پرتابگر دیسک ایران در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش عجیب احسان حدادی به نتیجه ضعیفش در آستانه المپیک: دومی لیگ را نداشتم که آن را هم تجربه کردم!

ملی پوش المپیکی پرتاب دیسک ایران درباره نتیجه ضعیفش در لیگ دوومیدانی گفت: مقام دوم لیگ را تا کنون کسب نکرده بودم که این عنوان را هم به دست آوردم! بالاخره مسابقه است و یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم همیشه که نمی‌شود اول شد!

لینک کوتاه کپی شد

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط بدنی خود و کسب عنوان دوم دررقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: زمانی که با مک ویلکینز به اردوی آمریکا اعزام شدم همه چیز خوب بود البته کمی دیر برای درمان پاهایم اقدام شد ولی برای اینکه زودتر به تمرین برگردم زود هم شروع کردم که این باعث شد به پاهایم فشار بیاید بعد هم کمرم آسیب دید و کلا در پی درمان کمرم بودم تا آمدم ایران و فیزیوتراپی انجام می‌دادم؛ در حال حاضر بهتر هستم و در لیگ شرکت کردم و چون روز قبل از آن در دایره پایین پرتاب کردم پاهایم کمی گرفتگی پیدا کرد و نتوانستم خیلی به خودم فشار وارد کنم ولی توقعم این بود بین 62 تا  63 متر رکورد بزنم اما شرایط برایم خوب نبود و تمام تلاشم را می‌کنم در مسابقات بعدی نتایج بهتری کسب کنم.

او با اشاره به اتفاقات تلخی که در زمان کرونا برایش رخ داد تصریح کرد: خیلی شرایط سختی داشتم؛ اول از همه خدا را شکر می‌کنم سالم هستم چون خودم هم به این ویروس مبتلا شدم و تمام تلاشم این بود که از این اتفاق جان سالم به در ببرم و فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون پزشکی کمک کردند زود جلوی پیشرفت بیماری را بگیریم؛ یک ماه کامل قرنطینه و روی تخت بودم که همین باعث زیادتر شدن درد کمرم شد و بعد هم که جراحی کردم. المپیک که به تعویق افتاد اصلا انگار همه چیز خراب شد؛ این رقابت باید سال گذشته برگزار می‌شد و نه تنها من بلکه خیلی از ورزشکاران دنیا ضرر کردند.

نایب قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این سوال که با توجه به  شرایط توصیف شده پیش بینی‌اش از کسب نتیجه در المپیک چیست گفت: اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد؛ من امیدوار بودم که در لیگ بین 62 تا 63 متر پرتاب کنم تا در المپیک حداقل 64 متر رکورد بزنم اما الان نمی‌توانم چیزی بگویم چون همان طور که گفتم نمی‌توانستم به پاهایم فشار وارد کنم ولی باید تمام تلاشم را در المپیک به کار بگیرم؛ مقام دوم لیگ را تا کنون کسب نکرده بودم که این عنوان را هم به دست آوردم! بالاخره مسابقه است و یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم همیشه که نمی‌شود اول شد! ما نمی‌خواهیم نتیجه ضعیف بگیریم و برای کشورمان بد تمام شود اما مهم ترین مسئله این است که سلامت باشیم تا بتوانیم رقابت کنیم.

حدادی در خصوص شرایط کاملا متفاوت المپیک به دلیل شیوع کرونا تصریح کرد: قطعا این دوره هیجان دوره‌های گذشته را نخواهد داشت؛ فکرش را بکنید در استادیوم هشتادهزار نفری هیچ کس نیست و واقعا سخت است مخصوصا برای دوومیدانی که یکی از رشته‌های پرتماشاگر این رقابت بزرگ بود. در کل المپیک عجیب غریب خواهد شد و شاهد خیلی اتفاقات خواهیم بود؛ خیلی از ورزشکاران که شانس کسب مدال طلا دارند ممکن است به خاطر مثبت بودن تست کرونا مسابقه ندهند و ورزشکارانی که شانس ندارند مدال را به دست ‌آورند. من فکر می‌کنم باید 11 هزار مدال درست می‌کردند و به همه شرکت کنندگان می‌دادند و می‌گفتند المپیک را برگزار نکنیم؛ به نظرم این بهترین راه بود.

او در پایان صحبت‌های خود مورد انتقادش نسبت به عدم اجازه برای حضور مربی در المپیک تصریح کرد: فدراسیون پیگیر است که حسین توکلی کنارم باشد چون نبود مربی در کنار ورزشکار آن هم در المپیک به صلاح نیست؛ نام مک ویلکینز هم در لیست نبود اما اگر قرار به حضور مربی باشد حسین توکلی در کنارم خواهد بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید