گزارش جی پلاس؛

اخبار امروز استقلال و پرسپولیس|قرمز شرط گذاشت ؛ قایدی پیام عذرخواهی/ اولتیماتوم فیفا به قهرمان لیگ ایران؛ سکوت فرهاد شکست+ عکس

اخبار مهم سرخابی های پایتخت را در روز ۱۸ مرداد در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار مهم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در روز دوشنبه ۱۸ مرداد در ادامه بخوانید.

پرسپولیس 

مهلت ٣٠ روزه فیفا به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون

ایسنا نوشت: پس از نهایی شدن حکم پرونده کالدرون و دستیارش در CAS باشگاه پرسپولیس نتوانست در فرصت تعیین شده بدهی خود را به این مربی آرژانتینی و دستیارش بپردازد تا پرونده در کمیته انضباطی فیفا مورد رسیدگی قرار بگیرد. کمیته انضباطی فیفا امروز طی نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرده این باشگاه تنها تا ٣٠ روز آینده فرصت دارد تا طلب گابریل کالدرون و خواکین دستیارش را پرداخت کند, در غیر این صورت پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم به پرداخت ۵٨٠ هزار دلار به علاوه ۵ سود سالیانه و در پرونده خواکین محکوم به پرداخت ٩۵ هزار دلار با ۵ درصد سود سالیانه شده است.

شرط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

ایسنا نوشت: پرسپولیس درحالی به قهرمانی لیگ بیستم رسید که قرارداد شش بازیکن تیمش به پایان رسید حالا همه هواداران منتظر هستند به درخواست یحیی گل‌محمدی قرارداد این بازیکنان تمدید شود. البته یکی از این بازیکنان محمد حسین کنعانی‌زادگان بود که پیش از پایان فصل با باشگاه قطری قرارداد بسته بود. در کنار او قرارداد احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری هم قراردادشان به پایان رسیده و باشگاه تا به حال نتوانسته قرارداد آنها را تمدید کند. از قرار معلوم این بازیکنان به باشگاه اعلام کرده‌اند که باشگاه ابتدا باید مطالبات فصل گذشته آنها را تسویه کند و بعد برای تمدید اقدام شود. بازیکنان پرسپولیس ٢۵ درصد از اصل قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار هستند و در کنار آن آپشن‌هایی نظیر قهرمانی، صعود به لیگ قهرمانان آسیا و رضایت سرمربی هم به این طلب اضافه می‌شود که با احتساب این آپشن‌ها طلب بازیکنان حدود ۴٠ درصد برآورد می‌شود.

استقلال

پیام عذرخواهی قایدی

مهدی قایدی در واکنش به شکست استقلال در فینال جام حذفی پست اینستاگرامی منتشر کرد.

IMG_20210809_142446_862

 

فرصت ۱۰ روزه دانشگر به استقلال

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه فرصتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالباتش داد. ظاهرا دانشگر تصمیم دارد از طریق همین فرصت ۱۰ روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند. این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

فرهادمجیدی: 14 روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست

فرهاد مجیدی نوشت: نباید اجازه دهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت. قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌.

IMG_20210809_173539_913

 

 

دیدگاه تان را بنویسید