علی کریمی: شرایط کمی برای ما سخت شد /دیدم دلم برای آقای مجیدی سوخت

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش در این دو فصل از داوری ضربه‌های زیادی خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کریمی هافبک استقلال در خصوص اخراجش در بازی با فولاد اظهار کرد: در تصاویر مشخص نبود ولی بازیکن حریف پیراهن من را کشید و من سعی کردن دست او را کنار بزنم و به خاطر اینکه با قدرت زیادی این کار را کردم، برخورد صورت گرفت. داور به صحنه نزدیک بود و من را مستقیم اخراج کرد. آرنج دست من اصلا به او نخورد و دستم کشیده شد.

او ادامه داد:‌ همه کارشناسان موافق بودند که ۴ بازیکن فولاد در نیمه اول کارت زرد نگرفتند و همین باعث شد از نظر روانی تحت فشار قرار بگیریم. در دو سال گذشته در حق استقلال از نظر داروی خیلی اجحاف شده است و این موضوع از بازیکن تا مربی و مدیر، همه را تحت فشار می‌گذارد. این دومین باری بود که در دوران بازی‌ام از زمین اخراج شدم. وقتی یک بازیکن را از بازی اخراج می‌کنند، تیم در بازی بعدی هم ضربه می‌خورد. همه این‌ها باعث می‌شود تیم نتیجه نگیرد.

کریمی درباره بازی تیمش برابر  سایپاهم بیان کرد: استقلال تیم برتر میدان بود و سایپا ۱۰ نفره در نیمه خودش دفاع می‌کرد و موقعیت زیادی هم نداشت. متاسفانه روی یک بدشانسی گل خوردیم و هر چه فشار آوردیم نتوانستیم گل برتری را بزنیم. شرایط کمی برای ما سخت شد و مطمئنم در بازی‌های آینده همان استقلال قبل از کرونا را خواهید دید. وقتی بازی را دیدم دلم برای آقای مجیدی سوخت. ما امروز یک مهاجم بالای ۱۷۰ سانتی متر نداشتیم که سانتر کنیم و دست سرمربی کاملا بسته بود.

او درباره عکسی که از گردن محمد آبشک هم منتشر شده است هم گفت: من انگشتم به او برخورد کرده است و نمی‌توانم بگویم این قرمزی روی گردن به خاطر برخورد با من است یا خیر. ولی آرنج من به او نخورد. فقط دو انگشت من برای رها کردن خودم از بازیکن حریف به آبشک خورد. من تازه ناخن‌هایم را گرفته بودم وقتی این عکس را دیدم تعجب کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید