جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رادو بالاخره به ایران رسید/ حضور قایدی در الغرافه منتفی شد/ عارف غلامی به دربی می رسد/جوابیه سرخ پوشان در پرونده کالدرون به فیفا +عکس و ویدیو

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 22 تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 22 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛

اخبار باشگاه پرسپولیس

رادو به ایران رسید

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس که به دلیل مشکلات مالی به کشورش سفر کرده بود به ایران برگشت.

تلاش پرسپولیسی‌ها برای آماده کردن آل‌کثیر برای دربی

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

دربی نود و ششم پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود تا دو تیم برای چهارمین دیدار سرخابی‌ها در سکوت ورزشگاه آزادی انجام شود.

پرسپولیس در حالی برای این دیدار آماده می‌شود که برای گرفتن انتقام از فرهاد مجیدی در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته و شکست در ضربات پنالتی مقابل آبی‌پوشان برنامه دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچون هفته‌های گذشته کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

با این حال سید جلال حسینی که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای این تیم در جریان برد دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک حاضر شود آماده دربی ۹۶ پایتخت شد تا دغدغه‌ای برای خط دفاعی تیمش نداشته باشد.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس تنها بازیکن مصدوم این تیم است که شرایط متفاوتی نسبت به کامیابی نیا و سیدجلال دارد. کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است این بازیکن را به دیدار با استقلال تهران برساند. گل محمدی تصمیم به استفاده از زوج شهریار مغانلو و آل کثیر در بازی با استقلال دارد تا بار دیگر بتواند با استفاده از این دو بازیکن همچون دیدار برگشت فصل جاری لیگ برتر بر استقلال غلبه کند.

در صورتیکه آل کثیر در تست فردا چهارشنبه پرسپولیس بتواند کار با توپ را بدون احساس درد انجام دهد در ترکیب قرار می‌گیرد در غیر اینصورت امید عالیشاه جانشین او در زمین مسابقه می شود.

رادو در حال بازگشت به ایران

رادوشوویچ با ارسال عکسی از فرودگاه خبر از بازگشتش به ایران را می دهد.

51

جوابیه باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون به فیفا

کمیته استیناف فیفا پنجشنبه هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس به این باشگاه شش روز فرصت داد بابت پرداخت نشدن مطالبات کالدرون جوابیه ای را به این نهاد قضایی فدراسیون بین‌المللی فوتبال ارسال کند.

باشگاه پرسپولیس هم امروز و پیش از پایان این مهلت جوابیه خود را برای این کمیته ارسال کرد.

یکی از مهم‌ترین موارد قید شده در جوابیه پرسپولیس به کمیته استیناف فیفا، درخواست های متعدد این باشگاه به AFC برای دریافت پاداش آسیایی و بی جواب بودن این درخواست ها به بهانه تحریم بودن کشورمان است که سبب شده کنفدراسیون فوتبال آسیا نتواند پاداش پرسپولیس را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس با اعتراض به این روند از فیفا درخواست کرده به بحث پرداخت پاداش آسیایی ورود کرده و با دریافت بخشی از این مبلغ از AFC مقدمات پرداخت آن به سرمربی آرژانتینی را فراهم کند.

همچنین یکی دیگر از موارد قید شده در این لایحه کاهش درآمدهای پرسپولیس به دلیل شرایط کرونایی و بحث تحریم ها است‌.  

هانی نوروزی در تمرین پرسپولیس

این تمرین یک میهمان ویژه هم داشت. هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان، هادی نوروزی با حضور در محل تمرین، با اعضای تیم دیدار و گفتگو داشت و به اعضای تیم گفت که بی‌صبرانه منتظر قهرمانی تیم است و برای‌شان دعا می‌کند.اعضای تیم هم از او استقبال گرمی داشتند.

همچنین دو تن از هواداران که دچار معلولیت جسمی بودند در محل تمرین حاضر شدند و با بازیکنان و مربیان با آنها عکس یادگاری گرفتند.

سرخ پوشان قبل از تمرین در جلسه آنالیز و فنی شرکت کرده و توصیه های لازم را از کادر فنی دریافت کردند.

گرم کردن، آقا وسط در سه گروه که یحیی گل‌محمدی و کریم باقری هم در آن حضور داشتند، پاسکاری‌های
 ترکیبی و تحت فشار و فوتبال درون تیمی بخش‌های مختلف این تمرین بود.

شهریار مغانلو با تدابیر اتخاذ شده از سوی کادر پزشکی در بخش‌هایی از تمرین حضور پیدا کرد ولی کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر، همچنان اختصاصی کار کردند.

اخبار باشگاه استقلال

حضور قایدی در الغرافه منتفی شد

رسانه های قطری از مهدی قایدی به عنوان یکی از گزینه های اصلی الغرافه برای تقویت خط حمله یاد شد.

پیش از این روزنامه الرای نوشت که استراماچونی سرمربی جدید الغارفه به جذب قایدی علاقه دارد و این بازیکن را در فهرست خرید خود قرار داده است.

اما روزنامه استاد الدوحه اسامی 4 بازیکن خارجی الغرافه برای فصل را اعلام کرد و حضور قایدی در این تیم منتفی شد.

عدلان قدیوره از الجرایز، جا چول کو از کره جنوبی، هکتور مورنو از مکزیک و کانون از ساحل عاج 4 بازیکن خارجی الغرافه برای فصل بعد خواهند بود.

حتی از علی کریمی هم به عنوان یکی از بازیکنان خارجی الغرافه برای فصل بعد یاد شد که به این ترتیب این بازیکن هم راهی الغرافه نخواهد شد و باید منتظر تیم بعدی او ماند.

مدافع استقلال به بازی با پرسپولیس رسید

 

عارف غلامی مدافع تیم استقلال که در جریان دیدار با سایپا دچار مصدومیت از ناحیه لگن و کمر شد از امروز در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد.

این بازیکن در یکی دو روز اخیر با فیزیوتراپی به درمان مصدومیت خود پرداخته و در تمرین امروز آبی پوشان شرکت خواهد کرد تا مشکلی برای دربی پیش رو نداشته باشد.

ووریا غفوری دیگر بازیکن غایب و مصدوم استقلال در مسابقات اخیر است که در تمرین آبی پوشان طی روزهای اخیر حضور پیدا کرده است. این بازیکن در دقیقه 46 بازی با پدیده از زمین بازی بیرون رفت و  از آن مسابقه تا امروز در 4 بازی متوالی مقابل گل‌گهر، آلومینیوم اراک، تراکتور و سایپا غایب بوده و بعید است در دیدار با پرسپولیس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید