برای وستهام گلزنی کردند و تک گل استون ویلا را نیز واتکینز در دقیقه 34 به ثمر رساند.وستهام تحت هدایت دیوید مویس با کسب ششمین پیروزی خود 20 امتیازی شد و در فاصله 5 امتیازی صدر جدول، در رده چهارم قرار گرفت. این تیم اکنون با منچسترسیتی رده سومی هم‌امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر یک پله پایین‌تر قرار دارد. استون‌ویلا هم با همان 10 امتیازی که از قبل داشت در رده پانزدهم جدول است.

 

اتلتیکومادرید 3 - رئال بتیس صفر

اتلتیکو مادرید و رئال بتیس در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه 3-0 پیروز این دیدار شود. در دقیقه 26 آنخل کوریا توپ را به کاراسکو که درون محوطه جریمه بود پاس داد. این بازیکن پس از سر توپ زدن به مدافع رئال بتیس، با شوتی محکم و زیبا دروازه این تیم را از زاویه بسته باز کرد. در دقیقه 63 آنتوان گریزمان ضربه کرنر را ارسال کرد و جرمن پتزلا به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد. در دقیقه 80 پاس در عمق عالی و زیبای کاراسکو در پشت مدافعان بتیس به ژائو فلیکس رسید. این مهاجم نیز به خوبی قدر این موقعیت را دانست و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. بدین ترتیب اتلتیکو مادرید به رده چهارم صعود و رئال بتیس به رده پنجم سقوط کرد. کلودیو براوو، دروازه بان رئال بتیس در این دیدار هفت سیو داشت.

اتلتیکومادرید - رئال بتیس

اتلتیکومادرید - رئال بتیس

اتلتیکومادرید - رئال بتیس

اتلتیکومادرید - رئال بتیس

اتلتیکومادرید - رئال بتیس

اتلتیکومادرید - رئال بتیس

اینتر 2 - اودینزه صفر

دو تیم اینتر و ادینزه در چارچوب رقابت های سری A ایتالیا امروز از ساعت 15 به مصاف هم رفتند و اینتر با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.خواکین کوریا، مهاجم 27 ساله اینتر با زدن دو گل زیبا به اودینزه، مرد اول تیمش در راه کسب پیروزی مقابل اودینزه بود. شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد 24 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه سومی خود، فاصله‌شان با ناپولی صدرنشین را به 4 امتیاز کاهش دادند. اودینزه هم با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

اینتر - اودینزه

اینتر - اودینزه

اینتر - اودینزه

اینتر - اودینزه

اینتر - اودینزه

اینتر - اودینزه

 

 

دیدگاه تان را بنویسید