بروزرسانی می‌شود...

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مرادی به هوادار پیوست/ بازگشت آل‌کثیر به تمرینات!

مهم‌ترین اخبار امروز (یک‌شنبه) 10 بهمن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در اینجا مهم‌ترین اخبار امروز (یک‌شنبه) 10 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به صورت رسمی منتشر شده‌اند را، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

* اخبار پرسپولیس

هافبک پرسپولیس مصدوم شد

میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس بعد از تمرین روز گذشته با تیم ملی و زیر نظر دراگان اسکوچیچ، از ناحیه پا احساس درد کرد و پزشکان تیم ملی در حال بررسی مصدومیت این بازیکن هستند. در حالی که گفته می‌شود او به علت مصدومیت تیم ملی را ترک کرده، سرلک کماکان در اردوی ایران حضور دارد تا تکلیف مصدومیت این بازیکن مشخص شود.

شروع تمرینات آل‌کثیر زیر نظر مربی بدنساز

در اتفاقی عجیب عیسی آل‌کثیر مهاج قرمزهای پایتخت به تازگی تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی بدنساز آغاز کرده و حتی به مسئولان تیم پرسپولیس اعلام کرده اکنون زانوی (او در جریان دیدار با پدیده از هفته چهاردهم لیگ برتر دچار مصدومیت زانو شد) وی مشکل خاصی ندارد و نیازی هم به عمل جراحی نیست. با این وجود کادرفنی و پزشکی پرسپولیس اعلام کرده‌اند به زودی از وی تست آمادگی جسمانی خواهند گرفت و اگر شرایط مناسب بود، می‌تواند با مسئولیت خودش در تمرینات شرکت کند. البته کادر پزشکی پرسپولیس برای تست گرفتن از آل‌کثیر منتظر بهتر شدن وضعیت این بازیکن هستند و باید دید آیا برخلاف اعلام متخصصان مبنی بر اینکه دوره نقاهت وی شش ماه طول خواهد کشید، آل‌کثیر می‌تواند در نیم فصل دوم برای تیمش بازی کند؟

پرسپولیس تراکتور هفته سیزدهم لیگ برتر عیسی آل کثیر

* اخبار استقلال

اعلام زمان بازگشت خارجی‌های اسقلال 

کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی استقلال فردا به تهران باز می‌گردند تا در تمرینات گروهی آبی‌ها حاضر شوند. گابریله پین مربی ایتالیایی آبی‌پوشان نیز طبق برنامه باید فردا به ایران بازگردد. سایر بازیکنان ایران نیز با منفی شدن تست‌های خود در تمرینات استقلال‌حاضر شده‌اند.

مرادی رسما به هوادار پیوست

بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال، پس از توافق با مدیران باشگاه هوادار قرارداد خود را رسماً با این تیم به امضا رساند. مرادی یازدهمین بازیکن هوادار است که تجربه بازی در باشگاه استقلال را در کارنامه دارد.

بابک مرادی

توافق مظاهری با فولاد خوزستان

باشگاه فولاد جدا از شهاب گردان، حالا درصدد جذب رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال است. فولادی‌ها شب گذشته در هتل المپیک با مظاهری جلسه‌ای چند ساعته داشتند و حتی با این دروازه‌بان به توافقات ابتدایی رسیدند. قرار است مظاهری برای نحوه جدایی از استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق برسد تا در نهایت تیم جدیدش را انتخاب کند.

دیدگاه تان را بنویسید