جی پلاس

روزگار استقلال با فرهاد شیرین نیست

سرمربی استقلال با وجود از دست رفتن پنج امتیاز مهم در دو بازی پس از شروع دوباره لیگ همچنان به دنبال نشانی های غلطی است که هیچ سودی برای هواداران دل خسته این تیم ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس، آبی پوشان پایتخت در دومین دیدار خود پس از برگزاری مجدد لیگ، برابر سایپا با تساوی یک-یک متوقف شدند و دو امتیاز دیگر را از دست دادند. استقلال با این تساوی به رده پنجم سقوط کرد و حالا حتی امکان از دست رفتن سهمیه حضور در فصل آتی لیگی قهرمانان آسیا را نیز از دست بدهد.

مجیدی که در بازی سایپا به دلیل اخراج در دیدار با فولاد از روی سکوها تیمش را هدایت کرد، نتوانست در این دیدار خانگی امتیازات کامل را جمع کند. وضعیت بد روانی آبی ها پس از باخت در اهواز همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد تاثیر جنجال شدید بازی برابر فولاد همچنان روی بازیکنان و مربی این تیم تاثیرگذار است و نکته جالب این که تلاشی هم برای کاهش این تاثیر انجام نمی شود! و اتفاقا با مصاحبه روز گذشته مجیدی با سایت رسمی باشگاه استقلال بیش از قبل حاشیه برای این تیم به وجود آمد.

در شرایطی که داوری دستاویز شماره یک مجیدی برای توجیه باخت در اهواز بود، اکثر قریب به اتفاق کارشناسان ورزشی تصمیمات مهم سیدعلی داور دیدار فولاد - استقلال را تایید کردند تا مشخص شود استقلال نه به داوری بلکه به بی تجربگی و عدم تسلط روانی کادر فنی خود بازی را واگذار کرده است. پس از این باخت مجیدی با دادن کدهایی که بعضی مبهم و بعضی آشکار بودند، بدون آوردن اسم تلاش کرد تا اتهاماتی را به رقیب نسبت دهد و البته برای خودش هم دردسر حقوقی و قضایی درست نکند.

نتیجه تمام جنجال هایی که در اهواز رخ داد، چیزی جز از دست دادن سه امتیاز آن بازی، محرومیت دو بازیکن اخراجی و خود سرمربی نبود. مجیدی در حالی به تمام شرایط اعتراض کرد و همه چیز و همه کس را مقصر دانست که حتی بسیاری از چهره ها و پیشکسوت های باشگاه استقلال نیز رفتار او را تایید نکرده و تنش بیجای ایجاد شده توسط خود او را عامل ناکامی دانسته بودند.

حالا پس از تساوی برابر سایپا و از دست رفتن دو امتیاز حساس دیگر مجیدی همچنان به دنبال نشانه های غلط می رود. او در آخرین مصاحبه خود بار دیگر تلویحا نکونام را مورد سرزنش قرار داده و گفته است: به من چه ارتباطی دارد که با ۲۰۰ بازی ملی در کوچه و خیابان و ورزشگاه آن طور که ادعا دارید، تحویلتان نمی‌گیرند؟ یا اینکه نمی‌دانم چرا اینقدر اینستاگرام من برای این آقایان مهم است؟

اشاره مجیدی مستقیما به نکونام است که اخیرا در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود فقط تلاش می کند و تیمش را تمرین می دهد و به دنبال فالوئر در اینستاگرام یا محبوبیت در فضای مجازی نیست!

مشخص نیست محبوبیت یا عدم محبوبیت کاپیتان سابق تیم ملی که سابقه بازی کردن در استقلال را نیز دارد، چه دردی از این روزهای استقلال دوا می کند؟ مجیدی بهتر است به جای صحبت درباره این که نکونام در استادیوم تشویق می شود یا نمی شود، حرف هایی بزند که حتی اگر شده نمایشی و ظاهری مرهمی برای دل پردرد هواداران تیمش باشد. هوادارانی که احتمالا برای چهارمین سال پیاپی باید شاهد جشن قهرمانی رقیب سنتی خود باشند.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش خطاب به حاشیه سازان می گوید: به حاشیه‌سازان هم که خیلی فعال هستند باید بگویم که برایم مهم نیست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید.

اگر افرادی که منظور این جمله مجیدی بازیکنان سابق و پیشکسوتان استقلال هستند که اخیرا انتقاداتی به مجیدی داشته اند، سرمربی استقلال چگونه به خود اجازه می دهد آن ها را حاشیه ساز لقب دهد و اگر افرادی هم هستند که به عمد و از روی دشمنی برای استقلال حاشیه می سازند، مطمئنا در این راه خسته نخواهند شد، چرا که بازوی کمکی آن ها برای حاشیه سازی خود مجیدی است!

دیدگاه تان را بنویسید