احمد جمشیدیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شکل بازی ۲ تیم از ابتدا محتاطانه خواهد بود چرا که هر ۲ مربی جوان به تازگی هدایت استقلال و پرسپولیس را برعهده گرفته اند و به طور قطع با ترکیب و بازی هجومی وارد میدان نمی شوند.

وی اضافه کرد: هر ۲ تیم از هافبک ها و خط تهاجمی خلاق برخوردارند که می توانند در هر دقیقه از فوتبال موقعیت گلزنی را فراهم کنند.

جمشیدیان شرایط ۲ تیم را کمی متفاوت در شهرآورد دانست و گفت: پرسپولیس اگر شهرآورد را نبازد نتیجه خوبی کسب کرده چرا که پس از ۲ بازی سخت مقابل تراکتورسازی و نفت آبادان، سومین مدعی قهرمانی در لیگ برتر را تا چند هفته از کورس خارج می کند.

این بازیکن سابق استقلال یادآور شد: شرایط برای استقلال به گونه ای است که سرمربی آن نخستین حضورش در شهرآورد را در جرگه مربیان تجربه می کند ضمن اینکه تیم تحت هدایت او کامل نبوده و با بازیکنان مصدوم همراه است.

وی گفت: فرهاد مجیدی به خاطر گلزنی برای استقلال در شهرآورد همواره از محبوبیت خوبی برخوردار بوده و این محبوبیت در عرصه مربیگری و این مسابقه حساس نیز بسیار مهم است.

جمشیدیان افزود: هر ۲ تیم به نسبت سال های گذشته از خط میانی و تهاجمی خلاق برخوردار هستند و تیمی که به گل برسد، شرایط بازی را تغییر خواهد داد وگرنه با همان نتیجه بدون گل به پایان می رسد.

مدیر فنی پاس همدان با تاکید بر اینکه بازی با پرسپولیس برای فرهاد مجیدی محک جدی است، گفت: امیدوارم این بازی به دور از هیاهو و حواشی همراه باشد.  

 احمد جمشیدیان در فصل ۹۳-۹۲ در تیم استقلال تهران عضویت داشت.

این بازیکن سابقه بازی در تیم های مختلف لیگ برتر از جمله سپاهان، راه آهن تهران و ملوان بندرانزلی را در کارنامه خود دارد.

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور و در نود و دومین شهرآورد، امروز پنجشنبه و از ساعت پانزده و سی دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.