جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| شهباززاده در آستانه انتقال به پرسپولیس/ بازداشت حامد لک تکذیب شد/ حضور گابریل پین در استقلال منتفی نشده

رادو که فصل آینده قراردادی نزدیک به ۳۸۰ هزار دلار با پرسپولیس دارد قرار بود جمع سرخپوشان را ترک کند اما بندهای مالی موجود در این قرارداد باعث شد تا او در پرسپولیس ماندگار شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز شنبه 23 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تمرین سرخ پوشان آغاز نشده لغو شد!

درحالیکه طبق برنامه قبلی قرار بود دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز آغاز شود، با نظر یحیی گل‌محمدی  و کادرفنی تمرین امروز سرخ‌پوشان لغو شد.

ظاهرا طولانی شدن روند تمدید قرارداد برخی بازیکنان، حضور نداشتن تعدادی از آنها در تهران و البته تسویه نشدن مطالبات مربوط به فصل قبل که سبب دلخوری برخی نفرات شده باعث شده تمرین امروز سرخ پوشان برگزار نشود و آغاز تمرینات پیش فصل سرخ پوشان به تاخیر بیفتد. 

بازیکنان پرسپولیس تا پایان لیگ بیستم حدود 80 درصد از مطالبات‌شان را دریافت کرده و خواهان تسویه حساب و پرداخت آپشن‌های قراردادشان هستند. 

شهباززاده در آستانه انتقال به پرسپولیس

 سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان که موفق شد آقای گل رقابت های لیگ برتر شود، در آستانه انتقال به پرسپولیس است. در چند روز گذشته مذاکرات دو طرف مثبت بوده است و طرفین به توافقاتی رسیده اند. ظاهرا قرمزها نتوانستند شهریار مغانلو را از سانتاکلارا بگیرند و قرار است این بازیکن راهی سپاهان شود./ خبرآنلاین

جلسه خصوصی دوباره در پرسپولیس برای یک بازیکن

نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس در حالی پیگیری می‌شود که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به طور مستقیم و تنها با شخص جعفر سمیعی جلسه برگزار می‌کند.

سرمربی این تیم که حتی با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه درباره لیست بازیکنان سال آینده این تیم گفتگو نمی‌کند جلسه‌ای را دوباره با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد تا درباره وضعیت برخی بازیکنان شفاف سازی شود.

سمیعی به گل محمدی اطمینان داد بازیکنانی همچون امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و وحید امیری را در پرسپولیس حفظ خواهد کرد.

آنها درباره شرایط مهدی شیری نیز با همدیگر صحبت کردند و گل محمدی بار دیگر به او تاکید کرد که مدافع راست خود را می‌خواهد.

عملکرد پر فراز و نشیب شیری در خط دفاعی پرسپولیس باعث شده بود تا انتقاداتی به این بازیکن وارد شود. او در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با اشتباه محرز خود تأثیر زیادی در شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی داشت تا سرخ‌ها از رسیدن به مهم‌ترین جام قهرمانی باشگاهی در قاره آسیا باز مانند.

با این حال شیری در بازی‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در دو مرحله از او دعوت کند.

یحیی با وجود تمام این اتفاقات تصمیم به حفظ شیری گرفته است و روی اسم این بازیکن در گفتگو با سمیعی برای ماندن در پرسپولیس نیز تاکید کرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد روند تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را از امروز از سر گیرد تا آنها را در جمع شاگردان یحیی حفظ کند./ مهر

خبر بازداشت حامد لک تکذیب شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی صحبت‌های توهین‌آمیزش به توپ‌جمع‌کن بازی با ماشین سازی در تبریز، امروز با دستبند در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد. این خبری بود که ایلنا در خبرگزاری خود منتشر کرد و دقایقی پیش نیز آن را از روی خروجی سایت خود برداشت و بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.

دروازه‌بان کروات ماندنی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد که تعداد اندکی از بازیکنان این تیم در تمامی قهرمانی‌های سال‌های اخیر حضور داشتند.

بوژیدار رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی پرسپولیس در طول تمام این قهرمانی‌ها محسوب می‌شود که توانسته اسم خود را به عنوان بازیکن غیر ایرانی در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت کند.

او که در دوران حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مطمئن دوم تیمش بود با رفتن او فرصت ایستادن در چارچوب دروازه پرسپولیس را پیدا کرد.

عملکرد رادو در اواخر لیگ برتر نوزدهم چندان به مذاق یحیی گل محمدی خوش نیامد تا سرمربی این تیم تصمیم به جذب حامد لک در تابستان سال گذشته بگیرد.

درخشش لک در قامت دروازه‌بان تازه وارد این تیم در لیگ قهرمانان ۲۱۰۲۰. لیگ برتر فصل گذشته باعث شد تا رادو بار دیگر نیمکت نشینی را در اکثر بازی‌ها تجربه کند.

او که در مسیر پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس دو بار جمع سرخپوشان را به دلیل درگیری با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه ترک کرد تا با وساطت یحیی گل محمدی بازگردد.

رادو که فصل آینده قراردادی نزدیک به ۳۸۰ هزار دلار با پرسپولیس دارد قرار بود جمع سرخپوشان را ترک کند اما بندهای مالی موجود در این قرارداد باعث شد تا او در پرسپولیس ماندگار شود.

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه قرارداد رادو را فسخ می‌کرد مجبور به پرداخت تمام و کمال قرارداد فصل پیش روی این بازیکن بود؛ به همین خاطر ماندن رادو را بر رفتن او ترجیح دادند./ مهر

شکایت پرسپولیس از قلعه نویی به جایی نرسید

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال دو سال پیش بود که سپاهان اصفهان با هدایت امیر قلعه‌نویی با یک گل از پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ شکست خورد.  

در نشست خبری پس از پایان این دیدار، قلعه‌نویی موضوعاتی را از جمله مهندسی مسابقات برای نتیجه گرفتن پرسپولیس مطرح کرد که با واکنش باشگاه پرسپولیس مبنی بر شکایت از این مربی فوتبال به مرجع قضایی مواجه شد.  

مهدی ذاکر مدیر حقوقی وقت باشگاه پرسپولیس گفته بود: قلعه نویی موضوعاتی را از جمله مهندسی بازی‌ها برای نتیجه گرفتن پرسپولیس به این باشگاه و وزارت ورزش منتسب کرده که اگر اسناد و مدارکی دال بر صحت ادعای خود داشته باشد باید به مرجع قضایی ارائه کند و این مرجع قضایی است که با رسیدگی های خود وقوع یا عدم وقوع جرم را احراز می‌کند.

با شکایت باشگاه پرسپولیس پرونده در دست رسیدگی مرجع قضایی قرار گرفت که در دادگاه بدوی قلعه‌نویی از اتهام وارده تبرئه شد. با اعتراض پرسپولیس به حکم صادره، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان تهران مورد رسیدگی واقع شد که دادگاه تجدیدنظر ضمن تایید حکم دادگاه بدوی، قلعه‌نویی را تبرئه کرد.  

اخبار باشگاه استقلال

استقلال برای بازی مقابل تیم اماراتی مجوز می گیرد؟

 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دنبال هماهنگی برای برگزاری یک بازی تدارکاتی تا قبل از بازی با الهلال با یکی از تیم‌های اماراتی است.

این اتفاق درحالی است که فوتبال ایران تمام مراودات خود با اماراتی‌ها را به دلیل استفاده فدراسیون فوتبال این کشور از واژه مجعول به جای خلیج فارس لغو کرده است.البته چند روزی است که نام لیگ امارات تغییر کرده اما هنوز خبری مبنی بر تغییر سیاست‌های فوتبالی با این کشور اطلاع رسانی نشده است. حالا باید دید که آیا اجازه برگزاری این بازی داده خواهد شد یا خیر؟/ ایلنا

حضور گابریل پین در استقلال منتفی نشده است

چندی پیش برخی رسانه‌ها از خروج نام پین از گزینه‌های مربیگری استقلال خبر دادند اما به نظر می رسد مذاکرات با این مربی ایتالیایی ادامه داشته و احتمالا تا قبل از دیدار مقابل الهلال در این خصوص تعیین‌ تکلیف خواهد شد.

 البته همه چیز فقط به گابریل پین ختم نشده و به صورت طبیعی باید یک یا دو دستیار دیگر نیز به کادر فنی استقلال اضافه شوند که به نظر میرسد این افراد ایرانی باشند.

دیدگاه تان را بنویسید