حمله علی کریمی به هافبک فولاد: تو بی نزاکت و نامردی!

هافبک استقلال می گوید محمد آبشک در طول بازی بارها به خودش و استقلالی ها بی احترامی کرده و در صحنه اخراج هم داور را فریب داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ شاید کمتر کسی تصور می کرد دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان استقلال وفولاد تا این حد جنجال به همراه داشته باشد. مسابقه ای که بدون تماشاگر بعد از 117 روز تعطیلی مسابقات در اهواز برگزار شد و از دقایق پایانی نیمه اول به جنجال کشیده شد. جایی که کشمکش میان علی کریمی و محمد آبشک بر سر تصاحب توپ با اخراج هافبک استقلال همراه شد و همین اتفاق مشکوک تنش های بزرگی در بازی پدید آورد.

در صحنه اخراج علی کریمی شاید هنوز هم به طور واضح مشخص نشده که هافبک استقلال چه کاری انجام داده است؛ برخی بر این باورند که کریمی در مسیر حرکتش با آرنج به صورت آبشک ضربه می زند اما عکسی که هافبک شمالی فولاد در اینستاگرامش منتشر کرده نشان می دهد که فقط انگشتان کریمی به گردن او خورده و اثری از کبودی و ضربه آرنج نیست.

حمله علی کریمی به آبشک؛ تو بی نزاکت و نامردی!

کریمی درباره مهم ترین صحنه دیدار استقلال وفولاد عنوان کرد: من هنوز خودم هم نمی دانم چرا داور ناگهان کارت قرمز مستقیم جلوی چشمانم گرفت. من در حال دویدن بودم که بازیکن فولاد پیراهنم را از پشت گرفت و کشید. او چند بار با کشیدن پیراهنم روی من خطا کرد و داور نگرفت. باورتان نمی شود او داشت پیراهنم را از پشت پاره می کرد و من تلاش می کردم تا از دستش رها شوم و پیراهنم را رها کند.

وی ادامه داد: هرگز قصد زدن آبشک را نداشتم. اصلا هم ضربه ای به او نزدم. می گویند آرنجم به صورتش خورده، در صورتی که اصلا اینطور نبود. من فقط وقتی برای رهایی از دست او تلاش می کردم نوک انگشتانم به گردنش خورد و او شروع به جیغ و داد و فریاد کرد. اصلا برایم عجیب بود که چنین رفتارهایی را می دیدم. مگر برخورد انگشت به بدن اینقدر درد دارد؟ این چه حرکاتی است؟ داور هم وقتی این اتفاقات را دید مستقیما کارت قرمز نشان داد.

حمله علی کریمی به آبشک؛ تو بی نزاکت و نامردی!

هافبک استقلال همچنین گفت: همین بازیکنی که اینگونه داور را فریب داد و مرا اخراج کرد، خودش اول بازی باید اخراج می شد. متاسفانه داور هم فریب او را خورد و به راحتی آب خوردن سرمان را بریدند. واقعا نمی دانیم چه باید بگوییم.

کریمی با اشاره به رفتارهای محمد آبشک تاکید کرد: او بازیکنی است که ناجوانمردانه بازی می کند. از اول مسابقه بدون توپ روی اعصاب می رود. فحش می دهد، بی احترامی می کند، بی ادبی می کند و با همین رفتارها داور را هم مجاب کرد تا مرا اخراج کند و سرمان را ببرد.

وی درباره عکسی که آبشک از گردنش منتشر کرده و اثر انگشتان خودش روی گردن او است، گفت: جالب است که می گویند با ارنج زده ام اما در همین عکس اثری از کبودی ناشی از برخورد آرنج وجود ندارد. فقط جای انگشتان است و خداراشکر که خودشان مشخص کردند هیچ ضربه ای به او نزدم. او واقعا فوتبالیست نامردی است. کسی که از اول بازی بی نزاکتی و بی احترامی می کند، حرفی درباره اش باقی نمی ماند.

حمله علی کریمی به آبشک؛ تو بی نزاکت و نامردی!

کریمی درباره تصمیمات مهدی سیدعلی داور بازی عنوان کرد: من همواره سعی کردم درباره داوری بازی ها حرفی نزنم اما دیشب واقعا داور اشتباهات عجیبی داشت. همان اول بازی بازیکن فولاد با آرنج به صورت مهدی قائدی زد اما کارت زرد هم نگرفتم. 3، 4 کارت زرد به تیم حریف نداد و در نهایت هر کاری دلش خواست با تیم ما کرد.

وی در پایان افزود: ما فقط شرمنده هواداران هستیم. دوست داشتیم یک برد خوب بیاوریم اما شک ندارم که هواداران مان می دانند بعضی وقت ها کاری از دست ما ساخته نیست. دیشب هم همه دیدند که با وجود تلاش زیادی که کردیم اما نمی توانستیم مقابل داور و رفتارهای عجیب بازیکن فولاد بایستیم و در نهایت شکست خوردیم. امیدوارم در آینده بتوانیم هواداران عزیزمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید