جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| بازیکن آبی ها دیدار با الهلال را از دست داد

در حالی که تنها ۹ روز به دیدار حساس و سرنوشت ساز استقلال و الهلال باقی مانده، به نوعی پیوستن شیمبا به استقلال منتفی به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز شنبه 13 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

مهان ویژه در تمرین آبی ها

تمرین تیم فوتبال استقلال برای آمادگی در مسابقات مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امروز و با صحبت‌های فرهاد مجیدی آغاز شد.

پیش از شروع این تمرین، از مجموعه تیم فوتبال استقلال تست کرونا گرفته شد.

بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن به مرور تاکتیک حفظ توپ مشغول شدند.

در ادامه مرور یک کار تاکتیکی در قالب فوتبال درون تیمی در نیمه زمین در دستورکار قرار گرفت که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شخصا بر عملکرد شاگردانش نظارت داشت.

تمرین امروز استقلال یک میهمان ویژه هم داشت و شهاب زنگنه از هواداران استقلال در ابتدای تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد.

آبی‌پوشان برای مصاف با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به امارات می‌روند و اگر مشکلات پروازی آبی‌پوشان برطرف شود، فردا (یک‌شنبه)، تهران را به مقصد امارات ترک می‌کنند.

جلالی بازی با الهلال را از دست داد

ابوالفضل جلالی بازیکنی است که بعد از مدت ها حرف و حدیث چند‌‌ روزی است با تیم استقلال قرارداد امضا کرده و‌ در تمرینات این تیم شرکت میکند. با این حال بعد از حضور جلالی در تمرینات اعضای کادر فنی استقلال متوجه شدند این بازیکن با مصدومیت روبرو است و شرایط آرمانی ندارد.

جلالی به طور قطع نمیتواند در بازی با الهلال، استقلال را همراهی کند اما او مشکلی برای شروع لیگ بیست و یکم ندارد.

آبی‌ها بدون «شیمبا» برابر الهلال

فرهاد مجیدی شب گذشته گزارشی به هواداران استقلال داد که در آن بار دیگر نارضایتی و گلایه‌های خود را از مدیریت باشگاه و اسپانسر ابراز داشت، در خصوص شیمبا و بی اطلاعی از او نیز سخنانی بیان کرد.

در حالی که تنها ۹ روز به دیدار حساس و سرنوشت ساز استقلال و الهلال باقی مانده، به نوعی پیوستن شیمبا به استقلال (حداقل قبل از بازی با الهلال) منتفی به نظر می‌رسد و باید گفت آبی پوشان در حالی باید مقابل تیم متمول عربستانی بروند که هیچ بازیکن خارجی در ترکیب خود نخواهند داشت.

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ شهریور در شهر دبی برگزار می‌شود و تیم برنده این دیدار در جمع ۸ تیم برتر قاره کهن قرار می‌گیرد.

جدایی دروازه بان استقلال منتفی شد

علی‌رضا رضایی دروازه‌بان‌ جدید تیم استقلال در این تیم باقی خواهد ماند. با توجه به تمدید قرارداد حسینی و همچنین ماندن رشید مظاهری طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی این دروازه‌بان از این تیم شنیده می‌شد و حتی ظاهرا قرار بود این گلر به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود اما مسئولان استقلال با رد این موضوع تاکید کردند رضایی فصل آینده در استقلال خواهد ماند و به تیم دیگری منتقل نخواهد شد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

اقدام باشگاه پرسپولیس برای بستن پرونده کالدرون

پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر فرصت دارد تا پرونده مطالبات گابریل کالدرون را ببندد و از محرومیت نقل و انتقالاتی نجات یابد.

با این حال باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه در این خصوص را ترتیب داده است. آنها بر اساس نیاز سرمربی این تیم خیلی زود با بازیکنان مدنظر خود به توافق دست یافته و اقدام لازم برای ثبت قرارداد و ارسال نام آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به سرانجام رسانده است. موضوعی که باعث خواهد شد تا قبل از اعلام محرومیت نقل و انتقالاتی احتمالی علیه این باشگاه، آنها حداقل با بازیکنانی که جذب کرده‌اند مشکلی برای همراهی آنها در آسیا نداشته باشند.

مدیران پرسپولیس از سوی دیگر به دنبال این هستند تا با دریافت وام در مقطع کنونی، پرداختی مدنظر در خصوص مطالبات گابریل کالدرون و دیگر طلبکاران باشگاه را به سرانجام برسانند و این تیم را از خطر محرومیت نقل و انتقالاتی نجات دهند.

در این رابطه اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته اما مشکل تغییرات در بخش دولت و سیستم آن مانع از نهایی شدن این اقدام آنها شده است. جابجایی در بخش وزرا و ... مانع بزرگی برای پرسپولیس برای انجام این اقدام آنها شده و البته آنها امیدوارند خیلی زود با حل این مساله، به نتیجه مدنظر خود دست یابند.

دیدگاه تان را بنویسید