حواشی هفته پانزدهم لیگ برتر| پلیس زن در ورزشگاه آزادی/ اشتباه های داوران همچنان غوغا می کند

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز 23 دی،‌ با برگزاری 8 بازی پیگیری شد. حواشی این دیدارها را در این گزارش می‌خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های لیگ برتری امروز (پنجشنبه) از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود رفتند که رقابت های این هفته حواشی جالب توجهی داشت.

* نفت مسجدسلیمان - استقلال

باشگاه استقلال پوستر پیش از دیدار امروزش با نفت مسجدسلیمان را منتشر کرد.

پوستر استقلال برای دیدار با نفت مسجدسلیمان

* ترکیب استقلال

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، تیمش را با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، رودی ژستد، سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌فرستد.

لیست بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

لیست بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

سینا خادمپور، بازیکن سابق استقلال و فعلی نفت مسجدسلیمان، پیش از آغاز مصاف استقلال و نفت، با آبی‌پوشان برخورد گرمی داشت.

سینا خادم‌پور

سکوهای ورزشگاه آزادی ساعتی مانده به آخرین دیدار نیم‌فصل اول لیگ برتر بین پرسپولیس و فجرسپاسی سرخ‌پوش شده‌اند.

ورزشگاه آزادی

بیش از 100 هوادار، خارج از ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور دارند و  دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان را تماشا می‌کنند. حاج ملک در این دیدار چند اشتباه تاثیرگذار در داوری داشت

* آلومینیوم اراک - سپاهان

اولین کارت زرد بازی را احمدزاده به خاطر متوقف کردن اسدی در شرایط ضدحمله آلومینیوم دریافت کرد. وی با دریافت کارت از بازی بعدی محروم شد. نورافکن هم با خطا روی شریفات در دقیقه ۴۰ یک فرصت خوب را از میزبان گرفت و یک کارت زرد را به جان خرید. اراکی ها در یک صحنه معتقد به اعلام پنالتی بودند که داور چنین نظری نداشت. خطیبی هم پس از بازی به شدت از داور بازی گله کرد.

* ذوب‌آهن اصفهان - گل‌گهر سیرجان

در نیمه اول هر دو تیم یک ضربه به دیرک دروازه زدند. مهدی تارتار و امیر قلعه نویی در ابتدای بازی برخورد صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند. پس از پایان نیمه اول بازیکنان ذوب آهن به داور اعتراض کردند.

* پرسپولیس - فجرسپاسی

باشگاه پرسپولیس در پوستر پیش از بازی با فجرسپاسی از تصویر مهدی عبدی استفاده کرد. با مصدومیت عیسی آل‌کثیر و حامد پاکدل، حالا مهدی عبدی تنها مهاجم پرسپولیس است و یحیی گل‌محمدی در چند بازی پیش رو تا زمان نقل و انتقالات زمستانی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

در این دیدار چند خبرنگار خانم در ورزشگاه حضور داشتند ک این اتفاق در بازی های قبل هم رخ داده بود اما حضور پلیس زن در شرایطی که غیر از معدود خبرنگاران خانم، هیچ زن دیگری در ورزشگاه نیست از نکات جالب این بازی بود.

درویش یک روز پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه در ورزشگاه حاضر شده تا بازی تیمش را تماشا کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید