جی پلاس،

اخبار مهم کاروان ایران در روز سیزدهم المپیک 2020 توکیو/ بازگشت انرژی با دو مدال خوشرنگ/ در انتظار یک طلا و برنز کشتی گیران+عکس و ویدیو

اخبار مهم امروز کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو را در ادامه این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،در سیزدهمین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو کاروان ایران در وزنه برداری و کشتی فرنگی نماینده دارد.

اخبار مهم امروز کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو را در ادامه می خوانید.

مدال نقره علی داودی در دسته فوق سنگین وزنه برداری

در رقابت دسته فوق سنگین وزنه برداری بازی های المپیک توکیو در پایان حرکت یک ضرب علی داودی با رکورد ۲۰۰ کیلوگرم دوم شد.  داودی در پایان حرکت یک ضرب رکورد ۲۰۰ کیلوگرم را به ثبت رساند. علی داوودی در نخستین حرکت دوضرب وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی را انتخاب و آن را بالای سرش برد. داوودی که برای مدال نقره تلاش می کرد در حرکت دوم موفق نشد وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی را بالای سرش ببرد. برای حرکت سوم انتخاب کادر فنی وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی بود که علی موفق به مهار آن شد تا با مجموع ۴۴۱ مدال نقره المپیک توکیو را بر گردن بیاویزد.

علی داودی وزنه برداری المپیک 2020

علی داودی وزنه برداری المپیک 2020

صالحی امیری

محمدرضا گرایی طلایی شد

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران امروز در دیدار فینال بازی‌های المپیک توکیو به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین رفت. گرایی در این دیدار با نتیجه ۹ بر یک برنده شد و به مدال طلای المپیک دست یافت.

فرنگی‌کار کشورمان روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم هورتا از کلمبیا را با ۸ بر صفر شکست داد و در دور بعد استابلر از آلمان را با نتیجه ۵ بر ۵ از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ راماز زوئیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی المپیک 2020

محمدرضا گرایی کشتی فرنگی المپیک 2020

 

سیدرضا صالحی امیری، علی نژاد و پیمان فخری نیز در سالن مسابقات کشتی حاضر شدند.

صالحی امیری

اطری به فینال نرسید/ جدال آزادکار کشورمان برای برنز

در چهارمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ و در سالن موکاهاری شهر توکیو در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد.آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان توانست با نتیجه 5 بر یک حریف مغول را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود. رضا اطری با نتیجه ۸ بر ۳ از کشتی گیر روسیه در نیمه نهایی شکست خورد و فردا برای کسب مدال برنز در رده بندی رقابت خواهد کرد.

رضا اطری کشتی آزاد المپیک 2020

رضا اطری کشتی آزاد المپیک

رضا اطری کشتی آزاد المپیک 2020

رضا اطری کشتی آزاد المپیک 2020

رضا اطری کشتی آزاد المپیک 2020

رضا اطری کشتی آزاد المپیک 2020

رضا اطری کشتی آزاد المپیک 2020

علیرضا دبیر کشتی آزاد المپیک 2020

حسن یزدانی راهی فینال شد

در چهارمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ و در سالن موکاهاری شهر توکیو آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان توانست با شکست حریف ازبک خود راهی دور بعدی مسابقات شد. در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریفش را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف  استفان ریچموت از سوئیس رفت و در کمتر از ۲ دقیقه حریفش را ۱۲ بر یک شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۱برابر حریف خود از کشور روسیه به پیروزی رسید و راهی فینال مسابقات شد.دیوید تیلور آمریکایی هم با ضربه فنی رقیب هندی خود، راهی فینال شد تا فردا برای کسب مدال طلا با حسن یزدانی کشتی بگیرد.

حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک 2020

 

حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک 2020حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک 2020

حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک 2020

حسن یزدانی کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو

حسن بزدانی کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو

پست اینستاگرامی اتحادیه جهانی کشتی برای آقای ستاره

ایسنتاگام اتحادیه جهانی کشتی پستی برای مرد شماره یک کشتی آزاد وزن 86 کیلوگرم منتشر کرد: حسن یزدانی تا دقایقی دیگر تلاش خود را برای تکرار عنوان قهرمانی المپیک آغاز می‌کند.


حسن یزدانی

 

دیدگاه تان را بنویسید