در گفت وگوی با جی پلاس مطرح شد

بیگانگان در تیم ملی تکواندو ایران!

مربی مستعفی تیم ملی تکواندو ایران گفت: در جلساتی که برگزار می‌شد نه به من و نه به هادی ساعی اطلاع نمی‌دادند و هر اتفاقی رخ می‌داد ما بیگانه بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

علی محمد بسحاق مربی مستعفی تیم ملی تکواندو ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس در خصوص استعفا خود و هادی ساعی از تیم ملی تکواندو اظهار کرد: چند سال است که با فریبرز عسگری همکاری می‌کنیم اما چند ماهی می‌شود که مسیر برای ادامه همکاری مهیا نیست. من در کارم آدم منضبط و برنامه مداری هستم و چون کارها طبق نظم پیش نمی‌رفت و استعفا دادم.

او افزود: در جلساتی که با سازمان تیم‌های ملی برگزار می‌شد نه من حضور داشتم، نه هادی ساعیو در اصل به ما اطلاع نمی‌دادند و هر اتفاقی می‌افتاد ما بیگانه بودیم. البته این مسائل در این یک سال اخیر پیش آمد وگرنه من به شخصه سال‌ها است با عسگری همکاری می‌کنم و اختیار تام داشتم اما این مدت من را به خاطر خیلی از موضوعات محدود کرده بود.

بسحاق با اشاره به شرایط تیم ملی تکواندو تصریح کرد: متاسفانه آن پشتوانه سازی که باید انجام بدهیم صورت نگرفت. در وزن یک و دو المپیکی توانستیم سهمیه کسب کنیم اما یکی از مشکلاتی که در موردش بحث می‌کردم این بود که ما باید در هر وزن دو یا سه نفر در رنکینگ زیر 20 داشتیم. اگر این نفرات را داشتیم برای مثال الان که آرمین هادی پور آسیب دیده اگر مسئله حاد بود جایگزین داشته باشیم. تکواندو ما غنی است. در وزنه سه المپیکی هم که خدابخشی رفت ما دو تکواندوکار دیگر در نوجوانان داشتیم که در آرژانتین طلا گرفتند. ما می‌توانستیم این دونفر را هم داشته باشیم چون رنکینگ 20 بودند و باید با آن‌ها کار می‌شد و الان می‌توانستیم در وزن سه المپیکی هم نماینده داشته باشیم. این‌ها دغدغه‌هایی بودند که من می‌گفتم اما کسی توجه نمی‌کرد.

او با بیان اینکه سرمربی اجازه صحبت با ریاست فدراسیون را نمی‌داد گفت: عسگری سرمربی بود و اجازه صحبت با پولادگر را نمی‌داد و بیشتر خودش با ریاست فدراسیون در ارتباط بود؛ ما مشکلات را به سرمربی می‌گفتیم اما اینکه او به پولادگر انتقال می‌داد یا نه را نمی‌دانم. یکی از مشکلات این بود که ما در وزنه چهار المپیکی سعید رجبی را داشتیم که رنکینگش زیر 20 بود اما نتوانستیم آن طور که باید از او استفاده کنیم. در کل خیلی بی نظمی در اردو بود و من دوست نداشتم.

علی محمد بسحاق در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: بالاخره هر کس برای خودش برنامه‌هایی دارد و وقتی می‌بیند به خوبی اجرا نمی‌شود هم به خودش و هم به تیم ملی آسیب می‌زند و بهتر بود که کنار بکشیم. هادی ساعی هم هیچ هماهنگی با او نمی‌شد و در جلسات نه من و نه ساعی حضور نداشتیم. او هم دید برای تیم کارآمد نیست و استعفا داد. من به رییس فدراسیون هم گفتم در این دو سه ماه باقی مانده به المپیک حتما مشاور فنی داشته باشد که مرتب در تمرین حاضر باشد و گزارش بدهد چون برای همه اهمیت دارد که تیم در المپیک نتیجه بگیرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید