استقلال و پرسپولیس به آسیا برگشتند؟+عکس

یک روزنامه ورزشی مدعی شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان را صادر کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، چند روز قبل فوتبال ایران با خبر تلخ اما قابل پیش‌بینی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای روبرو شد؛ اتفاقی که تمام فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داد و صحبت از این موضوع، نقل تمام محافل ورزشی و حتی سیاسی کشور شد. حالا خبرهای غیررسمی از این می‌گویند که ممکن است این دو تیم بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا وارد شوند؛ هرچند این خبر بسیار خوش‌بینانه و تا حدی رویاپردازانه است.

مدیرروابط‌بین‌الملل سازمان‌لیگ درباره این مطلب گفت: پیرو خبر منتشر شده درخصوص بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ در گفتگو با فرهیختگان این خبر را تکذیب کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از این خبر ابراز بی اطلاعی کرد.

 

خبر ورزشی امروز (23 دی) درباره سرخابی ها نوشت:

مهم‌ترین خبر چند روز اخیر فوتبال ایران حذف دردناک پرسپولیس و استقلال از رقابت‌های آسیایی برای فصل پیش رو بود. اتفاقی که کل جوامع فوتبالی و غیرفوتبالی را تحت تاثیر خودش قرار داد و موجی از نگرانی و نا امیدی را بین اهالی فوتبال و به خصوص هواداران ایجاد کرد.

درحالی که همه تقریبا از بازگشت دو تیم مطرح پایتخت به لیگ قهرمانان آسیا  قطع امید کردند، خبری به دستمان رسید که قطعا جامعه فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس و استقلال را بسیار خوشحال خواهد کرد.

طی روزهای گذشته نماینده وزارت ورزش به همراه وزارت صمت و وزارت اقتصاد دارایی که استقلال و پرسپولیس به این دو وزارت خانه واگذار شده راهی مالزی شدند و جلسات فشرده‌ای با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند.

این نفرات با ارائه تضامین لازم و دادن تعهدهای مورد نظر AFC موافقت ضمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بازگشت پرسپولیس و استقلال به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دریافت کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این خبر بسیار امیدوارکننده به زودی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

همچنین به زودی مشکلات مربوط به مجوز حرفه‌ای گل گهر رفع خواهد شد و این تیم هم می تواند در صورت لزوم در رقابت‌های آسیایی شرکت کند.

روزنامه های ورزشی 23 دی 1400

یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این خبر را تایید کرد.

دیدگاه تان را بنویسید