مهم ترین اخبار امروز پرسپولیس و استقلال| یحیی شرط گذاشت و اعتصاب شکست/ تست آبی ها بالاخره منفی شد

مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ جمعه 8 بهمن 1400 را در اینجا مشاهده می‌کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ جمعه 8 بهمن 1400 را در اینجا مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

یحیی با شرط برگشت

یحیی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه از سمت خود استعفا کرد اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان این استعفا را نپذیرفت. رضا درویش‌ در دو روز گذشته تماس‌هایی با سرمربی پرسپولیس داشته تا با وی برای حل مساله صحبت کند اما ظاهرا موفق به صحبت با گل محمدی نشده است. حالا گل محمدی برای بازگشت شرط گذاشته است. یک: پرداختی های باشگاه تا ۵۰ درصد برسد. دو: باشگاه زمین تمرین مناسب برایشان در نظر بگیرد سه: برای نقل و انتقالات بودجه لازم تامین شود.

اعتصاب شکست

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز اعتصاب در اعتراض به مشکلات مالی، پس از جلسه‌ای با مربیان تیم و افشین پیروانی از ساعت ۱۱:۳۰ امروز تمرین خود را برگزار کردند.

بدهی اوساگونا پرداخت شد

طلب ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ دلاری کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای سابق پرسپولیس پرداخت شد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: واریز پول هم به فیفا و هم به وکیل اوساگونا اطلاع داده شده و منتظر تاییدیه وکیل اوساگونا هستیم که پنجره نقل ‌و انتقالاتی توسط فیفا باز شود.

استقلال

شرط حضور بازیکنان در تمرینات استقلال

با نظر فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال قرار است تمرینات این تیم برای مسابقه با هوادار در روز 15 بهمن ماه از ظهر شنبه استارت بخورد. بر این اساس بازیکنان استقلال باید قبل از تمرین تست کرونا بدهند و در صورت منفی شدن این تست می‌توانند کار خود را از سر بگیرند.

رضاوند جدا می شود

شایعاتی که در مورد جدایی آرش رضاوند در نیم فصل به وجود آمده است این شائبه را به وجود آورده که این بازیکن در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرارگرفته است و به همین دلیل هم چند باشگاه برای جذب او به باشگاه استقلال درخواست داده اند. به نظر می رسد استقلال فقط در صورت معاوضه با صالح حردانی مدافع راست فولاد رضایتنامه رضاوند را صادر می کند و در غیر اینصورت این بازیکن تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

مرادی به هوادار رفت

بابک مرادی هافبک استقلال که به تازگی قراردادش را با این تیم فسخ کرد به هوادار پیوست.

 

دیدگاه تان را بنویسید