میشو کریستیچوویچ روز پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: ماشین‌سازی خارج از خانه استقلال را برده و برای پرسپولیس مشکلاتی را ایجاد کرده و این نشان می‌دهد کار شاهین برابر آنها بسیار دشوار است‌. 

وی بیان کرد: با این جود شاهین نیز در چند هفته گذشته نتایج خوبی گرفته و امیدوار به کسب برد در این بازی است.

کریستیچوویچ در ارتباط با محروم و مصدومان تیمش در برابر ماشین سازی نیز گفت: در این دیدار امیرحسین موسی زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و  یکی دو بازیکن نیز مصدوم هستند که امیدواریم تا زمان انجام بازی به آمادگی کامل برسند.

وی ادامه داد: با این شرایط امیدواریم با حمایت هواداران نتیجه خوب چند بازی گذشته ادامه یابد و شرایط بقا شاهین در لیگ برتر هموار شود.

کریستیچوویچ در ارتباط با احتمال مغرور شدن بازیکنانش پس از ۲ برد متوالی نیز گفت: بازیکنان ایرانی عادت‌هایی دارند و این عادت‌ها چه خوب و چه بد تغییر دادن آن سخت است.

وی افزود: بازیکنان شاهین نیز از جهت مسائل روانی عمده آنها تلاش زیادی در تمرینات می‌کنند و بدون شک با کسب ۲ برد مغرور نمی‌شوند.

کریستیچوویچ ادامه داد: با این وجود امیدواریم بازیکنان هر چه که دارند در توان بگذارند و آنها تحت فشار زیادی هستند چرا که می‌دانند باید هر سه امتیاز بازی را کسب کنند.

وی یادآور شد: تا به این جای کار با تلاش بازیکنان، مدیریت و هواداران نتایج خوبی کسب شده و تداوم این روند می تواند جو را در باشگاه و شهر تغییر دهد.

کریستیچوویچ در ارتباط با جذب بازیکنان جدید ادامه داد: باتوجه به ۲ سهمیه برای جذب بازیکن جدید باید بازیکنی بگیریم که رزومه خوبی داشته باشد و بتواند کیفیت خود را بخوبی نشان دهند.

وی یادآور شد: در عین تلاش برای جذب به بازیکنان نیز نشان دادم که به آنها اعتماد کامل دارم.

کریستیچوویچ در ارتباط با برنامه شاهین برای تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ نیز عنوان کرد: بعد از بازی ۲ روز بازیکنان استراحت دارند و دوباره تمرین‌های تیم آغاز می‌شود زیرا بعد از تعطیلات دیدار دشواری در پیش داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.