به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی تیم ملی نوجوانان پسر دوومیدانی ایران از 26 شهریور ماه در گرگان آغاز شده و ملی پوشان تا 13 مهر ماه خود را برای حضوری موفق در جمع برترین های جهان آماده می کنند.
رییس هیات دومیدانی گلستان روز پنجشنبه در این پیوند به ایرنا گفت: مقدمات و امکانات لازم برای برگزاری مطلوب اردو فراهم شده و امیدواریم با پایان تمرینات، دوندگان ایرانی با حداکثر آمادگی راهی آرژانتین محل برگزاری مسابقات شوند.
سید وحید رضا میرا اظهار داشت: مهدی رضایی در ماده 100 متر از قم، محمدرضا رحمانی فرد در ماده پرتاب دیسک از فارس و حمید رضا کیا در ماده پرش سه گام از گلستان به همراه علی رضایی، لئونید چرفکو و سید صادق حسینی به عنوان کادر فنی در این اردو حضور دارند.
مربی تیم ملی دوومیدانی جوانان هم با رضایت از آمادگی ملی پوشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سه نماینده اعزامی ایران به این رقابت ها امیدوار به کسب عنوان و بالا رفتن از سکوی توزیع مدال هستند.
علی رضایی اظهار داشت: اطلاع دقیقی از رقیبان ایران در این مسابقات نداریم اما تلاش می کنیم با افزودن بر توان بدنی و فنی ملی پوشان ایرانی، آماده مصاف با هر رقیبی باشیم.
وی بیان کرد: این رقابت ها امسال بر خلاف دوره های گذشته در دو مرحله برگزار می شود و عملکرد مجموع هر ورزشکار در مرحله مقدماتی و فینال رتبه پایانی را مشخص خواهد کرد و به همین دلیل مسابقه مقدماتی به دلیل تاثیر فراوان در تعیین سرنوشت ورزشکار بسیار مهم و حیاتی است.
تنها ملی پوش گلستانی اعزامی به این رقابت ها هم گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی توان بدنی و فنی ملی پوشان را ارتقا داده و توانسته ما را در مسیر کسب عنوان ارزشمند این رویداد مهم قرار دهد.
حمیدرضا کیا اظهار داشت: فدراسیون در سال های اخیر توجه فراوانی به رشد و رونق رده های سنی پایه داشته که کسب افتخار از مسابقات معتبر نشان دهنده به ثمر نشستن این تلاش ها و برنامه ریزی ها است.
وی بیان کرد: در اولین تجربه حضور در یک رقابت جهانی به هدفی جز کسب مدال فکر نمی کنم و امیدواریم از آزمون اعتماد مربیان تیم ملی سربلند خارج شوم.
یکی دیگر از ملی پوشان حاضر در این اردو گفت: شرایط اردوی تمرینی گرگان مطلوب و در افزایش آمادگی ملی پوشان بسیار موثر است.
محمدرضا رحمانی فرد اظهار داشت: مربی خارجی تیم ملی در ماده پرتاب دیسک به خوبی ما را مهیای حضور در المپیک نوجوانان جهان کرده و مدعی مدال آوری هستیم.
مهدی رضایی که تیرماه سال امسال در رقابت های قهرمانی آسیا به مدال برنز ماده 100 متر رسید هم به ایرنا گفت: تنها نگرانی از حضور در رقابت های آتی نداشتن شناخت از حریفان است.
وی بیان کرد: هدف اصلی من از شرکت در المپیک نوجوانان جهان ثبت بهترین رکورد همراه با مدال آوری در جمع مدعیان برتر کشورهای جهان است.
المپیک جوانان از 19 تا 25 مهر در آرژانتین برگزار می‌شود.
2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.