پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

همدانی: فکری چوب مدیریت نادرست را خورد/ هیچ کس برای کمک به استقلال نیامده است

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت سرمربی آبی پوشان بعد از رفتن محمود فکری توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره استعفای محمود فکری از هدایت آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: من فکر می کنم محمود فکری چوب مدیریت نادرست استقلال را خورد و او فدای مدیران شد. مربیان استقلال در چند سال گذشته مورد بی مهری مدیران باشگاه قرار گرفتند و تصمیمات درستی برای این باشگاه گرفته نشده است.

همدانی درباره  تغییر و تحولات در کادر فنی استقلال بیان کرد: به هر حال مدیران باشگاه استقلال درباره کادر فنی تیم تصمیم می گیرند. به هر حال نوع مدیریت در تیم به صورتی است که آنها با کل مربیان  از جمله شفر و مجیدی مشکل داشتند و اکنون هم با فکری دچار مشکل شدند و با او قطع همکاری کردند. هیچ کس به استقلال نیامده تا به این تیم کمک کند.

او درباره  بهترین گزینه برای هدایت تیم استقلال گفت: با توجه به اشراف به مجموعه استقلال معتقدم که امیرقلعه نویی بهترین گزینه سرمربیگری این تیم است.

همدانی درباره عملکرد محمود فکری در تیم استقلال اظهار کرد: فکری نتایج بدی نگرفت اما نوع و سبک بازی اش مورد انتقاد بود. خیلی جالب است که مدیران  استقلال  از افراد خارج از مجموعه این باشگاه تشکیل شدند اما  فکری بازیکن، کاپیتان و مربی استقلال بوده است.

او درباره اینکه آینده استقلال را چطور پیش بینی می کند، گفت:  مدیران استقلال باید انتخاب وزینی داشته باشند و سرمربی جدید باید قابل اعتماد باشد. متاسفانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره وظایف خود را به درستی انجام ندادند و انتخاب درستی در تعیین سرمربی نداشتند و دودش به چشم مردم رفته است. مردم به جز فوتبال چیزی برای شادی ندارند و سال های سختی را پشت سرگذاشتند و باید دل آنها شاد شود.

دیدگاه تان را بنویسید