جی پلاس

میلیچ دوپینگ کرد؛ افاضلی جانشین گل محمدی شد؟!

در آستانه دربی 94 شایعه های عجیبی حول دو تیم پرسپولیس و استقلال شنیده می شود که بیشتر آن ها به خاطر ایجاد حاشیه در اردوی مقابل است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شهرآورد پایتخت همیشه با حواشی فراوانی چه در داخل و چه خارج از زمین همراه بوده اما در سال های اخیر خیلی خبری از کتک کاری در زمین چمن نبوده است. با این حال گویا دربی 94 چندین روز قبل از 22 دی آغاز شده ؛ چرا که مسئولان دو تیم رینگ مجازی به راه انداختند و در اینستاگرام ضد یکدیگر صحبت کردند.

درواقع افرادی چون ابراهیم شکوری و مهدی عبدیان به جای اصلاح کری خوانی های بین طرفداران دو تیم خودشان هم راه آن ها را در پیش گرفتند. بین هواداران دو تیم هم تلاش زیادی برای ایجاد حاشیه در اردوگاه رقیب صورت گرفت و در کانال های سرخابی شایعه های عجیبی منتشر شد.

از روزهای قبل در کانال های پرسپولیس خبر از دوپینگ هروویه میلیچ بارها منتشر شده و حتی آن ها ماجرای انضباطی این بازیکن با محمود فکری را یک بازی رسانه ای برای سرپوش گذاشتن روی این اتفاق عنوان می کنند.

اخراج یحیی گل محمدی و حضور مهدی تارتار و حتی هومن افاضلی! به عنوان سرمربی پرسپولیس حاشیه ای است که استقلالی ها به راه انداختند. البته پیش از این هم در کانال های هواداری اعلام شده بود بازی با سپاهان آخرین فرصت گل محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس است!

حضور بهنام ابوالقاسم پور به جای افشین پیروانی در جایگاه سرپرست تیم پرسپولیس و البته دوپینگ سیدجلال از جمله شایعه های قبل از دربی 94 است.

با توجه به شرایط فوتبال ایران قطعا بسیاری از حقایق قبل از افشا شدن در قالب شایعه مطرح شدند و می شوند و حتی بسیاری ابتدا آن را باور نکردند. با این حال برخی شایعه های بی اساس در فضای مجازی منعکس می شود و حتی گاهی مسئولان رسمی تیم ها نیز به بازنشر آن ها اقدام می کنند.

به نظر می رسد رفتار نادرست مسئولان دو تیم پرسپولیس و استقلال به خصوص در بخش رسانه ای تاثیر زیادی در میزان و نوع شایع و البته کری خوانی ها دارد. در کنار مسئولان سرخابی ، پیشکسوتان هم به راحتی حرمت ها را کنار می گذارند و سخنان نسنجیده ای را عنوان می کنند.

با وجود اینکه بسیاری از کری خوانی ها در فرهنگ برخی کشورها پذیرفته شده است اما با توجه به شرایط فرهنگی ایران بسیاری از اظهارنظرها توهین آمیز تلقی می شود اما هیچ یک از مسئولان آن را رعایت نمی کنند و نتیجه آن در کانال های هواداری به زشت ترین شکل ممکن پدیدار می شود.

قطعا در ساعات نزدیک به دربی و البته پس از آن این توهین و شایعه چند برابر می شود و با توجه به نبود نظارت کافی و عدم جریمه مسئولان خاطی این اتفاق نه فقط در دربی 94 رخ می دهد بلکه با سه رقمی شدن تعداد شهرآورد پایتخت هم ادامه خواهد داشت!

دیدگاه تان را بنویسید