گزارش جی پلاس

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| ادامه درگیری شکوری با رادوشویچ/ آبی‌ها مامور تامین غذای الهلالی‌ها! +عکس

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 18 تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز پنج شنبه 17 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛

پرسپولیس

حمله تند ابراهیم شکوری به رادوشویچ

ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس با انتشار توییتی شدیدا از رفتارهای رادوشویچ انتقاد کرد. بوژیدار رادوشویچ پس از ترک ایران هنوز به تمرینات پرسپولیس برنگشته و در این مدت مصاحبه‌های زیادی هم علیه ابراهیم شکوری انجام داده است که این موضوع با واکنش تند او همراه شد. این در حالی است که طی چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس علیرغم مشکلات مالی که داشته، برای اینکه درگیر پرونده مالی سنگینی در فیفا نشود اقدام به تامین بودجه ارزی برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ کرده ودر مکاتباتی که با وکیل وی داشته نیز این موضوع را اعلام کرده تا او در بازگشت به تهران و حضور در دفتر باشگاه مطالبات خود را دریافت کند. گلر جدایی‌طلب پرسپولیس در چند مصاحبه از ابراهیم شکوری به عنوان دلیل اصلی جدایی خودش یاد کرده بود که این موضوع به مذاق شکوری خوش نیامده و او این بار پاسخ رادو را داد.

5582456

 

آل کثیر و کامیابی‌نیا بازی با آلومینیوم را از دست دادند

با اعلام یحیی گل‌محمدی عیسی آل کثیر و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت به دیدار فردای این تیم مقابل آلومینیوم اراک نمی‌رسند.

دیدار دو تیم فردا در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:55 در ورزشگاه ‌آزادی برگزار خواهد شد.

گل‌محمدی، رادوشوویچ را راضی به بازگشت به ایران می‌کند؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد شخصاً با بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان صحبت کند تا دروازه‌بان دوم تیمش را راضی به بازگشت به ایران و حضور در تمرینات پرسپولیس کند. 

رادوشوویچ به دلیل عدم دریافت مطالباتش مدت‌هاست که به کرواسی رفته و اعلام کرده است تا طلبش را دریافت نکند حاضر به بازگشت به ایران نیست. 

گزارش تمرین پرسپولیس| گل محمدی پا به توپ شد

آخرین تمرین شاگردان گل محمدی قبل از بازی با آلومینیوم اراک را از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

*بازیکنان پرسپولیس قبل از تمرین در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات مورد نظر خود را درباره نحوه بازی تیم و همچنین نکات مربوط به بازی آلومینیوم به بازیکنان منتقل کرد.

*تمرین امروز با گرم کردن و آقا وسط در سه گروه آغاز شد که یحیی گل‌محمدی خود در یک گروه‌ها حضور داشت تا چالش جدی‌تری را برای بازیکنان ایجاد کند. در ادامه استارت‌های سرعتی زیر نظر بدنساز در دستور کار بود. پس از آن یک تمرین رقابتی بدنی بین چهار گروه با جیمبال، هیجان و فضای شادی را ایجاد کرد. فوتبال هدفمند و مرور برنامه‌های تاکتیکی بخش‌های بعدی تمرین ۶۰ دقیقه‌ای امروز بودند.

* کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر هم که همچنان اختصاصی تمرین کردند.

*بازیکنان پس از کمی استراحت در پایان تمرین برای اردوی پیش از بازی راهی هتل شدند.

استوری جدید رادوشویچ

استوری رادوشویچ دروازه بان پرسپولیس: دیروز غمگین بودم، امروز خوشحالم، دیروز با مشکلی روبرو شدم، امروز هنوز همان مشکل را دارم، اما امروز نوع نگاهم را تغییر دادم

photo_2021-07-09_23-55-59

استقلال

شرایط میزبانی استقلال از الهلال در امارات

استقلال تصمیم گرفته که در امارات از الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کند. حالا به نقل از الاقتصادیه، هزینه این بازی کاملاً برعهده میزبان خواهد بود و باشگاه ایرانی باید شرایط زیر را فراهم کند.

طبق گزارش این روزنامه سعودی، هزینه بازی استقلال و الهلال در امارات برعهده میزبان خواهد بود و باشگاه ایرانی باید خرج‌های مربوط به محل اقامت، وعده‌های غذایی از زمان ورود به کشور امارات تا یک روز پس از بازی را در هتلی پنج ستاره تقبل کند.

استقلال باید سه وعده غذایی به صورت بوفه باز، یک میان وعده غذایی، یک وعده غذایی اضافه در روز مسابقه، حداقل 6 لیتر آب به ازای هر بازیکن به اضافه یخ و نوشیدنی در محل اقامت، تمرین و استادیوم تیم میهمان را مهیا کند.

ادامه غیبت مربی استقلال در تمرینات

فرشاد ماجدی، یکی از دستیاران فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال مدتی است در تمرینات این تیم حضور ندارد. در روزهای اخیر شایعه شده بود که او مدنظر حضور در کادر فنی تیم فوتبال جوانان است، اما این موضوع تکذیب شد.

به نظر می‌رسد ماجدی با تصمیم مجیدی در تمرینات حضور ندارد و علت آن نیز مشخص نیست. این در حالی است که ماجدی پس از فراز کمالوند و یوسف دانشیار سومین مربی است که از کادر فنی استقلال جدا می‌شود. در حال حاضر صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور و بهزاد نوشادی جزو دستیاران مجیدی هستند.

مددی سرانجام با مجیدی رو به رو شد؛شعار علیه مدیرعامل

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با سایپا عصر امروز در شرایطی برگزار شد که احمد مددی به همراه اصغر ملکیان عضو جدید هیات مدیره باشگاه در محل تمرین این تیم حضور پیدا کردند.

مدیرعامل استقلال بعد از هفته ها اختلاف با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم امروز با وی رو به رو شد و البته استقبال چندان خوبی از وی به عمل نیامد. به محض ورود مددی به تمرین استقلال تعدادی از هواداران این تیم علیه وی موضع گیری کرده و خواستار جدایی اش از استقلال شدند.

اصغر ملکیان نیز با حضور در جمع بازیکنان برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت و اعلام کرد مشکلات مالی بازیکنان به زودی حل خواهد شد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم پیش از صحبت های عضو هیات مدیره در خصوص مشکلات تیم و نداشتن امکانات و مسائل مختلف با عضو هیات مدیره در حضور بازیکنان صحبت کرد.

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل شدند تا اردوی پیش از بازی با سایپا را برگزار کنند.

دیدار تیم های استقلال و سایپا فردا از ساعت 19:50 در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید