گزاررش جی پلاس از مهم ترین مسابقات فوتبال اروپا

اولین شکست فصل لیورپول رقم خورد/ کامبک رویایی والنسیا مقابل اتلتیکو در دیداری پرگل+ عکس و ویدیو

در یکی از مهم ترین بازی های روز یکشنبه فوتبال اروپا لیورپول در خانه وستهام شکست خورد و اولین باخت فصلش را متحمل شد. اتلتیکومادرید هم مقابل والنسیا کامبک خورد به یک امتیاز قناعت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم سری آ ایتالیا میلان و اینتر امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید برای اینتر هاکان چالهان اوغلو از روی ضربه پنالتی و برای میلان هم دی فرای(گل به خودی) گلزنی کردند. تیم اینتر در این بازی توسط لاوتارو مارتینز در جریان نیمه اول شانس پیشی گرفتن از حریف را داشت اما ضربه پنالتی او مهار شد. اینتر با این تساوی ۲۵ امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و میلان رده دوم هم ۳۲ امتیازی شد.

 

 

01662270

01662269

ونتزیا 3 - رم 2

 در چارچوب هفته دوازدهم سری A ایتالیا، از ساعت 15 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال رُم در خانه ونتزیا به میدان رفت و در نهایت تن به شکست 3 بر 2 داد. این پنجمین شکست فصل شاگردان ژوزه مورینیو در این رقابت‌ها بود.ونتزیا در این دیدار توسط ماتیا کالدارا (3)، ماتیا آرامو (65- پنالتی) و داوید اوکرکه (74) به گل رسید و برای جالوروسی هم الدور شومرادوف (43) و تامی آبراهام (2+45) گلزنی کردند.مردان آقای خاص با قبول این شکست 19 امتیازی باقی ماندند و همچنان در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A هستند. ونتزیا هم با این برد 12 امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.

 

ونیز - رم

ونیز - رم

ونیز - رم

ونیز - رم

ونیز - رم

ونیز - رم

ونیز - رم

آرسنال 1 - واتفورد صفر

تیم های آرسنال و واتفورد در لیگ برتر انگلیس امروز از ساعت 17:15 به مصاف هم رفتند و آرسنال میزبان واتفورد در امارات بود و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید. تک گل این دیدار توسط اسمیت‌رو در دقیقه 56 به ثمر رسید.آرسنال با این 20 امتیازی شد و تا رده پنجم صعود کرد. واتفورد با 10 امتیاز شانزدهم است.

14000816000745_Test_NewPhotoFree

اورتون صفر - تاتنهام صفر

تاتنهام در رقابت های لیگ برتر انگلیس در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.سفیدپوشان لندنی با این تساوی 16 امتیازی شدند و در رده نهم قرار دارند.اورتون هم با 15 امتیاز در رده دهم قرار دارد.در صدر لیگ برتر انگلیس، چلسی با 26 امتیاز صدرنشین است.

لیدرز 1 - لسترسیتی 1

تیم های لیدرز و لسترسیتی نیز در رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

والنسیا 3 - اتلتیکومادرید 3

هفته سیزدهم رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا بود و در شرایطی که تا دقایق پایانی با نتیجه 3 بر یک پیش بود در نهایت در 5 دقیقه و در زمان های تلف شده تن به تساوی 3 بر 3 داد.در این بازی سوارز 35، گریزمان 58 و ورسالیکو در دقیقه 60 برای اتلتیکو گلزنی کردند و گل های والنسیا توسط ساویچ گل به خودی در دقیقه 50، هوگو دورو 2+90 و 6+90 زده شد.اتلتیکو با این تساوی 23 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.والنسیا هم با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

والنسیا - اتلتیکومادرید

والنسیا - اتلتیکومادرید

والنسیا - اتلتیکومادرید

والنسیا - اتلتیکومادرید

والنسیا - اتلتیکومادرید

والنسیا - اتلتیکومادرید

وستهام 3 - لیورپول 2

دیدار دو تیم وستهام و لیورپول در حالی برگزار شد که وستهام میزبان لیورپول بود. وست هم در همان ابتدا نشان داد که اراده راسخی برای پیروزی دارد؛ کرنر ارسالی فورنال در دقیقه 4 وارد دروازه لیورپول شد؛ آن هم با اثر مستقیم آلیسون بکر! لیورپول با کاشته زیبای آرنولد به بازی برگشت اما وست هم قرار نبود به تساوی راضی شود. فورنالس روی یک ضدحمله گلزنی کرد و پس از آن نوبت به ارسال بوون و ضربه سر زوما رسید. چکش ها حاشیه امنیتشان آنقدری خوب بود تک گل اوریگی بی اثر شود. با این نتیجه، نخستین شکست فصل لیورپول رقم خورد. 

وستهام - تاتنهام

وستهام - تاتنهام

وستهام - تاتنهام

وستهام - تاتنهام

وستهام - تاتنهام

دیدگاه تان را بنویسید