جی پلاس

آخرین اخبار سرخابی ها| مظاهری رفت، خارجی ها برگشتند/ پنجره پرسپولیس باز شد

آخرین اخبار مرتبط با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در این خبر می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در تعطیلات نیم فصل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همانند سایر تیم ها به فعالیت مشغولند که البته حضور قرمزها به واسطه بسته بودن پنجره بابت بدهی اوساگونا کمرنگ تر بود است. اخبار مربوط به فعالیت دو باشگاه را در این خبر مشاهده می کنید.

پرسپولیس

سوپرجام بدون سرلک

میلاد سرلک در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده و بازی بعدی تیمش را از دست داده است. البته مصدومیت سرلک جدی نیست اما حداقل بازی سوپرجام مقابل فولاد را از دست داد است.

پرسپولیس همچنان بی پول

در شرایطی که چند بار از مهلت درویش می گذرد، هنوز پرسپولیسی ها به پولشان نرسیده اند. تکلیف زمین تمرین نیز با وجود رایزنی زیاد هنوز مشخص نیست. البته گفته می شود دریافتی پرسپولیسی ها امروز به 35 درصد می رسد.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

با اعلام وکیل اوساگونا به فیفا مبنی بر دریافت تمام مطالبات این بازیکن، از سوی فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و این باشگاه، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اعلام شد. این اقدام در پی پرداخت مطالبات این بازیکن در روزهای گذشته صورت گرفت  که از سوی باشگاه پرسپولیس و وکیل این بازیکن به فیفا اعلام شده بود.

استقلال

توافق مظاهری با فولاد

با وجود این که این پیش از این مطرح شده بود دو باشگاه استقلال و فولاد بر سر این مسال به توافق نرسیده اند، آخرین پرده از مذاکرات از انتقال قرضی سنگربان آبی ها به خوزستان حکایت دارد.

فردین رابط در  رادار پدیده

رابط نیز مورد توجه کادر فنی باشگاه پدیده قرار گرفت و با این تیم قرارداد امضا کرد.

آرش برهانی بالای سر استعدادها

باشگاه استقلال آرش برهانی را به جای مهرانپور به عنوان مدیر آکادمی استقلال برگزید. مهرانپور در زمان مددی برای تصدی این پست انتخاب شده بود.

بازگشت یامگا و ژستد

خارجی های استقلال که به تعطیلات رفته بودند به ایران بازگشتند، اما گابریل پین هنوز خارج از کشور است.

 

دیدگاه تان را بنویسید