جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| جهانی در لیست مجیدی نیست/ سکوت پرحرف یحیی!/ نوراللهی با الاهلی امارات به توافق رسید؟

در حالی که هر دو دروازه‌بان استقلال امکان جدایی از این تیم را داشته و پیشنهادات مالی خوبی هم از برخی تیم‌های متمول دارند، فرهاد مجیدی نسبت به حفظ هر دو نفر آنها اصرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 24 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

زمان بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که برای انجام هماهنگی هایی جهت برگزاری اردوی تیمش در امارات راهی شهر دبی شده بود، به زودی به تهران برخواهد گشت.

مجیدی در این سفر توانسته کمپ باشگاه الوصل را رزرو کند تا تیمش حدود یک هفته قبل از بازی با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی دبی شود.

امروز صالح مصطفوی مربی استقلال بعد از خروج از باشگاه اعلام کرد که مجیدی در حال آمدن به ایران است.در این خصوص گفته می شود که مجیدی سه شنبه شب یا صبح چهارشنبه به ایران برمی گردد تا امور تیم را در تهران به پیش ببرد.

جهانی در لیست مجیدی نیست

امروز خبری مبنی بر مذاکره مدیران باشگاه استقلال با میلاد جهانی و باشگاه ذوب آهن منتشر شد که باشگاه استقلال این خبر را رد کرد.

سرمربی استقلال و مدیران این باشگاه هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن یا با باشگاه ذوب آهن در خصوص این بازیکن نداشته‌اند.

نام میلاد جهانی در لیست خرید سرمربی استقلال وجود ندارد./ سایت رسمی باشگاه استقلال

مجیدی دنبال حفظ حسینی و مظاهری

سید حسین حسینی قراردادش با استقلال به اتمام رسیده و دور اول مذاکرات او با این باشگاه به توافق منجر نشده است. رشید مظاهری هم باوجود داشتن قرارداد دو ساله با این تیم، تحت شرایط خاصی امکان فسخ قرارداد را خواهد داشت و اخیراً هم با صراحت اعلام کرده است که حاضر به مذاکره با مدیرعامل کنونی باشگاه نیست.

در حالی که هر دو دروازه‌بان استقلال امکان جدایی از این تیم را داشته و پیشنهادات مالی خوبی هم از برخی تیم‌های متمول دارند، فرهاد مجیدی نسبت به حفظ هر دو نفر آنها اصرار دارد و اصرار دارد برای فصل آینده به صورت همزمان هر دو دروازه‌بانش را در اختیار داشته باشد.

حسینی و مظاهری فصلی متفاوت را در کنار هم سپری کردند و تجربه استفاده همزمان از این دو دروازه‌بان برای استقلال و مجیدی تجربه‌ای موفقیت‌آمیز بود که سرمربی استقلال بی میل نیست تا این تجربه موفق را برای فصل آینده هم تکرار کند./ مهر

اعلام آمادگی باشگاه استقلال برای افزایش رقم قرارداد قایدی

این روزها صحبت‌های زیادی درباره ترانسفر شدن مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال مطرح می‌شود. یک روز صحبت از حضور او در آ ا ک یونان است و یک روز پیوستنش به الغرافه قطر.

روز گذشته برخی از رسانه‌های قطری اعلام کردند که مهاجم جوان استقلال وارد قطر شده است تا مذاکرات نهایی را با مدیران الغرافه انجام دهد، اما قایدی با انتشار یک استوری خبر از حضورش در دبی امارات داد.

قایدی با استقلال قرارداد دارد و اگر قصد جدایی داشته باشد، باید رضایت این باشگاه را جلب کند. مدیران استقلال نیز بازیکنان را بر حسب کیفیت‌شان درجه بندی کرده‌اند و به مهاجم استقلال گفته‌اند که با توجه به کیفیتی که دارد می‌توانند قرارداد او را اصلاح کنند.

قرارداد قایدی برای فصل گذشته حدود 900 میلیون تومان بود و قرار شد در اواسط فصل با اضافه شدن متمم، این رقم افزایش یابد که مشخص نیست این اتفاق افتاده است یا نه./ تسنیم

اخبار باشگاه پرسپولیس

سکوت یحیی بعد از اتفاقات اخیر

باشگاه پرسپولیس که پیش بینی می‌شد هفته شلوغی داشته باشد، امروز میزبان یحیی گل‌محمدی بود. سرمربی سرخپوشان پس از حضور در باشگاه به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه پاسخ منفی داد و بدون اظهار نظر در خصوص وضعیت تیم، محل را ترک کرد. گل‌محمدی که فهرست خرید خود را در اختیار باشگاه قرار داده، پس از ناکامی مدیران پرسپولیس در تمدید قرارداد ۵ بازیکن و جذب تنها یک بازیکن تا امروز، اولین جلسه تمرینی تیمش را لغو کرد و حالا مشخص نیست که تمرینات پرسپولیس چه زمانی استارت می‌خورد.

افشین پیروانی با پرسپولیس دو ساله بست

با اعلام باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی امروز با حضور در باشگاه و پس از گفتگو با جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان، قرارداد دوساله خود با باشگاه پرسپولیس را به عنوان مدیرتیم فوتبال، امضاء کرد.

آغاز تمرینات پرسپولیس از فردا

تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ بیستم و کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال ایران و استراحت پایان فصل، از فردا دوشنبه برای بازی در شهر دوشنبه و دیدار برابر نماینده تاجیکستان استارت خواهد زد.

سرخپوشان پایتخت پس از تعطیلی تمرینات و استراحت پایان فصل، از فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادرفنی به تمرین می‌پردازند تا آماده دیدار برای تیم استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه شوند.

دیدار سرمربی پرسپولیس با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سرخپوشان، شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا تیم پرسپولیس با تمدید و جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی و امکانات لازم، به صورت مستمر و با تمرکز بالا تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پشت سر بگذارند و با آمادگی کامل، در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان شرکت کند.

توضیح دادستان تبریز در مورد لک

حضور حامد لک در دادسرای شهید بهشتی تبریز، یکی از خبرهای پر سر و صدای روز گذشته بود که شایعات عجیبی در مورد آن مطرح شد؛ شایعاتی در مورد بازداشت و دستبند زدن به این دروازه بان از سوی برخی ها مطرح شد که هیچ کدام صحت نداشت.

لک روز گذشته برای رسیدگی به پرونده مطروحه پیرامون اتفاقات بازی پرسپولیس و ماشین سازی که به درگیری لفظی او با توپ جمع کن انجامیده بود در یکی از شعب دادسرای شهید بهشتی تبریز حضور یافت. او پس از تفهیم اتهامات، عذرخواهی کرد.

بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد تا موجب تفکیک کامل شایعات از واقعیت شود. او در خصوص حضور لک در تبریز گفت: "قرار تامین کیفری متناسب درباره حامد لک صادر گردید. خود شخص هم روز شنبه در دفتر کار اینجانب حاضر شد و به خاطر اتفاقاتی که رخ داده بود از مردم استان آذربایجان شرقی عذرخواهی کرد."

لازم به ذکر است که قاضی این پرونده مطابق سایر پرونده‌های قضایی، پس از شنیدن اظهارات طرف دوم که حامد لک است، تا روزهای آینده رای لازم را صادر خواهد کرد.

توافق نوراللهی با الاهلی امارات؟

گفته می شود که هافبک ملی پوش پرسپولیس با قراردادی ۲ ساله با تیم اماراتی به توافق رسیده است. قرار است نوراللهی سال اول یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دستمزد بگیرد. سال دوم هم قراردادش یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت. این در حالیست که کاپیتان سوم پرسپولیس به مدیران باشگاه پرسپولیس قول داده بود روز شنبه ۲۳ مرداد (دیروز) به دفتر باشگاه رفته و قراردادش با این تیم را تمدید کند.

آنچه به جدایی احمد نوراللهی کمک می‌کند تغییر اسم جعلی لیگ امارات است. در شرایطی که امارات از یک دهه گذشته و براساس یک تصمیم سیاسی اسمی جعلی برای لیگ فوتبالش انتخاب کرد و باعث ایجاد تنش و از بین رفتن روابط خود با ایران شد، این نام تغییر کرد و در فصل تازه نام لیگ امارات با نام یک حامی مالی جدید که یک شرکت بزرگ نفتی اماراتی است شروع به کار خواهد کرد.

لیگ حرفه‌ای امارات در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با نام ادنوک آغاز می‌شود. این شرکت با هشتاد میلیون درهم نام خود را روی لیگ فوتبال این کشور گذشته است. اتفاقی که احتمالا تاثیر بسزایی در روابط فوتبالی این کشور همگروه ایران در جام جهانی با فوتبال ایران خواهد گذاشت که در دهه‌های گذشته یکی از تامین کننده‌های اصلی لیگ فوتبال این کشور به شمار می‌آمده است. دور تازه لیگ فوتبال امارات از پنج روز دیگر با رقابت بین چهارده تیم حرفه‌ای آغاز خواهد شد.

حالا این بازیکن و سایر بازیکنان ایرانی می‌توانند به لیگ امارات رفته و در این تیم توپ بزنند. حسن روشن، حسن نظری، علی کریمی، جواد کاظمیان، فرهاد مجیدی، میلاد میداوودی و مهرزاد معدنچی از جمله بازیکنانی هستند که در گذشته سابقه بازی در تیم الاهلی امارات را داشتند./ خبر ورزشی

دیدگاه تان را بنویسید