کامیابی نیا: تا آخر فصل خیلی مانده است/ امیری: هواداران به تیم شک نکنند/ آقایی: می توانستیم با 5 گل پیروز شویم

هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: تا آخر فصل هنوز خیلی مانده و ما می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 94 اظهار داشت: بازی قشنگی بود اما متأسفانه نتوانستیم تا آخر برتری را حفظ کنیم، فقط می‌توانم بگویم که حیف شد.

وی در مورد این که موقعیت‌هایی که نوراللهی از دست داد همه را یاد جری بنگستون انداخت، گفت: تا آخر فصل هنوز خیلی مانده و ما می‌توانیم امتیازات را جمع کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد این که قبل از مسابقه به خاطر سه بازی عقب افتاده هجمه‌های زیادی به این تیم می‌شد، گفت: همه می‌بینند که ما خیلی خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارد.

وحید امیری گلزن دربی جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا راشکر که بازیکنان کمک کردند و من گل زدم. زمان می‌برد که پرسپولیس بازگردد و هواداران نباید به این تیم شک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس وقتی به بازی برمی‌گردد، نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند، گفت: شما شک نکنید که بازیکنانی که تجربه بالایی دارند باید بازی را مدیریت کنند. چه از من و چه بازیکنان دیگر. پس از فینال آسیا و شرایط سخت روحی و پس از بازگشت تیم به ایران، حواشی زیاد اطراف تیم بود و شرایط روز به روز بهتر می‌شود.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار درباره اینکه آیا این تیم بار دیگر مانند 4 فصل گذشته به کورس رقابت باز می‌گردد، اظهار داشت:  شما شک نکنید که هوادار از پرسپولیس انتظار دارد که همواره شرایط خوبی داشته باشد و شما شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد و باز هم پرسپولیس یک مدعی خواهد بود.

سعید آقایی مدافع پرسپولیس بعد از این مسابقه عنوان کرد: می‌توانستیم با نتیجه 4 بر یک یا 5 بر یک پیروز می‌شدیم و خیلی حیف شد!

وی ادامه داد: استقلالی‌ها به جز یک دقیقه اول که گل زدند، هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و شرمنده هواداران شدیم.

آقایی درباره موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس تاکید کرد: خیلی شرمنده هواداران شدیم و ان‌شاءالله در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید