جی پلاس

فیروزجا: معجزه امروز تلافی دیروز بود!/ گیری: باورم نمی شود مساوی شد

علیرضا فیروزجا تساوی معجزه آسایش برابر آنیش گیری را تلافی پیروزی از دست رفته روز گذشته برابر کاروانا دانست!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ فیروزجا پس از تساوی در دیداری که بسیار به شکست نزدیک بود گفت: فکر می کنم امشب هم معجزه رخ داد. در واقع فکر می کنم تساوی امروز تلافی وضعیت دیروز بود چرا که اتفاقی مانند بازی قبل رخ داد. مسلما از نتیجه ای که گرفتم بسیار راضی و خوشحال هستم. بی صبرانه منتظر دور پایانی فردا هستم.

فیروزجا در ادامه در پاسخ به این سوال که خطایش در بازی چه بود، به درستی گفت: فکر می کنم زمانی که با شاهم به سمت مرکز حرکت کردم  اشتباه بود و باید با دادن یک پیاده سریع تر به مرکز می آمدم فکر می کنم زمان از دست دادم و وضعم بدتر شد.

وی در پایان درباره دور نهایی گفت: فردا مهره سفید دارم و فکر می کنم شانس هایی برای پیروزی داشته باشم. روز جذابی خواهد بود که نتیجه مسابقات را مشخص خواهد کرد. ببینیم چه می شود.

آنیش گیری هم پس از هدر رفتن شانس پیروزی اش گفت: وضعیت کاملا برنده ای داشتم و تا آخر بازی بسیار دقیق بازی کردم و توانستم چهار پیاده رونده داشته باشم. فکر می کردم وضعیتم کاملا برنده است. پیاده ستون a را کمی با عجله راندم و باعث شد که حریفم ناگهان آرایش خوب دفاعی پیدا کند. باور نکردنی بود که چنین وضعیت برنده ای را از دست بدهم. خوب است که هنوز صدرنشینم اما باید ببینیم فردا چه رخ می دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید