نیلوفر صفریان روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: در جریان مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا که در قزاقستان جریان داشت، تیم ملی ایران با کسب 6 مدال طلا قهرمان شد.
وی اظهار کرد: این در حالی است که در دوره های قبل تیم کره جنوبی بیشترین طلایی را که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا کسب کرده و قهرمان شده، چهار مدال طلا بوده است.
وی ادامه داد:خوشبختانه تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران علاوه بر کسب 6 مدال طلا و یک مدال نقره ، توانست مقام قهرمانی آسیا را نیز کسب کند.
وی بیان کرد: تکواندوکاران نوجوان دختر و پسر ایرانی نشان دادند که از لیاقت بسیار بالایی برخوردارند و امیدواریم که این تکواندوکاران بتوانند در مسابقات جهانی نیز بدرخشند و مدال های رنگارنگی را کسب کنند.
مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر اضافه کرد: ورزشکاران ما با روحیه بسیار خوبی در این دوره از رقابت ها حضور یافتند و با توجه به اینکه حریفان قدرتمند جهان در رشته تکواندو اغلب از قاره آسیا هستند اما تکواندوکاران ما توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.
وی افزود: البته سایر کشورهای حاضر در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا اذعان داشتند که تکواندوی ایران پیشرفت محسوسی داشته و از قدرت بالایی در آسیا و جهان برخوردار است.
صفریان خاطرنشان کرد: با اتمام مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا ، برای حضور قدرتمند در مسابقات المپیک نوجوانان و قهرمانی 2018 جهانی آماده خواهیم شد.
تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر ایران توانست در رقابت های قهرمانی آسیا که در کشور قزاقستان جریان داشت ، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
مبینا نژاد و زهرا شجاعی راد از استان گیلان نیز به عنوان ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور داشتند که هر 2 تکواندوکار گیلانی موفق شدند عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.