جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مشکل بزرگ آبی ها برای عقد قرارداد با مهاجم فرانسوی/ نارضایتی سرخ پوشان در آستانه دیدار با نساجی

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم کشورمان در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوییس را فراهم کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز  چهارشنبه 5 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از عدم پرداختی در فصل جدید

در حالی که معمولاً در فصول قبل مسئولان باشگاه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت می‌کردند، اما با وجود اینکه امروز سرخپوشان قرار است در هفته دوم مقابل نساجی به میدان بروند، اما همچنان خبری از پرداختی در فصل جدید نیست.

با این حال مدیران پرسپولیس قول داده بودند تا قبل از دیدار امروز مقابل نساجی درصدی از قرارداد‌ها را پرداخت کنند که تا این لحظه این امر محقق نشده است هرچند پیش‌بینی می‌شود به زودی درصدی از مطالبات سرخپوشان به حساب آن‌ها واریز شود تا با خیال راحت‌تری لیگ را ادامه دهند، اما همین موضوع و تأخیر باعث ناراحتی و گلایه برخی بازیکنان شده است.

مجوز بانک مرکزی برای پرداخت طلب کالدرون 

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم کشورمان در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوییس را فراهم کند. در صورت رسید این مجوز این باشگاه پول را به حساب این مربی واریز می کند.در این مدت حتی مسئولان پرسپولیس با خواکین دستیار کالدرون در این تیم که اکنون دستیار ویسی در فولاد است، مذاکراتی داشتند که حداقل پول او را به صورت ریالی واریز کنند اما او هم زیر بار این موضوع نرفته و گفته پول او هم همراه مطالبات کالدرون باید به حساب سوییس واریز شود.

اخبار باشگاه استقلال

تکلیف حسینی امروز مشخص می شود

همچنین سید حسین حسینی که در جریان بازی مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، روز گذشته تست MRI داد و امروز وضعیت مصدومیت این بازیکن مشخص خواهد شد. طبق گفته سید حسین حسینی مصدومیت او مربوط به حضور او در لیگ قهرمانان آسیاست.

مشکل بزرگ استقلال برای عقد قرارداد با رودی ژستد

 رودی ژستد بازیکنی است که بعد از چند هفته حرف و حدیث شب گذشته وارد ایران شد تا بعد از موفقیت در تست های پزشکی قرارداد خود را با استقلال امضا کند. این اتفاق در شرایطی است که هم اکنون لیست استقلال پر است و طبیعی است برای حضور او نام یک بازیکن باید از لیست آبی ها خارج شود.

فرهاد مجیدی مدت ها است نام احمد موسوی را در لیست خروج استقلال قرار داده ولی چون این اتفاق در زمان قانونی رخ نداده است، باشگاه استقلال مجبور است یا با او توافق کند و یا به این بازیکن غرامت پرداخت کند. تا این لحظه باشگاه استقلال توافقی با موسوی نکرده و باید دید آیا آبی ها قبول می کنند به این بازیکن غرامت پرداخت کنند یا در روزهای آینده اتفاق دیگری رخ می دهد و توافق برسر فسخ قرارداد حاصل می شود.

ادامه غیبت مجیدی در تمرینات و بازی های استقلال

 

فرزاد مجیدی چند روز پیش از دیدار استقلال و هوادار در تمرینات استقلال شرکت نکرد و دلیل غیبت وی هم مشخص نشد.بعد از غیبت چند روزه وی در تمرینات و دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی دانشجوریان فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اعلام کرد وی کسالت دارد و به زودی به تمرینات بر می گردد اما این اتفاق رخ نداد و مجیدی در تمرینات بعد از بازی با هوادار و سفر استقلال به اصفهان هم حضور نداشت.از طرف دیگر اگر فرزاد مجیدی کرونا گرفته باشد باشگاه استقلال باید این موضوع را اطلاع رسانی می کرد اما این اتفاق هم رخ نداد تا غیبت مربی آبی پوشان در این شرایط عجیب به نظر برسد.تیم فوتبال استقلال برای دیدار با تراکتور که روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود از فردا تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید