علی قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون شهرآورد سرخابی ها اظهار داشت: پرسپولیس در دیدارهای اخیر بهتر از دوران کالدرون بازی می کند و با برنامه تر است.

وی اضافه کرد: مدل بازی شاگردان گل محمدی به همان شکلی است که این مربی در تیم هایی که سرمربی بوده، پیاده کرده و تاکنون نیز جواب داده است.

قربانی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی های اخیر با فوتبال روی زمین و مبتنی بر ضدحمله های سریع توانسته به خوبی نتیجه گیری کند.

وی درباره تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی نیز همان شکل بازی که در دوران استراماچونی در این تیم شاهد بودیم را پیش گرفته و البته روند روبه رشد را نیز داشته است.

هافبک سابق پرسپولیس در اوایل دهه ۸۰ گفت: در مجموع بازی خوبی خواهد بود چرا که ۲ تیم در نتیجه گیری خوب عمل کردند و روحیه مناسبی دارند.

سرمربی پاس همدان یادآور شد: شرایط ۲ تیم نوید برگزاری مسابقه ای جذاب و دیدنی را می دهد به خصوص اینکه مربیان جوان سکان هدایت تیم ها را برعهده گرفته اند و واکنش ها نسبت به عملکرد آنها نیز مثبت بوده است.

قربانی افزود: ارزیابی عملکرد سرمربیان ۲ تیم در حال حاضر زود است و باید دید مربیان ۲ تیم اگر در دوره نگرفتن نتیجه قرار گیرند، هواداران چه واکنشی نشان خواهند داد.

علی قربانی سال ۱۳۸۰ همراه با پرسپولیس در نخستین فصل لیگ برتر فوتبال کشور عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور و در نود و دومین شهرآورد، پنجشنبه هفته جاری و از ساعت پانزده و سی دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.