جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| خبر خوش سیدجلال به گل‌محمدی/ اعتراض آبی پوشان به داور دیدار این هفته/ مخالفت وزارت ورزش با استعفای ۲ عضو هیات مدیره استقلال

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 7 تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز دوشنبه 7تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس بدون راهکار در انتظار جریمه فیفا!

باشگاه پرسپولیس در حالی باید تا چهار روز آینده حدود ۷۰۰ هزار دلار به طلبکاران خارجی خود پرداخت کند که تا این لحظه سرخپوشان هیچ پولی در بساط ندارند.

با وجود اینکه تنها 48 ساعت به پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون باقی مانده،‌ اما این باشگاه عملاً هیچ راهکاری برای پرداخت طلب 580 هزار دلاری (به‌علاوه 5 درصد سود سالیانه) این مربی آرژانتینی ندارد و احتمالاً تا چند روز آینده باید منتظر جریمه جدید پرسپولیس از سوی فیفا و احتمالاً بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی و شاید هم جرایم دیگر از جمله کسر امتیاز بود.

مدیران باشگاه پرسپولیس که در چند ماه گذشته مبلغ سنگینی را برای پرداخت مطالبات بودیمیر و دستمزد بازیکنان از منابع مختلف قرض کردند و با توجه به حجم بالای مبلغ قرض شده دیگر نمی‌توانند از این راه مطالبات کالدرون را فراهم کنند و در این شرایط تنها امید دارند فیفا مهلت بیشتری برای پرداخت مطالبات کالدرون در اختیار آنها قرار دهد.

هیئت مدیره پرسپولیس در روزهای گذشته جلساتی با کارگزار این باشگاه برای تعیین تکلیف همکاری طرفین در فصل آینده برگزار کرد که این جلسه نیز بدون خروجی خاصی به پایان رسیده است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند با تعیین تکلیف وضعیت کارگزار برای فصل آینده، مبلغی را به‌عنوان پیش پرداخت از این شرکت یا اسپانسر جدید (در صورت فسخ قرارداد با کارگزار فعلی) دریافت و مشکل پرداخت مطالبات کالدرون و همچنین پرداختی به بازیکنان این تیم را حل کنند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و تلاش سرخپوشان در این راه بی‌نتیجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب 580 هزار دلاری کالدرون، طبق رأی دادگاه عالی ورزش تا چهار روز آینده باید حدود 100 هزار دلار به خواکین، دستیار کالدرون پرداخت کند. این وضعیت در حالی است باشگاه پرسپولیس فعلاً هیچ پولی ندارد و در یکی از بحرانی‌ترین شرایط چند سال اخیر گرفتار شده است. باید دید مدیران باشگاه برای فرار از این بحران چه اقدامی انجام خواهند داد.

خبر خوش سیدجلال حسینی به گل‌محمدی در آستانه دیدار با گل گهر

سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در جریان پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل مس رفسنجان در چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس دچار آسیب دیدگی شد.

مدافع سرخپوشان پایتخت که با وجود کشیدگی همسترینگ پای خود همچنان برای این تیم بازی می‌کند پس از این دیدار مورد معاینه کادر پزشکی تیم قرار گرفت که مورد خاصی نداشت.

سیدجلال که روز یکشنبه هم در سالن بدنسازی با سایر بازیکنان تیم حضور داشت تمریناتی را برای تقویت عضلات آسیب دیده خود انجام داد تا مشکلی برای دیدار با گل گهر سیرجان نداشته باشد.

سیدجلال خیال یحیی گل محمدی را برای تقابل با امیر قلعه نویی راحت کرد تا کنار محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع قرار گرفته و به چهاردهمین کلین شیت حامد لک در لیگ برتر کمک کند.

بنابراین سرخپوشان پایتخت برای بازی با گل گهر نیز وحید امیری، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی را به عنوان سه بازیکن مصدوم قدیمی در اختیار ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۵۰ چهارشنبه هفته جاری میزبان گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر است.

بلیت فروشی مجازی پرسپولیس برای بازی گل‌گهر

سرخپوشان که تجربه نسبتا موفقی در بلیت فروشی مجازی سوپرجام داشتند و بیش از 10 هزار نفر بلیت این بازی را خریداری کردند، حالا چنین تصمیمی را برای بازی با گل گهر نیز گرفته اند.

بلیت ها در سه سطح 50 هزار تومانی، 30 هزار تومانی و 15 هزار تومانی فروخته می‌شود و هرکسی با کد ملی اش می‌تواند یک نوع از بلیت ها را تهیه کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا پایان دوره کرونا به این شکل درآمدزایی داشته باشد تا بخشی از مشکلاتش را حل کند. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، تمام طرفداران فوتبال امکان خرید بلیت های نمادین مجازی را دارند و محدودیتی در این باره وجود نخواهد داشت.

اخبار باشگاه استقلال

زمان بازگشت دیاباته به ایران مشخص شد

بعد از پیگیری‌های صورت گرفته، شیخ دیاباته مهاجم استقلال صبح روز سه‌شنبه وارد تهران می‌شود.

این بازیکن که به کشورش سفر کرده بود به دلیل محدودیت های کرونایی نتوانسته بود به ایران بازگردد که سرانجام قرار شده فردا به تهران برسد.

میلیچ دیدار با آلومینیوم اراک را از دست داد

 هرویه میلیچ مدافع اهل کروات استقلال دیدار مقابل آلومینیوم اراک را از دست داد تا او نیز به جمع غایبان تیم فرهاد مجیدی در جدال حساس مقابل شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شود.

میلیچ که دچار آسیب دیدگی است هنوز شرایط حضور در میادین را به دست نیاورده است و این در حالی بود که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آمادگی او برای همراهی این تیم و بازگشت به تمرینات گروهی به گوش می‌رسید.

مدافع چپ پای استقلال با نظر نهایی کادرپزشکی قادر به همراهی این تیم در دیدار این هفته نیز نخواهد بود و باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای سمت چپ دفاعی تیمش خواهد گرفت. 

اعتراض باشگاه استقلال به داور دیدار مقابل آلومینیوم

باشگاه استقلال طی نامه‌ای به سازمان لیگ، نسبت به این انتخاب داور دیدار تیمشان مقابل آلومینیوم، به طور رسمی اعتراض کرد.

مخالفت وزارت ورزش با استعفای ۲ عضو هیات مدیره استقلال

 

چهارشنبه هفته گذشته بود که وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای از کنار رفتن مهدی عبدیان و حجت نظری از هیات مدیره باشگاه استقلال و اضافه شدن داریوش دلفانی، علی‌اصغر ملکیان و پرویز مظلومی به جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه خبر داد. 

هنوز یکی دو روز از اعلام این خبر نگذشته بود که داریوش دلفانی و حمیدرضا آصفی بنا به دلایلی تصمیم به کناره‌گیری از هیات مدیره باشگاه استقلال گرفتند. اگر چه کناره‌گیری این دو نفر در رسانه‌ها اعلام شده بود، اما وزارت ورزش با استعفای هر دوی آنها مخالفت کرده است. باید دید که آصفی و دلفانی پس از مخالفت وزارت ورزش با استعفای‌شان به کار خود در جمع آبی‌پوشان ادامه خواهند داد یا تصمیم آنها برای کناره‌گیری جدی خواهد بود. 

دیدگاه تان را بنویسید