جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| کناره‌گیری مظلومی از استقلال/ ورود مستقیم یحیی به مذاکرات برای کاهش ارقام قرارداد

پرویز مظلومی اعلام کرد با توجه به اتفاقات رخ داده در استقلال دوست ندارد به همکاری‌اش با این باشگاه ادامه دهد

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 31 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

کناره‌گیری مظلومی از استقلال

پرویز مظلومی اعلام کرد با توجه به اتفاقات رخ داده در استقلال دوست ندارد به همکاری‌اش با این باشگاه ادامه دهد. او می گوید: «بارها تأکید کرده بودم اگر نتوانم کاری برای استقلال انجام دهم از هیأت مدیره تیم کنار می‌روم. اکنون نیز همین احساس را دارم چون نه قراردادی تمدید شده و نه بازیکن جدیدی به خدمت استقلال درآمده است. به همین دلیل تصمیم به کناره‌گیری از هیأت مدیره باشگاه استقلال گرفته‌ام تا شاید اوضاع بهتر شود.» / خبرآنلاین

تمرین آبی پوشان لغو شد

قرار بود دور جدید تمرینات بازیکنان تیم فوتبال استقلال از امروز آغاز  شود اما باتوجه به اینکه وضعیت تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید این تیم هنوز مشخص نشده است آبی پوشان امروز تمرین نمی‌کنند.

تمرین استقلالی‌ها تا مشخص شدن وضعیت زمین تمرین مجموعه انقلاب و نقل و انتقالات این باشگاه شروع نمی شود.

چرا مطهری با استقلال توافق نکرد؟

 ارسلان مطهری از بازیکنان مد نظر مجیدی برای تمدید قرارداد شب گذشته نشستی 3 ساعته را با مسئولان این باشگاه و فرهاد مجیدی برگزار کرد اما در نهایت بدون توافق از جلسه خارج شد.

ظاهرا مهاجم استقلال در مورد عدد و رقم درخواستی با مسئولان باشگاه به توافق رسیده اما در زمان قرارداد یک و دو ساله با این باشگاه دچار اختلاف شده است.

مطهری در نشست شب گذشته خواستار عقد قرارداد یک ساله شده اما مسئولان باشگاه استقلال تاکید به قرارداد 2 ساله داشتند که در نهایت این موضوع منجر به تمدید قرار داد نشد.

قرار است مذاکرات باشگاه استقلال و مطهری دوباره ادامه داشته باشد.

مطهری امروز دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام خیال هواداران استقلال را برای تمدید قرارداد راحت کرد.

741

اخبار باشگاه پرسپولیس

ورود مستقیم یحیی به مذاکرات برای کاهش ارقام قرارداد

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت لیست خرید یحیی گل محمدی با بازیکنان مد نظر سرمربی وارد مذاکره با آنها شد تا بتواند پس از خروج محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نورالهی آرامش را به اردوی سرخپوشان برای بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا‬مقابل استقلال تاجیکستان بازگرداند.

جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان توانست علیرضا ابراهیمی از گل گهر سیرجان و رضا دهقانی را از نساجی مازندران جذب کند اما تعلل در جذب بازیکنان ستاره نظیر سجاد شهباززاده سبب شد تا هواداران از عملکرد مدیران باشگاه انتقاد کنند.

یحیی گل محمدی که رابطه خوبی با مدیرعامل باشگاه دارد پس از نشست‌های محرمانه با سمیعی تصمیم به ورود مستقیم به جریان مذاکرات مالی بازیکنان مد نظر خود گرفت تا بتواند با گرفتن تخفیف از آنها روند جذب را آسان‌تر کند.

یحیی پس از مذاکره مستقیم با سجاد شهباززاده، علی نعمتی و رضا اسدی می‌خواهد آنها را مجاب به انعقاد قرارداد کند.

گل محمدی می‌خواهد تمام بازیکنان تازه وارد خود را تا ۵ شهریور در تمرینات داشته باشد تا تاکتیک‌های خود را برای دیدار حساس با نماینده تاجیکستان پیاده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۳ شهریورماه مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در شهر دوشنبه بازی می‌کند.

نعمتی در یک قدمی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی جدی با علی نعمتی برای حضور وی در این تیم انجام داده است.

این مدافع برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باید برگه فسخ قرارداد خود را از باشگاه پدیده مشهد دریافت کند. از طرفی طبق نظر دادگستری مالکیت باشگاه پدیده بار دیگر به فرهاد حمیداوی واگذار شده و مدیر برنامه های نعمتی در روزهای اخیر پس از برگزاری جلسه با حمیداوی موفق به جلب نظر وی برای صدور برگه رضایت نامه و فسخ قرارداد این بازیکن شده است.

البته به این دلیل که مراحل واگذاری مجدد باشگاه پدیده به حمیداوی باید در جلسه امروز هیات فوتبال خراسان طی شود، نعمتی و مدیر برنامه هایش همچنان منتظر قطعی شدن این موضوع هستند تا پس از آن رضایت نامه وی امضاء شود.

زمان حضور رادوشوویچ در پرسپولیس مشخص شد

بوژیدار رادوشویچ قرار است فردا دوشنبه از کرواسی عازم تهران شود و طبق برنامه ریزی انجام شده، از روز سه‌شنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کند.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از پایان مسابقات لیگ برای مرخصی به کشورش بازگشته بود، با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی باشگاه قرار است فردا دوشنبه کرواسی را ترک کند و در قالب دو پرواز به تهران بازگردد.
به این ترتیب او از روز سه‌شنبه در تمرینات تیمی حضور پیدا می‌کند.

سرخپوشان تمرینات خود برای لیگ قهرمانان آسیا و فصل جدید لیگ برتر را امروز یک‌شنبه در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کردند که امید عالیشاه و مهدی شیری با توجه به تمدید قراردادی که صورت گرفت، اولین تمرین خود با تیم در فصل جدید را انجام دادند.

تمرین امروز از ساعت 18 با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغاز شد و 80 دقیقه به طول انجامید.

گرم کردن، آقا وسط در سه گروه، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در دو گروه و فوتبال درون تیمی به مدت 20 دقیقه، برنامه تمرین امروز یک‌شنبه مدافع عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه تان را بنویسید