جی پلاس

اتفاق بی سابقه و عجیب/ جایزه شبکه ورزش به مخاطبان از جیب فدراسیون هندبال!

در اتفاقی عجیب فدراسیون هندبال، جایزه مخاطبان شبکه ورزش را پرداخت می کند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ شبکه ورزش در روزهای گذشته اقدام به پخش رقابت های قهرمانی جهان هندبال کرد و این رقابت ها یکشنبه با قهرمانی دانمارک به پایان رسید، در روز پایانی رقابت ها، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به عنوان مهمان برنامه حضور داشت و درباره برنامه های آتی فدراسیون صحبت کرد.

اما در پایان بازی مجری برنامه اعلام کرد که جوایزی برای مخاطبان و دنبال کنندگان صفحه برنامه در فضای مجازی در نظر گرفته شده که با هماهنگی انجام شده، فدراسیون هندبال این جوایز را پرداخت خواهد کرد!

صداوسیما مسلما حق پخش رقابت های هندبال قهرمانی جهان را نپرداخته و همانند بسیاری از رقابت های دیگر از راه های میانبر اقدام به پخش این رقابت ها کرده است. به این ترتیب این شبکه بدون پرداخت ریالی بالاترین مسابقات هندبال در سطح جهان را پخش کرده، آنتن و کنداکتورش را پر کرده، برای بازی ها تبلیغ پخش کرده و درآمدزایی داشته و جایزه مخاطبان را هم از جیب فدراسیون هندبال می دهد!

پاکدل که به عنوان میهمان برنامه حاضر بود اظهارات مجری برنامه را تایید و عنوان کرد که این فدراسیون هزینه پرداخت جوایز به مخاطبان شبکه ورزش را متقبل شده است.

در ادامه مجری شبکه ورزش پس از مشاهده نرمش و پذیرش رئیس فدراسیون فرصت را مناسب دید و قول دادن یک جایزه ویژه دیگر علاوه بر جایزه های قبلی به فعال ترین مخاطب شبکه ورزش در فضای مجازی را از او گرفت و او نیز پذیرفت! در ادامه مجری برنامه هم البته کلی تمجید و تعریف از فدراسیون انجام داد و تریبون را در اختیار پاکدل قرار داد تا به ستایش از خود و فدراسیون تحت مدیریتش بپردازد!

مشخص نیست این سیستم معیوب تا چه زمانی در شبکه ورزش قرار است ادامه داشته باشد. عجیب تر این که مسئولان این شبکه هیچ ابایی از آشکار شدن این مساله ندارند و این اقدام که به نوعی تجارت و درآمدزایی که آن را با افتخار اعلام می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید