علی اصغر کلانتری روز سه شنبه  پیش از بازی با کارون اروند خرمشهر گفت: نماینده خوزستان تیمی خوب و منظم است و برای لیگ یک بسته شده بود و اکنون با همان تیم پا به لیگ دو گذاشته و بازی روی زمین را به خوبی انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: آنالیز خوبی از تیم کارون اروند صورت گرفته و  نقاط ضعف و قوت آنها شناسایی شده است.

وی گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم که راضی کننده بوده و بازیکنان روز به روز بهتر و آماده تر خواهند شد.

کلانتری  افزود:  هنوز جای کار برای این تیم زیاد است و با شرایط مطلوب فاصله داریم و برای بهتر شدن زمان لازم است.

سرمربی امید گناوه  بیان کرد: آنچه که مهم است وجود انگیزه بسیار بالا در بین بازیکنان است که این مهم برای پیشرفت و رسیدن به شرایط خوب و مطلوب کمک ارزنده‌ای می‌کند.

وی در مورد حمایت از امید گناوه افزود: سپاسگزار همه هواداران, مردم ورزش دوست و مسئولان گناوه  هستم که حامی نماینده شهر و خواهان  موفقیت و سربلندی تیم هستند.

تیم امید گناوه در سه روز مانده به آغاز این رقابت ها توانست طبق توافق بعمل آمده با پرسپولیس این شهرستان که سهمیه لیگ دسته دومی  را در اختیار داشت و قصد شرکت در مسابقات را نداشت به نام خود ثبت کند.

امید گناوه در پایان دیدارهای هفته چهارم این رقابت ها  از ۳ بازی ۴ امتیاز کسب کرده و  در رده دهم گروه خود قرار دارد.

امید گناوه نماینده استان بوشهر با تیم‌های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، اترک بجنورد، فولادنوین اهواز، شهیدقندی یزد، اتحاد کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، شهرداری آستارا، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران همگروه است.

۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.