جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رودی فردا رسما آبی پوش می شود/ احضار 3 شاگرد گل محمدی به کمیته اخلاق

در صورتی که مراحل عقد قرارداد ژستد طی شده و این بازیکن رسماً استقلالی شود، به احتمال زیاد برای اولین بار در هفته چهارم و بازی مقابل فجرشهید سپاسی فرصت بازی پیدا خواهد کرد .

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز  جمعه 7 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

مهاجم فرانسوی از چه زمانی برای استقلال بازی خواهد کرد؟

«رودی ژستد» مهاجم مد نظر استقلال با سابقه بازی استون ویلا، میدلزبرو، بلکبرن و پانه‌تولیکوس یونان پس از ورد به تهران در تست‌های پزشکی شرکت کرد و گفته می‌شود این بازیکن به لحاظ پزشکی مشکلی برای عقد قرارداد با آبی پوشان ندارد.

در صورتی که مراحل عقد قرارداد ژستد طی شده و این بازیکن رسماً استقلالی شود، به احتمال زیاد برای اولین بار در هفته چهارم و بازی مقابل فجرشهید سپاسی فرصت بازی پیدا خواهد کرد تا او نیز همانند «کوین یامگا» فرانسوی در دیداری خارج از خانه رونمایی شود.

تصمیم جالب مجیدی در مورد پیراهن های نیم فصل اول استقلال

با پیشنهاد کادرفنی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با لباسی که در دو هفته اول مسابقات به میدان رفتند، ادامه خواهند داد و طرح پیراهن اول استقلال تغییر نخواهد کرد. شاگردان فرهاد مجیدی با طرح فعلی پیراهن اول تنها در یک مسابقه در فصل گذشته به میدان رفتند که آن هم دربی جام حذفی بود که با برتری استقلال به پایان رسید. در فصل جدید هم با این پیراهن به دو پیروزی متوالی دست یافتند. بنابراین با نظر کادرفنی، لباس اول تیم استقلال در فصل جاری تغییر نخواهد کرد.

حضور سومین بازیکن خارجی در استقلال فعلا لغو شد

باشگاه استقلال پس از جذب کوین یامگا و همچنین پس از ورود رودی ژستد به ایران، به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر در خط هافبک و در نقش بازی‌ساز است که قرار بود فرهاد مجیدی تایید نهایی را نسبت به این بازیکن انجام دهد و پس از آن باشگاه مذاکرات نهایی را با این بازیکن انجام دهد.این بازیکن خارجی که توسط گابریل پین به فرهاد مجیدی معرفی شده بود، پس از مذکراتی که میان این بازیکن و باشگاه استقلال صورت گرفت، در نهایت راضی نشد به ایران بیاید و باعث شد پرونده حضور سومین بازیکن خارجی در استقلال فعلا بسته شود.در حال حاضر، اولویت باشگاه استقلال، عقد قرارداد با رودی ژستد است که اگر مشکلی در خصوص مدارک پزشکی این بازیکن پیش نیاید، امروز (جمعه) با باشگاه استقلال قرارداد خواهد بست.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تمرین سرخ پوشان تعطیل شد

پیش از این قرار بود باشگاه قبل از بازی با تیم اراکی درصد دیگری از پول های بازیکنان را بدهد اما مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان از پولی که برای پرداخت به تیم تهیه شده بود توسط شرکت هواپیمایی که سالهاست از این باشگاه طلب دارد بلوکه شد تا دست باشگاه برای پرداختی به اعضای تیم بسته شود.البته مسئولان این باشگاه در تلاشند تا قبل از بازی روز دوشنبه پیش رو این مبلغ را تهیه کنند تا میزان پرداختی های خود به تیم را افزایش دهند.تیم پرسپولیس روز دوشنبه از ساعت 18 در اراک میهمان آلومینیوم است.

دعوت از 3 بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق

از سوی کمیته اخلاق به باشگاه پرسپولیس نامه ای ارسال شده که در آن اشاره شده سید جلال حسینی، سعید آقایی و امید عالیشاه باید روز شنبه 8 آبان در کمیته اخلاق حاضر شوند تا در خصوص برخی مسائل توضیحاتی دهند.نکته عجیب اینجاست که دلیل این احضار مشخص نشده است.

بیانیه باشگاه پرسپولیس برای تفرقه فکن ها

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این روزها شاهد هجمه‌ها و خبرسازی‌ها از سوی جریان‌های هدفمند علیه پرسپولیس، خصوصا تیم هستیم که به طور مشخص ایجاد مشکل و فضای بدبینی را در دستور کار دارد و با توجه به شناسایی بعضی جریان‌ها و در صورت ادامه این روند، پیگرد‌های قانونی صورت خواهد گرفت ولی مهم‌تر از آن هوشیاری هواداران است.

دیدگاه تان را بنویسید