در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

پاسخ قهرمان المپیک به اتهام رئیس فدراسیون وزنه‌برداری| محمدپور: نمی‌دانم این‌همه عقده از کجا می‌آید/ مرادی در حدی نیست که حتی از او ناراحت شوم

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با بیان اینکه شخصیت رئیس فدراسیون وزنه برداری را در حدی نمی‌بیند که از حرف‌هایش ناراحت شود، گفت: من نمی دانم این همه عقده از کجا می آید و برای من ناراحت کننده و البته خنده دار است!

لینک کوتاه کپی شد

سعید محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در پاسخ به صحبت‌های علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر اینکه مشخص نیست سعید محمد پور در المپیک لندن آزمایش دوپینگ داده یا نه ولی بر اساس اتفاقات از مقام پنجمی به اول رسید اظهار کرد: معلوم نیست این همه عقده از کجا می‌آید و ناراحت کننده است اما برای من به شخصه خنده دار است؛ لطف خدا بوده که موفق بودیم و بالاخره خیلی‌ها حسادت می‌کنند. این افتخاری برای مملکتمان بوده اما نمی‌دانم  چرا از موفقیت کشور و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان خیلی‌ها ناراحت می‌شوند؟ برای خودم واقعا حرف‌های مرادی خنده دار است چون من کلی زحمت کشیدم و حقم بود اما دیرتر به حقم رسیدم چون همان وزنه‌ها در آن المپیک طلا بود و حتی سهراب مرادی در المپیک ریو با یک کیلو وزنه بیشتر از من مدال طلا را کسب کرد اما حالا تهمت‌هایی می‌زنند که شایسته رئیس فدراسیون یک مملکت نیست؛ اگر دنبال همدلی و موفقیت بودند این حرف‌ها را نمی‌زدند.

او افزود: وضعیت فعلی وزنه برداری به خاطر همین طرز فکری است که دارند. فقط خودشان را می‌بینند و دوست ندارند کمک بگیرند و متاسفانه شرایط وزنه‌برداری به این روز افتاده است. در المپیک لندن به جرات می‌توانم بگویم ایران بین تمام تیم‌ها که جزو قدرت‌های وزنه برداری بودند پاک ترین تیم بود؛ چین، روسیه ، قزاقستان و ازبکستان همه مشکل داشتند اما ما که با سهمیه کامل شرکت کرده بودیم کوچک ترین مشکلی نداشتیم. خیلی موقع‌ها پشت سر افرادی که موفق هستند حرف زیاد است ولی کاش روزی برسد که اشتباهاتمان را قبول کنیم و از اشخاصی که بلد هستند کمک بگیریم اما متاسفانه توجیه می‌کنیم و طلبکارانه حرف می‌زنیم. اینکه موفق نباشی بعد موفقیت دیگران را هم زیر سوال ببری خنده دار است.

دارنده مدال طلا المپیک لندن در ادامه تصریح کرد: اتفاقات قبلی مهم نیست؛ الان شما برای بهبود شرایط چه کاری انجام دادی؟ چه نتیجه‌ای کسب کردی؟ پاسخگوی نتایج خودت باش؛ می‌گویند ما دو وزنه بردار به توکیو اعزام کردیم یک مدال گرفتیم اگر تعداد نفرات بیشتر بود بیشتر مدال کسب می‌کردیم؛ شما اگر مدال بگیر بودید با همین دو نفر مدال می‌گرفتید؛ تمام دنیا شاهد بودند که المپیک توکیو پایین ترین سطح رقابت بود.

سعید محمد پور در پایان صحبت‌های خود گفت: می‌دانید دلیل این صحبت‌ها چه بود؟ حرفی برای گفتن نداشتند و می‌خواستند مغلطه کنند و رشته کلام از دستشان خارج می‌شد وگرنه اگر ترسی نداشته باشد حرف‌هایش را می‌زند. من شخصیت رئیس فدراسیون را اصلا در آن حد نمی‌بینم که بخواهم خودم را ناراحت کنم یا حرص بخورم و واقعا هم به کارها و حرف‌هایشان می‌خندم؛ این حجم از حسادت از کجا می‌تواند بیاید واقعا برایم جای سوال دارد!

 

  • ناشناس ارسالی در

    کسسانی که نمی توانند موفقیت ایران و ایرانی را ببینند مخصوصا کسانی که مسئول نیز باشند باید تحت پی گرد قرار بگیرند تا علت واکنش منفی آنها مشخص و از کار برکنار شده و دیگر در مشاغل دولتی مشغول بکار نشوند در دنیا آنچه که هست را انکار میکنند و این آقا آنچه را که نیست را میخواهد هست کند واقعا دشمنی بالاتر از این هست

دیدگاه تان را بنویسید