بازگشت دومدال‌آور وزنه‌برداری و کشتی المپیک به ایران +عکس و ویدیو

کاروان وزنه برداری و کشتی فرنگی به ایران برگشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  لحظاتی پیش تیم‌های ملی وزنه‌برداری و کشتی فرنگی کشورمان با استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های مربوطه و جمعی از المپین‌ها و خانواده‌های قهرمانان وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شدند.

این مراسم با حضور علی دادگر عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون‌های وزنه‌برداری و کشتی، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور و مسئولان کشوری به همراه خانواده‌های افتخارآفرینان اعزامی به بازی‌های المپیک برگزار شد و با اهدا گل و اجرای موسیقی زنده از افتخارآفرینان کشورمان استقبال به عمل آمد.

بدین ترتیب تمامی تیم‌های ملی اعزامی به سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو به کشور بازگشته و تنها تیم‌های ملی کشتی آزاد و کاراته در توکیو حضور دارند که بعد از اتمام رقابت‌های‌شان همراه با کادر سرپرستی سه‌شنبه توکیو را به مقصد دوحه و سپس تهران ترک خواهند کرد.

1400051513523017123329054

محمدرضا گرایی: مسئولان به رشته‌های مدال‌آور در المپیک توجه کنند

محمدرضا گرایی پس از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به ایران، گفت: خدا را شکر از این مسابقات دست پر بازگشتیم. امیدوارم در المپیک های بعدی مدال های طلای بیشتری را داشته باشیم و رکوردشکنی کنیم.

وی درباره فرصت ۳ ساله تا المپیک بعدی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به رشته های مدال آور مثل کشتی و وزنه برداری توجه بیشتری داشته باشند تا در این ۳ سال بتوانند به خوبی آماده شوند و مدال های بیشتری را در پاریس بدست بیاورند.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو، درباره نتایج فرنگی کاران ایران در توکیو، گفت: قطعا در مسابقات همه کشورها مدعی کسب مدال هستند. از آنجا که کشتی ایران در اتحادیه جهانی کرسی ندارد، نمی گذارند مدال های زیادی نصیب ما شود کما اینکه در کشتی برادرم با ناداوری نگذاشتند او به مدال برسد. امیدوارم در المپیک بعدی مدال های بیشتری نصیب کشتی ایران شود.

گرایی در پایان درباره خبرهای منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر ادعای زمان نامناسب وزن کشی در کشتی علیرضا نجاتی، خاطرنشان کرد: اتفاقا زمان وزن کشی مناسب بود و فاصله ۲ ساعته تا کشتی ها داشت اما نجاتی بخاطر کم تجربگی و از سوی دیگر ناداوری فن سالتویی که زد ۲ نمره داشت اما یک پوئن گرفت و متاسفانه حقش را ندادند. او اگر پیروز می شد بدنش راه می افتاد و کشتی های بعدی را راحت پشت سر می گذاشت.


 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید