جی پلاس،

گلزنی طارمی برای پورتو فایده نداشت؛ هازارد دبل کرد و دورتموند بُرد+ عکس و ویدیو

امشب در رقابت های لیگ کاپ پرتغال ، مهدی طارمی برای پورتو مقابل سانتاکلارا گلزنی کرد اما مانع از شکست تیمش نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه رقابت های فوتبال در انگلیس، آلمان و ایتالیا تیم های مطرح چلسی، آرسنال، دورتموند و میلان به رقابت با حریفان خود پرداختند.

دورتموند 2 - اینگولشتات صفر

در رقابت های فوتبال جام حذفی آلمان، بورسیا دورتموند میزبان اینگول اشتات بود و با دو گل پیروز شد. در این دیدار هازارد در دقیقه ها 72 و 81 برای دورتموند گلزنی کرد.

سانتاکلارا 3 - پورتو 1

در چارچوب رقابت های لیگ کاپ پرتغال و در گروه چهارم، دو تیم پورتو و سانتا کلارا از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 سانتا کلارا به پایان رسید.مهدی طارمی در دقیقه 82 گل پورتو را به ثمر رساند اما موفق نشد مانع از شکست تیمش شود. چیندریس در دقیقه 17، آنتونیو در دقیقه 65 و نین در دقیقه 96 برای سانتا کلارا گلزنی کردند.همچنین محمد محبی نیز 90 دقیقه برای سانتا کلارا بازی کرد و یک کارت زر نیز دریافت کرد.با این نتیجه، سانتا کلارا با 4 امتیاز در دو بازی در صدر جدول قرار گرفت. پورتو نیز بدون امتیاز در یک بازی قعرنشین ماند و ریو آوه نیز با 1 امتیاز در یک بازی، دوم است. با این نتایج، حذف پورتو قطعی است. آن ها در صورت پیروزی برابر ریو آوه نمی توانند به صدر جدول گروه برسند.لیگ کاپ پرتغال، با 4 گروه 3 تیمه برگزار می شود و تیم های صدرنشین هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می شوند.

آرسنال 2 - لیدز صفر

آرسنال در دور چهارم کارابائو کاپ، از سد لیدز عبور کرد.کالوم چمبرز در دقیقه 55 روی یک ارسال، ضربه سر نیکولاس پپه به چمبرز رسید تا وی نیز با یک ضربه سر توپ را به درون دروازه لیدز یونایتد برساند؛ تلاش دروازه بان لیدز برای خارج کردن توپ از دروازه بی ثمر بوده و این گل با تکنولوژی خط دروازه قبول شد.ادی انکتیا نیز در دقیقه 69 روی اشتباه خط دفاعی لیدز، انکتیا خود را در موقعیت تک به تک با گلر قرار داده و با عبور از دروازه بان، توپ را به درون دروازه خالی لیدز فرستاد.

آرسنال- لیدز

آرسنال- لیدز

آرسنال- لیدز

آرسنال- لیدز

چلسی 1 (4)- ساوتهمپتون 1 (3)

چلسی و ساوتهمپتون در چارچوب دور چهارم لیگ کاپ انگلیس مقابل هم قرار گرفتند. کای هاورتس در دقیقه 44 برای چلسی و چه آدامز  در دقیقه 47 برای ساوتهمپتون گلزنی کرد و این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد و این چلسی بود که با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت.

 

چلسی- ساوتهمپتو

چلسی- ساوتهمپتو

چلسی- ساوتهمپتو

چلسی- ساوتهمپتو

میلان1 - تورینو صفر

میلان و تورینو در رقابت های سری A به مصاف هم رفتند.میلان خیلی زود یک گل زد و بدون اشتباه بازی را اداره کرد. تیم پیولی همچون 2-3 هفته اخیر نمایش مقتدرانه ای ارائه نداد اما بازهم با 3 امتیاز از زمین خارج شد تا حالا مدعی شماره یک اسکودتو به حساب آید. تورینو نتوانست خیلی میلان را اذیت کند و تیم یوریچ خیلی دیر و در دقایقی پایانی چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد که با واکنش های تاتاروشانو این موقعیت ها خنثی شد. البته میلان نیز فرصت های زیادی روی دروازه تورینو نداشت.

دیدگاه تان را بنویسید