آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| تجمع اعتراضی پرسپولیسی‌ها روبروی مجلس/ صدور رای استراماچونی عقب افتاد + تصاویر و ویدئو

آخرین اخبار امروز (شنبه) 9 بهمن ۱۴۰۰، از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار و حواشی امروز (شنبه) 9 بهمن ۱۴۰۰ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این مطلب آمده که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

اخبار پرسپولیس

درخواست هواداران پرسپولیس از مجلس برای استیضاح وزیر ورزش

تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با تجمع روبروی ساختمان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، خواهان استیضاح حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان شدند.

تجمع هواداران پرسپولیس روبروی مجلس

تجمع هواداران پرسپولیس روبروی مجلس

تجمع هواداران پرسپولیس روبروی مجلس

تمرین با هم در غیاب یحیی

سرخپوشان امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین در دو بخش بدنسازی در سالن و مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی در زمین چمن پرداختند. تمرین امروز در غیاب یحیی گل‌محمدی و زیر نظر اعضای کادر فنی انجام شد. مثل روز گذشته، ملی‌پوشان و همینطور مربیان پرسپولیس در تیم ملی، غایبان تمرین بودند. امید عالیشاه اختصاصی کار کرد و برنامه‌های ویژه خود را انجام داد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار داشتند و در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

تمرین پرسپولیس

درویش: پرسپولیس خانه گل‌محمدی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنم که پرسپولیس خانه‌ گل‌محمدی است. می‌خواهیم او را برگردانیم و با اقداماتی که صورت می‌گیرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم. خواسته‌هایی که از سوی کادر فنی و بازیکنان مطرح می‌شود بر حق است. بدعهدی‌های گذشته باعث دلخوری و ناراحتی شده و مشکلات برجای مانده، وضعیت کنونی را  به وجود آورده و تمام مجموعه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار‌ داده است. طی چند روز آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود. همچنین برای زمین تمرین با چند مجموعه صحبت شده است که یکی از آنها در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.

ادامه تجمع هواداران معترض جلوی باشگاه پرسپولیس

پس از اتمام تجمع امروز تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل مجلس شورای اسلامی، برخی از طرفداران تیم در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شده و اعتراض خود را به نسبت به شرایط موجود در جمع سرخ‌پوشان اعلام کردند.

اخبار استقلال

رای استراماچونی به تعویق افتاد

دادگاه CAS طی یک نامه رسمی اعلام کرده که جهت بررسی بیشتر پرونده استراماچونی، نیاز به زمان بیشتری است و به همین دلیل تاریخ صدور رای را به جای یازدهم بهمن به شش اسفند تغییر داد.

دیدگاه تان را بنویسید