جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رونمایی از برنامه آسیایی آبی ها؛ ماجرای اختلاف مطهری با مدیران چه بود؟/ پیام گل محمدی به مهدوی کیا؛ ITC اسدی صادر شد

تیم فوتبال استقلال برای آمادگی در لیگ قهرمانان آسیا 14 شهریور اردوی تدارکاتی در کشور امارات برگزار می کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز چهارشنبه 10 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

جدال شاگردان مجیدی و برهانی در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار با الهلال عربستان آماده می کند فردا در دیداری دوستانه به مصاف شاگردان آرش برهانی خواهد رفت. این دیدار در راستای سنجش آمادگی بازیکنان استقلال بعد از یک هفته تمرین فشرده بدنی و هوازی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد. استقلال قرار است روز 22 شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار شود.

رونمایی از برنامه آسیایی استقلال آبی ها

تیم استقلال در اردوی تدارکاتی در کشور امارات یک بازی دوستانه را با یک تیم دسته‌دومی لیگ این کشور در دستورکار قرار داده و با این بازی خود را آماده مصاف حساس و حیثیتی با الهلال در روز 22 شهریور خواهد کرد. استقلالی‌ها به‌منظور برپایی این اردو یکشنبه هفته آینده چهاردهم شهریورماه و 8 روز زودتر از بازی با الهلال راهی کشور امارات شده و اردوی خود را در شهر دبی برپا خواهند کرد.

ماجرای اختلاف مطهری با مدیران استقلال چه بود؟

 ارسلان مطهری یکی از بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی برای تمدید قرارداد بود و نام وی به عنوان اولین بازیکنان تمدیدی توسط سرمربی آبی پوشان به باشگاه ارائه شد اما یک اختلاف باعث شد تا تمدید قرارداد این بازیکن به تعویق بیفتد. جرقه اختلافات از پیشنهاد باشگاه استقلال به مطهری شروع شد، وی بعد از پیشنهاد ابتدایی پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که ناراحتی مسئولان این باشگاه را در پی داشت اما مطهری چند روز بعد به باشگاه استقلال رفت و اعلام کرد هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد و رقم مد نظر باشگاه استقلال که همان 5 میلیارد تومان + آپشن هر بازی 50 میلیون ندارد. مذاکرات مهاجم استقلال با مدیران این باشگاه تا امضای قرارداد هم پیش رفت اما در جریان جلسه تماسی با این بازیکن برقرار شد و بعد از پایان این مکالمه وی پیشنهاد کرد که به جای قرارداد 2 ساله برای یک فصل با استقلال قرارداد امضا کند. این درخواست مطهری با مخالفت فرهاد مجیدی رو به رو شد و سرمربی استقلال به این بازیکن اعلام کرد اگر قراردادش را تمدید نکند ممکن است در لیست فصل بعد جایی نداشته باشد. مهاجم استقلال بعد از این اتفاقات از مسئولان استقلال یک روز فرصت گرفت اما مجیدی شبانه مقابل باشگاه به خبرنگاران گفت که بعد از پایان مذاکرات به هواداران توضیح می دهد که برخی بازیکنان چه پیشنهاداتی را قبول نکردند. این اظهار نظر مجیدی باعث شد تا همه تصور کنند مطهری با استقلال بر سر مبلغ قرارداد اختلاف دارد اما واقعیت ماجرا این بود که طرفین روی مدت قرارداد با یکدیگر به اختلاف خوردند. بعد از این مصاحبه هر روز بحث جدایی و یا ماندن این بازیکن مطرح می شد و البته همین مساله باعث دور شدن این بازیکن از استقلال شد. دعوت مطهری به تیم ملی باعث شد تا مذاکرات دو طرف کاملا متوقف شود و در این بین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال  هم مصاحبه هایی را انجام دادند که همه تصور کردند کار مطهری با استقلال تمام شده است اما بیانیه باشگاه در مورد جدایی بازیکنان و ذکر نام اسماعیلی به عنوان بازیکن آزاد مشخص کرد که مجیدی هنوز قید مطهری را نزده است. به خصوص وقتی ملکیان مدعی شد تکلیف این بازیکن 48 ساعت دیگر مشخص می شود. در نهایت روز گذشته طرفین مذاکراتی را با یکدیگر انجام دادند و مطهری نیز با پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله بدون قید و شرط موافقت کرده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن امروز و فردا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد مگر اینکه در  دقیقه 90 اتفاق عجیبی رخ بدهد!/ فارس

لیست آسیایی استقلال ارسال شد

طبق هماهنگی از سوی مدیران باشگاه استقلال، لیست ۲۲ نفره این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. آبی پوشان لیست آسیایی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان به AFC ارسال کرده اند. استقلالی‌ها می‌توانند ۸ تغییر در لیست خود تا ۱۵ شهریور ماه ایجاد کنند. این ۸ تغییر شامل افزایش بازیکنان یا جابه جایی‌ها آن‌ها است.

استوری ارسلان مطهری پس از تمدید قرارداد با استقلال

photo_2021-09-01_17-23-59

اخبار باشگاه پرسپولیس

کارت بازی رضا اسدی دریافت شد

به نقل از کمیته روابط عمومی، ITC رضا اسدی هافبک جدید سرخپوشان که پیش از این برای درخواست آن اقدام شده بود، از سوی باشگاه سنت پولتن اتریش صادر و توسط باشگاه پرسپولیس در سیستم TMS دریافت شد تا مدارک او برای ثبت رسمی قرارداد در سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا کامل شود.

پیام گل محمدی به مهدوی کیا

 یحیی گل‌محمدی پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید را تبریک گفت.

50

دیدگاه تان را بنویسید