مجید رباطی امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری پویشدوشنبه های ورزشی در منطقه 22 شهر تهران افزود: این ورزشگاهها از دی ماه ۹۴ با موافقت شهردار ، رییس سازمان ورزش شهرداری و مدیران عامل  دو باشگاه سرخ آبی های پایتخت به مدت پنج سال به باشگاههای پرسپولیس و استقلال واگذار شده بود اما اکنون برای واگذاری دائمی آنها برنامه ریزی می شود.

وی تصریح کرد: طبق مطالباتی که وزارت ورزش از شهرداری تهران داشت، واگذاری این ۲ مجموعه در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تا کنون نشست هایی با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مسئولان شهری در این زمینه برگزار شده است.

به گفته وی، هم اینک اقدامات کارشناسی در این زمینه از طریق سازمان املاک کشور در حال انجام است.

در صورت نهایی شدن این توافقات، ورزشگاه شهید کاظمی در منطقه 19 تهران با مساحت ۹۰ هزار مترمربع  به سرخپوشان واگذار می شود. این مجموعه از امکاناتی همچون سکوی ۱۵ هزار نفری تماشاگران، خوابگاه، پارکینگ و سیستم روشنایی مجهز برخوردار است.

 ورزشگاه امام رضا (ع) در منطقه 18 نیز با ۴۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین نیز  که از امکانات مناسبی شامل زمین چمن مصنوعی استاندارد، چمن طبیعی، سیستم روشنایی مجهز و طرح توسعه بهره مند است، به آبی پوشان پایتخت واگذار خواهد شد.

مدیریت ورزشگاه‌های یادشده هم اکنون به ترتیب در اختیار باشگاههای پرسپولیس و استقلال قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.