گزارش جی پلاس؛

پیروزی بزرگان اروپا از بایرن و سیتی تا چلسی و میلان/ شب فوق العاده مهاجم ایرانی با هت‌تریک و گرفتن اخراجی +ویدیوی گل های طارمی

مهدی طارمی در شبی که پورتو به صدرجدول لیگ پرتغال رسید، با هت تریک خود زمینه ساز کامبک دلچسب تیمش شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آغاز دومین روز از هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 دیدار برگزار شد که در پایان مهمترین‌ بازی‌ها، تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند با اقتدار از سد رقبای خود گذشتند. در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن صدرنشین با نتیجه 4 بر صفر هوفنهایم را شکست داد. سرژ گنابری در دقیقه 16، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 30، اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه 82 و گینگزلی کومان در دقیقه 87 گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با این نتیجه هفتمین برد خود را کسب کرد و با 22 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

کار تیمی زیبای باواریایی‌ها و گل گنابری

گل دیدنی لواندوفسکی روی شوت از راه دور

در دیگر بازی مهم امشب فوتبال آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه تیم آرمینیا بیلفلد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. امره جان در دقیقه 31، متس هوملس در دقیقه 45 و جود بلینگهام در دقیقه 72 گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند و تنها گل تیم میزبان را هم کلوس در دقیقه 87 زد. با این نتیجه هفتمین برد زنبور‌ها به ثبت رسید و آنها با یک امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ به تعقیب صدرنشین جدول ادامه دادند.

سوپرگل دیدنی هوملز

گل سوم و زیبای جود بلنگیهام

در سایر بازی‌ها لایپزیگ در خانه با نتیجه 4 بر یک از سد تیم گروترفورث گذشت و تیم ولفسبورگ هم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمان خود فرایبورگ شد.

شب فوق العاده طارمی در لیگ پرتغال با هت تریک و گرفتن اخراجی

در یکی از دیدارهای امشب (شنبه) هفته دهم لیگ برتر پرتغال تیم پورتو میهمان توندلا بود و در پایان به پیروزی 3 بر یک دست یافت. هر 3 گل پورتو را مهدی طارمی در دقایق 19، 43 و 79 به ثمر رساند. تک گل توندلا هم در دقیقه 4 توسط بورگس به دست آمد.

پورتو مهدی طارمی

تیم پورتو با کسب این پیروزی 23 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکای 21 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

گل اول پورتو به توندلا توسط مهدی طارمی

گل دوم پورتو به توندلا توسط مهدی طارمی

کارت قرمز مستقیم بازیکن توندلا پس از انجام خطا بر روی مهدی طارمی

هت تریک مهدی طارمی و گل سوم پورتو

پیروزی بی‌دردسر سیتیزن‌ها در خانه برایتون

منچسترسیتی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه امکس میهمان برایتون بود و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. ایلکای گوندوگان در دقیقه 13 و فیل فودن در دقایق 28 و 31 بازی گلزنی کردند تا سیتیزن‌ها با سه گل اختلاف راهی رختکن شوند. در نیمه دوم هم الکسیس مک آلیستر در دقیقه 81، یکی از گل‌های خورده برایتون را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. این پایان کار نبود و ریاض محرز در دقیقه 5+90، برتری شاگردان گواردیولا را استحکام بخشید.

منچسترسیتی/ فیل فودن

مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره به لطف این پیروزی، 20 امتیازی شد و موقتاً به جایگاه دوم جدول صعود کرد. برایتونِ 15 امتیازی هم رده چهارم جدول لیگ برتر را حفظ کرد. در حساس‌ترین بازی هفته نهم مسابقات، لیورپول و منچستریونایتد از ساعت 19 فردا به مصاف هم می‌روند.

بازی کام‌بک‌ها به سود روسونری به پایان رسید

از هفته نهم رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا (سری آ) میلان در خانه بولونیا به میدان رفت و به سختی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد. در این بازی رافائل لیائو 16 و کالابریا 35 ابتدا برای میلان گلزنی کردند اما در ادامه زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه 49 گل به خودی زد و بارو در دقیقه 52 بازی را مساوی کرد. این در شرایطی بود که بولونیا دو بازیکن خود را در دقایق 20 و 50 به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا 9 نفره مقابل روسونری ادامه دهد. در نهایت این میلانی ها بودند که توسط بن ناصر در دقیقه 84 گل پیروزی بخش  و در ادامه زلاتان 90 را به ثمر رساندند. میلان با این برد 25 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

گل اول بولونیا به میلان با گل به خودی زلاتان در دقیقه 49

 

دیدگاه تان را بنویسید