جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مهاجم فرانسوی مدنظر آبی ها وارد تهران شد/ فرصت سوزی مهاجم جوان قرمزها

آبی پوشان در هفته سوم میزبان تراکتور هستند و این امکان وجود دارد که چشمی برای دقایقی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته تا به شرایط بازی نیز نزدیک شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز  سه شنبه ۴ آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

زمان حضور چشمی در میادین فوتبال

روزبه چشمی بار دیگر به استقلال برگشته ولی در دو هفته ابتدایی این فصل به میدان نرفته که این به دلیل عقب بودن شرایط بدنشی وی از فرم ایده آل بوده است. آبی پوشان در هفته سوم میزبان تراکتور هستند و این امکان وجود دارد که چشمی برای دقایقی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته تا به شرایط بازی نیز نزدیک شود.

حسینی به دیدار با تراکتور می رسد؟

سیدحسین حسینی قرار است امروز MRI  خود را انجام دهد و بعد از عکس‌برداری شرایط او برای حضور در تمرینات پیش از جدال با تراکتور مشخص خواهد شد و اینکه آیا کادرفنی قادر خواهد بود به دروازه‌بان باتجربه تیمش برای این بازی حساب باز کند یا خیر.

رکوردی که یامگا در فضای مجازی زد

کوین یامگا در اولین بازی خود برای استقلال موفق شد دو گل برای این تیم بزند. درخشش او انعکاس زیادی داشت و خیلی ها به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداختند. کوین یامگا بعد از شروع عالی در استقلال، در فضای مجازی هم به شدت مورد توجه قرار گرفت و توانست رکورد بزند. در حالی که تا پیش از حضور در استقلال صفحه او مخاطب چندانی نداشت ولی حالا بالای 200 هزار فالوور دارد. آخرین عکس هم رکورد زد و بالای 180 هزار لایک گرفت. حدود 47 هزار کامنت هم پای آخرین پست این بازیکن دیده می شود. او قطعا از این استقبال طرفداران سورپرایز شده است. 

مهاجم فرانسوی برای قرارداد با استقلال وارد تهران شد

رودی گستد؛ جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال امشب وارد تهران شد.

 این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را در کارنامه خود دارد.

 گستد در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه خواهد شد.

ژستد

اخبار باشگاه پرسپولیس

فرصت سوزی مهاجم جوان پرسپولیس برای حضور تازه واردها

گل محمدی در بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان به مهدی عبدی فرصت داد تا مهاجم جوان این تیم که در تمرینات پیش فصل آمادگی لازم را داشت از فرصت‌های گلزنی استفاده کند اما عبدی نتوانست در این دیدار گلزنی کند تا در دیدار بعدی این تیم با الهلال عربستان نیمکت نشین شده و جای خود را به عیسی آل کثیر بدهد.

با این حال یحیی گل محمدی در شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر بار دیگر به عبدی میدان داد تا او شانس گلزنی به فولاد را داشته باشد اما باز هم خبری از این موضوع نشد تا یحیی تصمیم به تعویض او و حضور همزمان عیسی آل کثیر و حامد پاکدل بگیرد. دو مهاجم تعویضی پرسپولیس نیز بلافاصله پاسخ اعتماد سرمربی را با گلزنی دادند تا کار برای بازگشت عبدی به ترکیب پرسپولیس سخت‌تر از همیشه شود.

گل محمدی به احتمال فراوان در بازی با نساجی مازندران از عیسی آل کثیر استفاده خواهد کرد و حامد پاکدل نیز در صورت نیاز به عنوان یار تعویضی برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد کار برای بازگشت عبدی به ترکیب اصلی پرسپولیس سخت‌تر از همیشه شده است و او باید منتظر فرصت دیگری برای ماندن در ترکیب این تیم شود. عبدی که اصالت مازندرانی دارد باید منتظر تصمیمات فنی کادر فنی این تیم در تقابل با نساجی مازندران باقی بماند./مهر

مشکل جدید پرسپولیس برای پرداخت پول کالدرون

مدیران باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر مطالبات گابریل کالدرون را فراهم کرده اما حالا برای پرداخت پول با مشکلی مواجه شده که اگر کالدرون همکاری کند قابل حل است.

در یکی دو روز گذشته باشگاه پرسپولیس از گابریل کالدرون و خواکین خواسته تا شماره حسابی نزد یکی از بانک‌های کشورهای منطقه معرفی کنند تا باشگاه بتواند مطالبات آنها را بپردازد اما این مربی آرژانتینی و دستیارش اعلام کرده‌اند که پول باید به حسابی که در حکم فیفا نوشته شده وایز شود. با توجه به این که حساب بانکی مذکور نزد بانکی در سوییس است به خاطر محدودیت‌های نقل‌وانتقالات پول، عملا کار واریز پول را با مشکل مواجه کرده است.

باشگاه پرسپولیس در بر اساس حکم کمیته وضعیت فیفا باید ۵۸۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به کالدرون و ۹۵ هزار دلار همراه با ۵ درصد سود سالیانه به خواکین بپردازد./ ایسنا

پا به توپ شدن گل‌محمدی و باقری در تمرین سرخ پوشان

 

سرخپوشان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند. یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در دو گروه حاضر بودند و پا به پای دیگر بازیکنان بازی کردند.

در بخش بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان در نهایت بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

همه بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند و فقط مهدی مهدی‌خانی اختصاصی کار می‌کند تا به مرز آمادگی کامل برسد.

بازیکنان پرسپولیس پس از استراحتی کوتاه، عازم هتل شدند تا برای حضور در اردوی شب قبل از بازی استراحت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید