مطهری: اگر دیاباته گل می‌زد همه می‌گفتند به به چه تعویضی/نشان دادیم شایسته فینال آسیا بودیم/ همین که مدیریت سمیعی در کف خیابان نیست تشکر می کنم!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات استقلالی‌ها و تأکید آنها روی پنالتی که توسط داور نادیده گرفته شده است، واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،حمید مطهری درباره تساوی 2 - 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 94 اظهار داشت: گل اول بازی از نظر روانی و ذهنی تیم ما را شکاند، ولی در ادامه رفته رفته شرایط تیم ما بهتر شد، به خصوص در نیمه دوم. سعی کردیم در ادامه از فضاهای استقلال استفاده کنیم.

تسنیم نوشت: وی درباره اینکه جدایی بشار رسن چه تأثیری در شکل بازی پرسپولیس داشته است، گفت: شما ببیند ما چند بازیکن تا الان از دست دادیم. نوع بازی ما نشان می‌دهد فلسفه و فکر پشت بازی تیم است. تا سه هفته قبل از فینال ما اطلاع نداشتیم که بشار از جمع‌مان جدا خواهد شد. این خیلی برای ما دردناک است. آنهم برای تیمی که اساس کارش مالکیت است. با این حال کسی ندید که وقتی ما ترابی را از دست دادیم، صحبتی کنیم. حتی در زمان جدایی شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند هم همینطور بود. به خاطر اینکه به کار تیمی اعتقاد داشتیم و داریم. من خودم فقط شب فینال آسیا درباره بشار صحبت کردم. نه اینکه بچه‌ها توانمند نیستند، ولی بشار در سبک ما نقش کلیدی و اساسی داشت. ما همیشه به کار تیمی اعتقاد داریم و همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. ما هیچ‌وقت تیم‌مان را زیر سؤال نمی‌بریم، ولی بشار نقش کلیدی در تیم ما داشت.

مربی پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره تعویض تیم استقلال و ورود شیخ دیاباته به زمین و انتقاداتی که از محمود فکری شده است، تصریح کرد: این بازی اگر دیاباته گل می‌زد همه می‌گفتند به به چه تعویضی! همیشه در فضای مربیگری این اتفاقات می‌افتد. یا به ما می‌گویند چرا تعویض نکردید، ولی تیمی که وظایفش را به خوبی اجرا می‌کند نیازی به تعویض ندارد. اگر ما تعویض می‌کردیم و گل می‌خوردیم می‌گفتند چرا تعویض کردید. ما صبح تا شب با این بچه‌ها زندگی می‌کنیم. پس اجازه دهیم کادر فنی کارش را کند. ما امروز به خاطر هواداران ناراحت بودیم چون می‌توانستیم نتیجه‌ای فوق‌العاده را رقم بزنیم. یکی از دلایل اینکه ما نیمه دوم سوار بازی شدیم هم همین تعویض دیاباته بود، چون این بازیکن هم بعد از مصدومیت آن شرایط قبل را ندارد.

وی درباره حاشیه‌های اخیر تیم پرسپولیس و دلخوری کادر فنی از هیئت مدیره این باشگاه تصریح کرد: بعد از بازی فشار بالاست و گل‌محمدی صحبت‌هایی کرد که واقعیت بود. من سعی می‌کنم بیشتر فنی صحبت کنم. من قضاوت را به مردم می‌سپارم. همه می‌دانند چه اتفاقی در تیم ما افتاده است. هدف ما باید این باشد که کیفیت تیم را بالا ببریم نه اینکه با کارهای غیرکارشناسی به تیم لطمه بزنیم. نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم. ما به تیم ایمان داریم و پرسپولیس شایستگی قهرمانی است. لازمه این کار این است که هیئت مدیره و مدیرعامل حمایت کنند. جا دارد از سمیعی تشکر کنم که خیلی تلاش کرده است. شرایط پرداختی ما هم خوب نیست، ولی همین که مدیریت در کف خیابان نیست و شبانه روزی کار می‌کند از ایشان تشکر می‌کنیم.

مربی پرسپولیس در مورد قضاوت رضا کرمانشاهی در دربی 94 نیز توضیح داد: کرمانشاهی مسلط قضاوت کرد. تنها نکته من این است که احساسم این است در صحنه خطای عارف غلامی روی مهدی عبدی داور می‌توانست بازیکن استقلال را اخراج کند.

مطهری در واکنش به صحبت‌های آرش برهانی که معتقد بود برخورد توپ به دست وحید امیری پنالتی بوده است، گفت: ما نباید کورکورانه صحبت کنیم. آیا آقایان در بازی با آلومینیوم اراک که دو پنالتی واضح این تیم پنالتی اعلام نشد، قاطعانه گفتند پنالتی بود؟! ما در کادر فنی پرسپولیس بیشتر به دنبال نکات فنی هستیم تا اینکه دنبال پنالتی بگردیم. قطعاً اگر در دربی پنالتی شده بود، می‌گفتم پنالتی بوده است.

وی که میهمان حضوری برنامه «فوتبال برتر» بود ادامه داد: فوتبالی که در دربی بازی کردیم نشان داد که شایسته حضور در فینال آسیا بودیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید