دربی 95| گل‌محمدی: هر تیمی بیشتر داد بزند، داوری به نفع اوست!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از بازی امروز (جمعه) با استقلال اظهار کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم در کار دفاعی هر دو تیم خوب بودند و ما از موقعیت‌مان استفاده کردیم و به پیروزی برسیم. ما مشکلات زیادی داریم و امیدوارم باشگاه در جهت حل این مشکلات اقدام کنند. این بحث‌ها درون خانوادگی است و امیدوارم تمام ارکان باشگاه مانند بازیکنانمان برای حل مشکلات از تمام وجود مایه بگذارند.

او درباره اعتراضات زیاد دو تیم به داوری گفت: بخشی از آن به حساسیت مسابقه برمی‌گردد و بخش دیگر به نبود تماشاگران برمی‌گردد و صدا در ورزشگاه پخش می‌شود. امسال اعتراض به داوران بیشتر شده است. هم ما می‌توانیم خودمان را اصلاح کنیم و هم داوران می‌توانند با تمرکز بیشتری عمل کنند. البته قبول دارم که داوران تحت فشار هستند.

گل محمدی ادامه داد: دربی بازی سنگینی برای داور است و فکر می‌کنم این آرامش باید در تمام تیم‌ها باشد. ما چون بازی را بردیم نمی‌توانیم بگوییم از داور راضی نبودیم. متاسفانه هر تیمی بیشتر داد بزند، داوری به نفع او است. قضاوت آقای اکبریان به شکلی بود که در خیلی از صحنه‌ها نظر ما با نظر داور متفاوت بود.

او درباره عملکرد تیم داوری بازی بیان کرد: داور مسابقه، بازی سختی را سوت زد و به او و کمک‌هایش خسته نباشید می‌گویم.

گل‌محمدی درباره اخراج فرشاد فرجی گفت: او از نیمه دوم که به زمین آمد در کارهای دفاعی و تهاجمی خوب عمل کرد. او اولین داربی‌اش را تجربه کرد و بازی سنگینی داشت. بابت اتفاقی که برای او افتاد، به او گوشزد می‌کنیم که دیگر چنین اتفاقی نیفتد. هیچ بازیکنی نباید بدون دلیل اخراج شود حتی اگر هیجان بازی زیاد باشد. او باید تمرکزش را حفظ کند تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

او درباره بی‌انگیزگی بازیکنان پرسپولیس پس از گل‌زنی بیان کرد: این نظر شماست. ما نمی‌توانیم جلوی حریف را بگیریم و بگوییم حمله نکن. این سوالات تکراری است و نمی‌دانم دلیلش چیست. ذات فوتبال است که اگر تیمی جلو بیفتد، به خاطر فشار حریف عقب بنشیند. ما دوست داریم که پس از گل‌زنی حمله کنیم ولی خم رنگرزی نیست که هر وقت بخواهیم گل بزنیم. نمی‌دانم چرا انتظارات زیاد است و توقع می‌رود به سپاهان سه گل و به استقلال شش، هفت گل بزنیم. نباید به مسائل فوتبالی چنین نگاهی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید