جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| آبی‌ پوشان به دنبال یک مدافع چپ جدید/ پیشنهاد سرمربیگری مطهری به یحیی رسید/ شکوری خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد

با توجه به اینکه میلیچ مدافع چپی که فصل را با آبی پوشان آغاز کرد در میانه راه از این تیم جدا شد، جدایی محمد نادری عملاً جناح چپ استقلال را خالی کرده و آنها ناچارند جذب یک مدافع چپ را در اولویت‌های خود قرار دهند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 19 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید:

اخبار باشگاه استقلال

 آبی‌ها به دنبال یک مدافع چپ جدید

پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی کشور مقابل فولاد، این تیم عملاً وارد پروسه نقل و انتقالات شد تا مجیدی به همراه مدیریت باشگاه، این تیم را به منظور حضور مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در بیست و یکمین دوره لیگ برتر آماده نماید.

محمد نادری مدافعی که عملکردی خوب در فصل گذشته برای آبی‌ها داشت، پس از بازی به صورت تلویحی جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را اعلام کرد و پس از آن مشخص شد این بازیکن تصمیم خود را گرفته و به احتمال فراوان فصل آینده با استقلال نخواهد بود. به خصوص که قرارداد وی نیز به پایان رسیده و می‌تواند شخصاً برای آینده فوتبالی‌اش تصمیم بگیرد.

با توجه به اینکه میلیچ دیگر مدافع چپی که فصل را با آبی پوشان آغاز کرد در میانه راه از این تیم جدا شد، جدایی نادری عملاً جناح چپ استقلال را خالی کرده و آنها ناچارند جذب یک مدافع چپ را در اولویت‌های خود قرار دهند.

متین کریم زاده بازیکن جوانی است که او نیز در این پست حضور دارد، اما قطعاً کریم زاده به تنهایی نخواهد توانست برای یک فصل بار تیمی بزرگی مثل استقلال را در این پست بردارد و لذا آبی‌ها ناچارند جذب یک مدافع چپ تخصصی را در اولویت‌های نقل و انتقالاتی خود قرار دهند.

حکم کمیته وضعیت به سود باشگاه استقلال

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت، به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به شکایت هاشم خدادادی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 33 میلیون و 572 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت باشگاه استقلال از باشگاه قشقایی شیراز در خصوص حق آموزش حسین حیدری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 350 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد فلاحت زاده از باشگاه گل ریحان البرز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان یک میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

در پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 31 میلیون و 610 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به مبلغ 4 میلیارد و 768 میلیون و 390 هزار ریال رد کرد.

در پی شکایت محمود صالحایت از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ثبت قرارداد واسطه گری مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

گل گهر به دنبال جذب مهاجم مد نظر استقلال 

 امین قاسمی نژاد مهاجمی است که مدتهاست از او به عنوان گزینه استقلال یاد می‌شود، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تا یک قدیمی آبی پوش شدن هم پیش رفت که بنا به دلایلی این انتقال انجام نشد. اما همواره از وی به عنوان مهاجم مورد علاقه مجیدی و مد نظر استقلال یاد می‌شود و استقلالی‌ها انتظار دارند برای لیگ بیست و یکم با پیراهن این تیم به میدان برود.

در این مورد گفته می شود این مهاجم مد نظر تیم گل گهر هم قرار گرفته و پیشنهاد تیم سیرجانی به مهاجم باتجربه پدیده آنقدر وسوسه‌انگیز است که این بازیکن را در دو راهی تهران - سیرجان قرار دهد.

قاسمی نژاد بازیکن آزاد است و برای انتخاب باشگاه بعدی‌اش مشکلی نداشته و شخصاً می‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری نماید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پیشنهاد سرمربیگری مطهری به یحیی رسید

حمید مطهری با حضور در کادر فنی پرسپولیس به عنوان دستیار اول یحیی گل محمدی در این تیم شناخته می‌شد. این تیم توانست پنجمین قهرمانی متوالی خود را در دومین سال حضور کادر فنی فعلی کسب کند.

مطهری که در نیم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با پیشنهاد تیم‌های نساجی مازندران و سایپا تهران روبرو شده بود ماندن در پرسپولیس را ترجیح داد تا زیر نظر گل محمدی فعالیت کند.

با این حال مطهری با پایان مسابقات فوتبال باشگاهی کشور مجددا با پیشنهاد دو تیم لیگ برتری روبرو شده است. یحیی گل محمدی نیز در جریان این موضوع قرار گرفته است اما مخالفت اولیه خود را با این جدایی اعلام کرده است.

مطهری قصد دارد پس از بازگشت یحیی از تعطیلات نشستی را با وی برگزار کرده تا ضمن بررسی پیشنهادات خود درباره فصل آینده مربیگری اش تصمیم گیری کند.

شکوری:قرارداد باقری تمدید می‌شود

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از جذب علیرضا ابراهیمی به عنوان اولین خرید پرسپولیس در نقل‌وانتقالات فصل جاری  گفت: پیرو سیاست‌هایی که باشگاه پرسپولیس داشته، براساس نیاز باشگاه و کادرفنی اولین خرید تابستانی را انجام دادیم و خیلی خوشحالیم که توانستیم یک بازیکن توانمند را جذب کنیم. بازیکنی که در گذشته کاپیتان تیمش بوده و عملکرد او مشخص شده است.

