جی پلاس، استقلال یک - فولاد صفر

سه امتیاز اقتصادی استقلال با سوپرگل؛ دوران خوش صدرنشینی آبی ها + عکس و ویدیوی گل/ جدول

مسابقه استقلال و فولاد با گل زیبای مهدی مهدی پور به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد بود که این مسابقه به پیروزی یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

IMG_20211229_195842_571

نیمه اول

 در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار بازی درگیرانه را از دو تیم شاهد بودیم اما استقلالی‌ها یکی دو فرصت نصف و نیمه به دست آورند. در دقیقه ۱۱ امیرحسین حسین‌زاده از سمت راست توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و در ادامه ضربه سر مهدی‌پور از بالای دروازه به اوت رفت. در دقیقه ۲۴ روی یک پاس در عمق پرییرا با حسینی تک به تک شد اما شوت این بازیکن را دروازه‌بان استقلاال برگرداند. در ادامه روی ارسال مهدی‌پور توپ روی دروازه آرمان رمضانی پایین آمد اما مهاجم استقلال نتوانست از این فرصت استفاده کند.

نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم این دیدار، باز هم دو تیم محتاط کار را از سر گرفتند اما شاگردان مجیدی روی یک خلافیت فردی به گل رسیدند. در دقیق ۵۹، مهدی مهدی‌پور از پشت محوطه جریمه فولاد به توپ رسید و با یک شوت پای راست زیبا دروازه فولاد را باز کرد. دردقیقه ۷۱، شاگردان نکونام روی یک ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند اما از این فرصت به خوبی استفاده نشد. ارسال پرییرا مستقیم به حسینی رسید و او توپ را برگرداند و در ادامه بوحمدان در مقابل دروازه توپ را به اوت زد. در دقیقه ۸۴ امیر حسین حسین‌زاده فرصت خوبی داشت تا با دروازه‌بان فولاد تک به تک شود اما با خطای مهران موسوی نقش بر زمین شد. روی این صحنه داور بازیکن فولاد را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. در ادامه استقلالی‌ها هم نتوانستند از این فرصت به خوبی بهره ببرند.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، کوین یامگا و رودی ژستد.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران موسوی، سینا شاه‌عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پرییرا.

 

 

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر 

نساجی یک -   نفت مسجد سلیمان یک 

سپاهان صفر - پرسپولیس یک

پیکان یک - پدیده مشهد یک

تراکتور صفر - ذوب آهن یک

گل گهر ۲ - مس رفسنجان ۲

فجرسپاسی صفر - هوادار صفر 

صنعت نفت آبادان ۳ - آلومینیوم یک

 

تصاویر بازی استقلال و فولاد 

رودی ژستد استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

آرمان رمضانی استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

محمدحسین مرادمند استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

حسین حسینی پریرا استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

کوین یامگا استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

امیرحسین حسین زاده استقلال فولاد هفته دوازدهم لیگ برتر

جواد نکونام فرهاد مجیدی

 

 

گل اول استقلال به فولاد توسط مهدی پور

دیدگاه تان را بنویسید