آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| دو بازیکن استقلال در ازای یک بازیکن فولاد/ گل محمدی به دنبال دروازه بان ذخیره

مهم‌ترین اخبار امروز (چهارشنبه) 13 بهمن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در اینجا مهم‌ترین اخبار امروز (چهارشنبه) 13بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به صورت رسمی منتشر شده‌اند را، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

* اخبار پرسپولیس

پرسپولیس با شهرخودرو توافق کرد

رضا درویش و فرهاد حمیداوی امروز(چهارشنبه) با یکدیگر دیداری صمیمانه داشتند تا درباره مساله مالی و حقوقی بین دو باشگاه، برجای مانده از سال‌های گذشته و دیگر موضوعات مورد علاقه به گفت‌وگو بنشینند.

در پایان این نشست دوساعته توافق اولیه برای مختومه کردن مطالبات باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس حاصل شد. بر این اساس مقرر شد با تنظیم و امضای تفاهم‌نامه درباره جزییات این موضوع و توافق نهایی و اجرای آن، مختومه شدن پرونده از سوی باشگاه شهر خودرو به فدراسیون فوتبال اعلام شود تا این مناقشه و اختلاف مالی چند ساله برای همیشه به پایان برسد.

گوهری به باشگاه پرسپولیس رفت

احمد گوهری  که قراردادش را با نفت آبادان فسخ کرده بود برای مذاکره نهایی با رضا درویش به باشگاه پرسپولیس رفت.

پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطمئن به جای او بود و حالا خبر می‌رسد که پس از تایید نهایی یحیی گل‌محمدی برای جذب گوهری، او امروز برای توافق بر سر قرارداد و مدت زمان آن به همراه مدیربرنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده است.

باید منتظر ماند و دید مذاکرات گوهری و پرسپولیس امروز به قرارداد ختم می‌شود یا خیر.

 

لیست خرید پرسپولیس تغییر کرد

شاید یکی از گزینه‌های باقی مانده برای دروازه‌ پرسپولیس، بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی است. از آنجایی که یحیی گل محمدی سابقه خوبی از همکاری با رشید مظاهری در تیم ذوب آهن دارد در لیستی هم که به رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس داده بود اسم گلر استقلال را گنجاند. رشید مظاهری هم که در نیم فصل اول از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته نشد خیلی تلاش کرد رضایتنامه اش را از باشگاه استقلال گرفته و درصورت مهیا شدن شرایط به یحیی گل محمدی و استاد قدیمی خود داوود فنایی (مربی گلرهای پرسپولیس) ملحق شود اما...

به یک دلیل ساده پرسپولیسی‌ها قید خرید رشید مظاهری را زده‌اند؛ مربیان پرسپولیس تصور می‌کنند با توجه به سابقه رشید مظاهری در استقلال، حضور این دروازه‌بان در پرسپولیس ممکن است برای این تیم در نیم فصل دوم تولید حاشیه کند. گلر اول پرسپولیس در حال حاضر حامد لک است و رشید مظاهری هم نشان داده است خیلی اهل نیمکت نشینی یا گلر دوم شدن نیست. از طرفی قیمت بالای این دروازه‌بان هم مزید برعلت شده است تا پرسپولیسی‌ها تا حد زیادی از خرید رشید مظاهری منصرف شوند.

البته گفته می‌شود داوود فنایی علاقه زیادی به سبک گلری رشید مظاهری دارد اما در این زمینه حرف آخر را یحیی گل محمدی می‌زند. سرمربی پرسپولیس نیز همان طور که بارها در مصاحبه‌های خودش گفته است از عملکرد حامد لک راضی است و او را گلر اول پرسپولیس در فصل جاری می‌داند. به نظر می‌رسد احتمال خرید یک دروازه‌بان ذخیره اما بازی کرده در لیگ برتر بیشتر از استخدام رشید مظاهری در پرسپولیس باشد.

در روزهای اخیر از احسان مرادیان گلر فولاد خوزستان و احمد گوهری سنگربان صنعت نفت آبادان به عنوان گزینه‌های جانشینی بوژیدار رادوشویچ در پرسپولیس و ذخیره حامد لک در نیم فصل دوم یاد می‌شود.

پاسخ منفی هافبک پرسپولیس به پیشنهادهای لیگ برتری

اتفاقاتی که در نیم فصل اول برای رضا اسدی رخ داد باعث شد بسیاری از اهالی فوتبال پیش بینی کنند او از پرسپولیس جدا می شود؛ یا به شکل قطعی یا معاوضه با بازیکنان دیگر.

اما به نظر می رسد نه خود اسدی تمایلی به جدایی از پرسپولیس دارد و نه گل محمدی دوست دارد در این مقطع این بازیکن را از دست بدهد.

در این خصوص شنیده می شود دو تیم صنعتی و دو تیم لیگ برتری پرهوادار خواهان جذب اسدی شده اند و با مدیربرنامه های او به شکل جدی وارد مذاکره شدند اما رضا اسدی به تمام این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. 

از این رو به احتمال زیاد تا پایان فصل شاهد حضور رضا اسدی در پرسپولیس خواهیم بود و باید دید این هافبک خوش قدوقامت می تواند نیم فصل متفاوتی را در جمع سرخ پوشان تجربه کند یا نه.

سوپرجام برای گل محمدی حیثیتی شد

پرسپوبیس در حالی قرار است دوشنبه هفته آینده مقابل فولاد به میدان برود که یحیی و تیمش تا دیروز، روزهای فوق‌العاده جنجالی‌ای را پشت سر گذاشتند. 

در حالی که شایعات پیرامون جدایی سرمربی قرمزها به اوج خود رسیده بود و حتی احتمال داشت که استعفای او به جدایی از پرسپولیس ختم شود اما یحیی با انتشار یک استوری، بازگشت خود به پرسپولیس را اعلام کرد.

او چهار روز در تمرینات تیمش غایب بود و به باشگاه اعلام کرد در صورتی که تا روز دوشنبه سه شرط اصلی او برآورده شود، به تمرینات تیم برخواهد گشت و در غیر اینصورت، او از پرسپولیس جدا خواهد شد.

او حالا در شرایطی به تمرینات تیمش برگشته که به خوبی می‌داند در صورت ناکامی جلوی فولاد، ممکن است هواداران پرسپولیس او را مقصر اصلی این اتفاق معرفی کنند و بگویند که اگر او در آن چهار روز کنار تیمش بود، شاید وضعیت به شکل دیگری رقم می‌خورد.

به همین دلیل یحیی روز گذشته در گفت‌و‌گو با شاگردانش از اهمیت بالای این بازی و جام مهمی که پیش رو دارند صحبت کرد تا پرسپولیس بتواند دوباره قهرمانی در سوپرجام را جشن بگیرد.

قرارداد زمین تمرین جدید پرسپولیس امضاء شد

باشگاه پرسپولیس قرارداد زمین تمرین جدید این تیم را با مدیران وزارت نفت امضاء کرد.

با توافق بین باشگاه پرسپولیس و وزارت نفت، زمین نفت تهرانسر در اجاره و اختیار سرخ‌پوشان قرار گرفت. به این ترتیب شاگردان یحیی گل‌محمدی از این به بعد تمرینات خود را علاوه بر ورزشگاه شهید کاظمی در این مجموعه نیز انجام خواهند داد.

این قرارداد امروز با حضور رضا درویش، مدیرعامل و غلامعلی محمدعلیپور عضو هیات مدیره پرسپولیس و مقام‌های وزارت نفت به امضاء رسید.

* اخبار استقلال

توافق بزرگ استقلال و فولاد در نیمه شب/ مجیدی ۲ بازیکن تیمش را به نکونام داد

آرش رضاوند و متین کریم‌زاده ۲ بازیکن استقلال به صورت قرضی راهی فولاد خواهند شد.