وی افزود: این اقدام بر اساس لیستی بوده که گل‌محمدی، سرمربی تیم تیم اختیار باشگاه قرار داده است. سیاست باشگاه و همچنین مدیرعامل و هیئت مدیره این است که بتوانیم در کمال آرامش نیازهای تیم را برطرف کنیم. از هواداران عزیزمان می‌خواهم که به باشگاه اعتماد کنند، همانطور که ما در نیم فصل توانستیم خریدهای بسیار خوبی داشته باشیم و به تیم کمک کنیم تا پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاورند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال ششمین قهرمانی و قهرمانی آسیا هستیم و جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم که به ما اعتماد دارند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بر اساس نیازهایی که داریم خرید کرده و هر خریدی که داشته باشیم، به صورت رسمی روی سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد. به شایعات و لیست‌هایی که در فضای مجازی پخش می‌شود، توجهی نداریم و براساس نیاز باشگاه و کادرفنی خرید می‌کنیم و علیرضا ابراهیمی هم اولین خرید ماست که طبق نظر یحیی گل‌محمدی انجام شد‌.

وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس توان رقابت با باشگاه‌های صنعتی در نقل و انتقالات را ندارد، ادامه داد: از مسئولان مربوط و از آنهایی که تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند خواهش می‌کنم نظارت ویژه‌ای داشته باشند‌. بازیکنانی مانند ابراهیمی که جذب کردیم یا بازیکنان حال حاضر خودمان پیشنهادهای چندین برابری به خصوص از سمت تیم‌های صنعتی دارند. رقابت در شرایط عادلانه و برابر وجود ندارد و ما می‌خواهیم عدالت برقرار شود. البته که اینجا باشگاه پرسپولیس است و ما می‌دانیم یک سری بازیکنان هستند که عاشق پرسپولیس بودند و از بچگی دوست داشتند پیراهن این تیم را به تن کنند.

شکوری درباره اظهارات شهاب‌الدین عزیزی خادم مبنی بر تمایل فدراسیون فوتبال به حضور دائمی کریم باقری در تیم ملی گفت: ضمن احترام به رئیس فدراسیون فوتبال، فکر می‌کنم تمام تیم‌ها تمایل دارند که بازیکنان و کادرفنی ما را در اختیار داشته باشند. تمایل آنها یک بحث است، اما خواست و تمایل بازیکنان و مربیان ما و باشگاه پرسپولیس یک بحث دیگر است. بازیکنان و مربیان پرسپولیس جز همکاری با تیم ملی کار دیگری نکرده و در بازی‌های انتخابی جام جهانی نیز آقای کریم باقری در اختیار تیم ملی بود، اما در حال حاضر صحبتی که با آقای باقری داشتیم و خواست آقای گل‌محمدی برای تمدید قرارداد با او، ما قراردادمان با آقای باقری را تمدید خواهیم کرد. بحث اینکه آیا بازهم در کنار تیم ملی حضور داشته باشد یا نه، مربوط به آینده است که درباره آن صحبت خواهیم کرد.

نعمتی برای پرسپولیسی شدن در انتظار رضایت نامه

علی نعمتی که عصر امروز (سه‌شنبه) به همراه مدیربرنامه‌های خود در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، بعد از خروج از باشگاه اعلام کرد مذاکراتی با پرسپولیسی‌ها انجام داده اما برای پیوستن به این تیم باید رضایت نامه خود را از پدیده دریافت کند.

علی نعمتی بازیکن پدیده است و برای حضور در پرسپولیس، باشگاه مشهدی باید رضایت او را بدهد.

به نظر می‌رسد مسوولان باشگاه پرسپولیس از نعمتی خواسته‌اند تا خودش با باشگاه پدیده مذاکره کرده و رضایت نامه‌اش را بگیرد.

جی پلاس؛ در شرایطی که پرسپولیس با جذب قرضی شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی موفق شده بود ضعف خود را در خط حمله تا حد زیادی پوشش دهد، اکنون با پایان این قرارداد به چالش بزرگی برخورده است.

جانشین شهریار مغانلو در پرسپولیس مشخص شد

با پایان فصل قرارداد قرضی شهریار مغانلو نیز به پایان رسیده و باشگاه سانتاکلارا اکنون درخواست ۵۰۰هزار دلاری خود را روبروی پرسپولیس قرار داده است که باعث عقب نشینی مدیران این تیم در شرایطی که با مشکل مالی مواجه هستند، شده است.

اکنون در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره گزینه جانشینی شهریار مغانلو و احتمال حضور سجاد شهباززاده مطرح شده است، گفته می‌شود گزینه نهایی سرخ‌ها در صورت جدایی این مهاجم، حامد پاکدل خواهد بود. مهاجم آلومینیوم اراک که در این فصل موفق به گلزنی به پرسپولیس نیز شده و عدم انجام شادی گل برابر این تیم نیز به سوژه‌ای در آن مقطع تبدیل شده بود.

پاکدل در نیم فصل هم صحبت‌هایی در خصوص حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود که در نهایت با توجه به قراردادی که آلومینیوم داشت، این مساله نهایی نشد. اکنون گفته می‌شود پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن از سر گرفته و به دنبال این است تا او را در صورت جدایی احتمالی شهریار مغانلو، جذب کند.

دیدگاه تان را بنویسید