دیشب صالح حردانی رسما با فولاد فسخ کرد تا امروز رسما استقلالی شود. اما گفته می‌شود باشگاه فولاد برای اینکه رضایتنامه حردانی را برای پیوستن به استقلال صادر کند خواستار جذب دو بازیکن این تیم شده است که این موضوع با موافقت فرهاد مجیدی مواجه شده است.

جواد نکونام از جمع آبی‌ها آرش رضاوند و متین کریم‌زاده مدافع چپ استقلال را خواسته و این دو بازیکن احتمالا به زودی قرارداد خود با فولاد را امضا خواهند کرد. ۲ بازیکن استقلال به صورت قرضی راهی اهواز خواهند شد.

پیش از این بحث حضور رشید مظاهری در فولاد مطرح شده بود که این اتفاق در نهایت نیفتاد.

سخنگوی استقلال: خط به خط بیانیه پرسپولیس قابل پیگرد است/ چطور از عدالت صحبت می‌کنند؟

 محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: " باشگاه رقیب با انتشار یک بیانیه‌ مداخله‌آمیز دیگر و استفاده از عنوان‌هایی مثل دست‌های پشت پرده و گرفتن امتیاز در خارج از زمین و به طور کلی تقلید کامل از جملات اعتراضی هواداران استقلال و سایر تیم‌ها نسبت به این تیم خاص؛ در تلاش است ذهنیت عمومی علیه حمایت‌های مستمر انجام شده از خود را از بین ببرد.

به طراحان این بیانیه‌ها که به اصطلاح کشتی‌گیران فن بدل می‌زنند، باید یادآور شد که قوی‌تر از بهانه‌های‌تان باشید و بیایید جنگیدن در شرایط برابر را تجربه کنید.باشگاهی که همین حالا به دلیل تأخیر در پرداخت بدهی تیم پدیده باید با کسر امتیاز مواجه شود یا به دلیل پرونده ریزه‌اسپور باید در لیگ دیگری به رقابت می‌پرداخت، چطور به خودش اجازه می‌دهد که از عدالت بگوید؟

خط به خط بیانیه اخیر باشگاه رقیب قابل پیگرد قانونی است و منتظر واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به این بیانیه مداخله‌آمیز هستیم."

بازگشت ملی پوشان استقلال در تمرینات

سیاوش یزدانی و عارف آقاسی از امروز در تمرین استقلال شرکت کردند.

سیاوش یزدانی و عارف آقاسی دو بازیکن استقلال هستند که برای 2 بازی برابر عراق و امارت در اردوی تیم ملی حضور داشتند اما یزدانی فقط 7 دقیقه برابر عراق فرصت بازی پیدا کرد و آقاسی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

این 2 بازیکن بعد از بازی با امارات، هم اکنون در مجموعه ورزشی آرارات حضور دارند و در تمرین استقلال شرکت کرده اند.

گفتنی است یزدانی و آقاسی چون فرصتی برای بازی کردن در تیم ملی پیدا نکردند، خسته نیستند و مشکلی برای حضور در بازی با هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر نخواهند داشت

گابریله پین در آخرین تمرین استقلال شرکت می کند

گابریله پین مثل کوین یامگا و رودی ژستد در تعطیلات لیگ برتر به کشورش سفر کرد ولی دیر به ایران برگشت تا این شائبه به وجود بیاید قهر کرده است و ممکن است از کادرفنی استقلال جدا شود.

با این حال پین قرار است امشب به ایران برگردد تا در آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با هوادار شرکت کند و عملکرد آبی ها را زیر نظر بگیرد.

گابریله پین در نیم فصل حضور در استقلال به عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی فعالیت می کند و تاکنون نقش مهمی در نتایج خوب آبی ها داشته است.  

دیدگاه تان را بنویسید